beetje patserige tekstquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:49 schreef supersof het volgende:
wat vinden jullie van de nieuwe lil kleine
vind die ene van: 'het maakt mijn nieuwe vriendin en ex gek' leukquote:
ik bijnaquote:
Gelukkig is dat iets wat mijn ouders betalenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan niet eens mijn schoolgeld betalen.
lol wowquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Gelukkig is dat iets wat mijn ouders betalen
wat?quote:
Ja ben er ook echt heel blij mee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is wel heel chill. 2K in het jaar.
Binnenkort even bij mijn ouders pitchenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ben er ook echt heel blij mee.
supersof van fok krijgt collegegeld van haar ouders, mag ik ook?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Binnenkort even bij mijn ouders pitchen
Pa (met dikke moneys op de bank opgepot): "Nee Jimmy, daar wordt je lui van. Je gaat maar een baantje zoeken"quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:01 schreef supersof het volgende:
[..]
supersof van fok krijgt collegegeld van haar ouders, mag ik ook?
Ik heb er niet eens om hoeven vragen, ze zeiden gewoon dat ik het kreeg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Pa (met dikke moneys op de bank opgepot): "Nee Jimmy, daar wordt je lui van. Je gaat maar een baantje zoeken"
Ma: Ik kreeg vroeger nooit iets van mijn ouders, alleen als ik jarig was.
Ze willen je vroeg die verantwoordelijkheid leren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Pa (met dikke moneys op de bank opgepot): "Nee Jimmy, daar wordt je lui van. Je gaat maar een baantje zoeken"
Ma: Ik kreeg vroeger nooit iets van mijn ouders, alleen als ik jarig was.
Oh ik vind het best wel gek, denk wel dat ouders het eerder voor hun dochter doen dan voor hun zoon.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb er niet eens om hoeven vragen, ze zeiden gewoon dat ik het kreeg.
Maar zo raar is het niet toch dat ik het krijg. Ken genoeg anderen
Ja, maar daarom nog niet minder spijtigquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze willen je vroeg die verantwoordelijkheid leren.
Begrijpelijk.
huh hoezo dat danquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh ik vind het best wel gek, denk wel dat ouders het eerder voor hun dochter doen dan voor hun zoon.
Nee, snap ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, maar daarom nog niet minder spijtig
Ja denk ik zomaar. Om jongens is meer druk om te werken dan op meisjes.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:05 schreef supersof het volgende:
[..]
huh hoezo dat dan
mijn broertjes krijgen het ook
oh dat doe ik wel zelfquote:
nee want dan zou mn broer ook gay moeten zijn en mn zus potquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Misschien ben je wel gay omdat je moeder zoveel voor je doet.
Het heeft mogelijk alleen voor jou gewerkt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee want dan zou mn broer ook gay moeten zijn en mn zus pot
is naturequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het heeft mogelijk alleen voor jou gewerkt.
Voor je zus zou het natuurlijk niet op gaan.
Ik word schijtziek van alle producten die verneukt worden omdat dikkerdjes klagenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Paxje, wat vind jij ervan dat de AH Monster uit het assortiment haalt onder het mom van gezondheid?
Wow, haterquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van alle producten die verneukt worden omdat dikkerdjes klagen
Eet/drink er gewoon minder van als je niet kan doseren
zo is dus de milk&fruit verneukt omdat ze na klachten minder suiker erin hebben gedaan
Terecht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van alle producten die verneukt worden omdat dikkerdjes klagen
zo is dus de milk&fruit verneukt omdat ze na klachten minder suiker erin hebben gedaan
Ik zie jou zelden een sterke mening over iets hebben.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nanny State bedoel je?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht.
Mommystate dit dat alles.
zegt de ectoquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |