Als jullie allebei naar links willen en die auto staat tegenover je dan ga je allebei een andere kant op....quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:04 schreef 0108daniel het volgende:
Ik kon geen geschikt topic hierover vinden dus ik vraag het hier.
Excuus als het verkeerd geplaatst is.
Nu vroeg ik me af hoe het zit op een gelijkwaardig kruispunt, als ik naar links wil en er staat alleen een auto tegenover mij die ook naar links wil.
Wie krijgt er dan voorrang?
In de boeken staat dat beide tegelijk naar links kunnen omdat daar ruimte voor zal zijn.
Nu woon ik in een dorp waar dat niet zo is.
Dus mijn vraag, wie krijgt er in dat geval voorrang?
Ja dat is zijn vraag ook. Normaal kan je gewoon voor elkaar langs kruissen. Maar in het geval van TS dus schijnbaar niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als jullie allebei naar links willen en die auto staat tegenover je dan ga je allebei een andere kant op....
Oh, overheen gelezen. Nou ja, Gewoon beetje geven en nemen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:10 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ja dat is zijn vraag ook. Normaal kan je gewoon voor elkaar langs kruissen. Maar in het geval van TS dus schijnbaar niet.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, overheen gelezen. Nou ja, Gewoon beetje geven en nemen.
Gewoon zo doen als de rode auto hier. Richting aangeven naar rechts en dan snel toch linksaf slaan als de blauwe auto wacht.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:09 schreef RPG het volgende:
Heb je een google maps locatie van die kruising?
Normaal zou het zo moeten passen op bijna alle wegen:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:13 schreef Nobu het volgende:
[..]
Gewoon zo doen als de rode auto hier. Richting aangeven naar rechts en dan snel toch linksaf slaan als de blauwe auto wacht.
[..]
Gewoon zo doen als de rode auto hier. Richting aangeven naar rechts en dan snel toch linksaf slaan als de blauwe auto wacht.
[..]
Zal je net zien dat de blauwe auto snel achter je aan komt, je voorbij gaat en dat je dan een "Volgen, Politie" bordje ziet.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:13 schreef Nobu het volgende:
[..]
"Mag ik uw rijbewijs zien?" Volgende pijnlijke punt.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zal je net zien dat de blauwe auto snel achter je aan komt, je voorbij gaat en dat je dan een "Volgen, Politie" bordje ziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |