Langer dan die van mij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
die allemaal binnen max 6 maanden stuk liepen ja
Niet drinkenquote:ik drink niet remember
nee zit deze week bijna 60 uur op mn werk (oh joy, en ik vind het al zo leuk)
Moraalboost van Sofquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
maar je hebt vast iets wat ze in eerste instantie leuk vinden toch
weet niet waar het dan fout gaat, maar je bent niet niks waard ofzo hoor
jquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
a maar wat precies weet ik nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
kan toch ook zonder drankquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Langer dan die van mij.
[..]
Niet drinken, dan roep je het ook over jezelf af. Kan je niet lol maken met je collega's.
60 uur. trouwens.. gvd.
6 maanden is ook saai man.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
j
[..]
a maar wat precies weet ik niet
nee wee ik ook niet waar 't mos gaat
Kan je echt niks bedenken? Bij geen enkele?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
j
[..]
a maar wat precies weet ik niet
nee wee ik ook niet waar 't mos gaat
je doet net alsof het onmogelijk is om verliefd te wordenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zes maanden een relatie hebben is toch wel lang, dan moet je wel echt verliefd zijn.
Ik ben niet meer verliefd geweest sinds ik 12 was ofzo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:14 schreef supersof het volgende:
[..]
je doet net alsof het onmogelijk is om verliefd te worden
dat lijkt me erg saaiquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben niet meer verliefd geweest sinds ik 12 was ofzo.
De liefde willen plannen vind ik raarquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:26 schreef JimmyDean het volgende:
Maar goed, ik hoef toch past op mijn 27-28e een serieuze relatie te hebben. Dan trouwen op mijn 30ste. Als ik nu al de ware zou tegenkomen zou dat mijn planning verkloten.
Ik zou juist blij zijn als je nu al iemand vind waarin je kan investeren in een relatie en niet per se al binnen drie jaar hoeft te trouwenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:26 schreef JimmyDean het volgende:
Maar goed, ik hoef toch past op mijn 27-28e een serieuze relatie te hebben. Dan trouwen op mijn 30ste. Als ik nu al de ware zou tegenkomen zou dat mijn planning verkloten.
Uit elkaar gegroeid denk ik dan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan je echt niks bedenken? Bij geen enkele?
Interesse verloren, elkaar te veel of juist te vaak gezien? Geen goede seks? Families die niet mee werken. Geen vertrouwen in elkaar? Er moet toch wel iets zijn
vind ik niet zo lang hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zes maanden een relatie hebben is toch wel lang, dan moet je wel echt verliefd zijn.
Is meer een richtlijn. Vrouw van een jaar of 5 jonger, heeft dan mooi de tijd om 7 kinderen op de wereld te zetten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De liefde willen plannen vind ik raar
Lijkt haast alsof je een zakelijke overeenkomst wil aangaan
Trouwen is het doel van een serieuze relatie lijkt me.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zou juist blij zijn als je nu al iemand vind waarin je kan investeren in een relatie en niet per se al binnen drie jaar hoeft te trouwen
dat heeft niks te maken met wat ik net zei maar goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Trouwen is het doel van een serieuze relatie lijkt me.
Ik vind drie jaar toewerken naar een doel vrij lang, maar met mijn planning is daar zelfs nog 2 jaar voor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:32 schreef supersof het volgende:
[..]
dat heeft niks te maken met wat ik net zei maar goed
lolquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind drie jaar toewerken naar een doel vrij lang, maar met mijn planning is daar zelfs nog 2 jaar voor.
ik zie het meer als een droomquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Trouwen, gezin, kindjes maken, genen doorgeven en een stabiel huishouden hebben.
Doel.
Breed worden is zinloos. Je moet een gezonde uitstraling hebben, niet meer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:39 schreef Toto69 het volgende:
Mijn doel is nog breder worden
Mijn droom is weer heel wat anders
Vind het zelf wel mooi, hoeft niet extreemquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Breed worden is zinloos. Je moet een gezonde uitstraling hebben, niet meer.
Met een zwarte labrador, een groot tv scherm in de woonkamer en zondagpatatdag?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Trouwen, gezin, kindjes maken, genen doorgeven en een stabiel huishouden hebben.
Doel.
Duitse herder, hoef niet zo nodig een tv, en ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met een zwarte labrador, een groot tv scherm in de woonkamer en zondagpatatdag?
En wat als de liefde van je leven helemaal geen kinderen wil?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Duitse herder, hoef niet zo nodig een tv, en ja.
Dan zou het niet de liefde van mijn leven zijn denk ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En wat als de liefde van je leven helemaal geen kinderen wil?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En wat als de liefde van je leven helemaal geen kinderen wil?
^quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan zou het niet de liefde van mijn leven zijn denk ik
Beetje jaloers wel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:49 schreef supersof het volgende:
wat vinden jullie van de nieuwe lil kleine
ik ookquote:
beetje patserige tekstquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:49 schreef supersof het volgende:
wat vinden jullie van de nieuwe lil kleine
vind die ene van: 'het maakt mijn nieuwe vriendin en ex gek' leukquote:
ik bijnaquote:
Gelukkig is dat iets wat mijn ouders betalenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan niet eens mijn schoolgeld betalen.
lol wowquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Gelukkig is dat iets wat mijn ouders betalen
wat?quote:
Ja ben er ook echt heel blij mee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is wel heel chill. 2K in het jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |