jep. 2-1 Young Boys nu.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Sulejmani speelt tegenwoordig bij Young Boys toch?
Tja. Het is gewoon triest dat de enige Nederlandse club die deze eeuw een Europese beker pakte zo weinig punten kreegquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende: [..] Doordat ze wel eens iets in Europa presteren. Iets wat bepaalde andere clubs de laatste jaren niet kunnen zeggen.
Ze hebben wel een coach die VI.nl in hun funopvolgers voor De Boer zette.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Sulejmani speelt tegenwoordig bij Young Boys toch?
Nederlandse ploegen zijn sowieso wel erg trouw aan een Nederlandse coach en zelfs al zijn ze buitenlands dan zijn het alsnog halve Nederlanders denk aan Petrovic, die van NEC en Foppe. Zonde wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze hebben wel een coach die VI.nl in hun funopvolgers voor De Boer zette.
Adi Hütter
De kans dat Adi Hütter op een lijstje kandidaat-trainers is terug te vinden in Amsterdam, is onwaarschijnlijk. Toch is de 46-jarige een optie om te overwegen. Hij is namelijk in staat om De Arena weer te laten genieten van spectaculair voetbal. Hütter leidde in 2014 het nietige SV Grödig met pressingvoetbal naar deelname aan de Europa League. Een jaar later pakte hij de Oostenrijkse dubbel met Red Bull Salzburg, waarbij de cijfers alles zeggen. In 54 wedstrijden scoorde zijn ploeg 159 (!) keer.
Afgelopen seizoen heeft hij Young Boys naar de tweede plek in Zwitserland geleid. Daarbij kreeg hij zelfs ex-Ajacied Miralem Sulejmani weer aan het voetballen. Dan moet je iets goed doen…
Hyballa van NEC ookquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nederlandse ploegen zijn sowieso wel erg trouw aan een Nederlandse coach en zelfs al zijn ze buitenlands dan zijn het alsnog halve Nederlanders denk aan Petrovic, die van NEC en Foppe. Zonde wel.
Dat wordt dus Rostov.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
De vijf opties.
AS Roma (Italië) 41.587
Steaua Bucuresti (Roemenië) 36.576
AS Monaco (Frankrijk) 36.549
Young Boys (Zwitserland) 24.755
FK Rostov (Rusland) 11.716
Die heeft een horrorvoorbereiding met NEC gehad. Drie keer met 5-1 verloren waaronder tegen Achilles '29, Zulte.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die van NEC dus. Is dat wat gezien je smiley?
Doe maar Rome of Monacoquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
De vijf opties.
AS Roma (Italië) 41.587
Je vliegt er sowieso uit.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dan vlieg je er sowieso uit.
Zoals je vandaag speelde vlieg je er tegen iedereen die nu nog meedoet eruit.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zoals je vandaag speelde vlieg je er tegen iedereen die nu nog meedoet eruit.
Valt me nog mee eigenlijk Had verwacht dat op papier elke tegenstander zwaar is.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
De vijf opties.
AS Roma (Italië) 41.587
Uhm.. je weet dat lucky zijn hét kenmerk van Ajax is?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zoals je vandaag speelde vlieg je er tegen iedereen die nu nog meedoet eruit.
Nee joh, is allemaal een complot. Ajax moet winnen van de UEFA.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:20 schreef eight het volgende:
[..]
Uhm.. je weet dat lucky zijn hét kenmerk van Ajax is?
Ontlopen City, Monchengladbach, Villarreal en Porto. Scheelt wel, daarbij faalden Shaktar, Anderlecht en Sparta Praagquote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:19 schreef eight het volgende:
[..]
Valt me nog mee eigenlijk Had verwacht dat op papier elke tegenstander zwaar is.
16/17 en 23/24 augquote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:25 schreef skysherrif het volgende:
wanneer zijn die volgende rondes?
hoe verder weg hoe beter
Top tegen die tijd kan Sanchez spelen. Voor een evt aankoop is dat te vroeg ben ik bang.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ontlopen City, Monchengladbach, Villarreal en Porto. Scheelt wel, daarbij faalden Shaktar, Anderlecht en Sparta Praag
[..]
16/17 en 23/24 aug
Ik chargeer, maar ik denk dat alleen Young Boys net zo 'makkelijk' zijn als PAOK. En dat ging al met alle moeite van de wereld.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat denk jij, ik denk er anders over.
Gewoon zondag beginnen metquote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Top tegen die tijd kan Sanchez spelen. Voor een evt aankoop is dat te vroeg ben ik bang.
Eventjes gudelj, el ghazi, klaassen, viergever en westermann eruit schoppen. zo.
Ik heb de hoop opgegeven wat betreft sinkgod. Niet muric ipv ghazi? En waarom niet frenkie...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon zondag beginnen met
Tete - Veltman - Sanchez - Dijks
Riedewald
Gudelj - Klaassen
Ghazi - Cassierra - Younes
En dan in loop van tijd Gudelj eruit schoppen voor een creatieve speler (sinkgod of nouri)
Ik heb het sowieso niet zo op spelers die van vleugels naar binnen willen trekken zonder rendement. Muric is het gewoon net niet. Cerny zou ook nog best kunnen. Ik ben nou eenmaal fan van Appie, die wil ik dolgraag eens in Ajax 1 zien.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb de hoop opgegeven wat betreft sinkgod. Niet muric ipv ghazi? En waarom niet frenkie...
Iedereen met een beetje voetbalhart is fan van Nouri, maar laat die nog maar even jupiler spelen, de jong is er meer klaar voor, zeker over 90 minuten gezien.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb het sowieso niet zo op spelers die van vleugels naar binnen willen trekken zonder rendement. Muric is het gewoon net niet. Cerny zou ook nog best kunnen. Ik ben nou eenmaal fan van Appie, die wil ik dolgraag eens in Ajax 1 zien.
Probleem is beetje dat ze of wisselvallig zijn of eigenlijk allemaal op hetzelfde niveau zitten waardoor je moeilijk kan kiezen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje voetbalhart is fan van Nouri, maar laat die nog maar even jupiler spelen, de jong is er meer klaar voor, zeker over 90 minuten gezien.
De UEFA kent Ajax niet eens meerquote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee joh, is allemaal een complot. Ajax moet winnen van de UEFA.
Deelname aan de groepsfase CL levert vrij veel op.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vraagje: hoe kan het dat Ajax een hoger UEFA-coefficient heeft dan PSV? Was er toch echt van overtuigd dat PSV de afgelopen vijf jaar beter heeft gepresteerd dan Ajax in Europa?
Lekkere mentaliteitquote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV alleen vorig jaar goed gepresteerd, daarvoor ook jaren een wanprestatie geleverd.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vraagje: hoe kan het dat Ajax een hoger UEFA-coefficient heeft dan PSV? Was er toch echt van overtuigd dat PSV de afgelopen vijf jaar beter heeft gepresteerd dan Ajax in Europa?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |