quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:35 schreef CherryLips het volgende:
O god, volgende week wordt het 25+ graden en dan ben ik met vakantie. De timing. Lekker zweten
In Londen is het al een dag mooi weer geweest dit jaar, so you're good.quote:
Het is daar beter weer geweest dan hierquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[..]
In Londen is het al een dag mooi weer geweest dit jaar, so you're good.
god dan lijk ik wel zo;n wielrennerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Maar dan verbranden je benen en voeten óók!
Ga je ook met 60 kph bergaf van je fiets flikkeren?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
god dan lijk ik wel zo;n wielrenner
Altijd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ga je ook met 60 kph bergaf van je fiets flikkeren?
Newsflash: De Olympische Spelen in Londen waren alweer 4 jaar geleden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ga je ook met 60 kph bergaf van je fiets flikkeren?
que?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Newsflash: De Olympische Spelen in Londen waren alweer 4 jaar geleden.
Daar zijn ook niet zoveel bergen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Newsflash: De Olympische Spelen in Londen waren alweer 4 jaar geleden.
Doe net als ik, vakantie houden. Half 4 naar bed, half 2 wakker worden, 2 uur ontbijt... Nu maar eens boodschappen doenquote:
Hoeveel vakantiedagen heb jij? Ik 20 per jaar. Ik kan niet zomaar even vrij nemen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Doe net als ik, vakantie houden. Half 4 naar bed, half 2 wakker worden, 2 uur ontbijt... Nu maar eens boodschappen doen
Loonslaafquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoeveel vakantiedagen heb jij? Ik 20 per jaar. Ik kan niet zomaar even vrij nemen.
Met veel te weinig vrije dagenquote:
Hij heeft er veeeel te veelquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoeveel vakantiedagen heb jij? Ik 20 per jaar. Ik kan niet zomaar even vrij nemen.
Vakantiedagen ook zoiets, bouw alleen 4 uur compensatieverlof op per week. Dus in totaal 9 weken verlof (als ik alle compensatieuren gebruik voor verlof, kan ook uitbetaald worden of gebruikt voor andere dingen).quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt nogal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vakantiedagen ook zoiets, bouw alleen 4 uur compensatieverlof op per week. Dus in totaal 9 weken verlof (als ik alle compensatieuren gebruik voor verlof, kan ook uitbetaald worden of gebruikt voor andere dingen).
Ik vind het vooral fijn dat ik ad hoc kan beslissen om een halve dag of een paar uur vrij te nemen. Vergeleken met andere collega's neem ik nog weinig verlog op. Ik laat ieder jaar een best aantal uren uitbetalen. Denk dat ik dit jaar ook weer 80 tot 100 uur laat uitbetalen (100 is de max)quote:
Had ik bij mn vorige baan ook, daar kreeg ik ze niet op. Hier kan ik echt niet zomaar even een paar uur vrij nemen want dan kan ik niet fatsoenlijk meer op vakantie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vind het vooral fijn dat ik ad hoc kan beslissen om een halve dag of een paar uur vrij te nemen. Vergeleken met andere collega's neem ik nog weinig verlog op. Ik laat ieder jaar een best aantal uren uitbetalen. Denk dat ik dit jaar ook weer 80 tot 100 uur laat uitbetalen (100 is de max)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |