ik zie het meer als een droomquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Trouwen, gezin, kindjes maken, genen doorgeven en een stabiel huishouden hebben.
Doel.
Breed worden is zinloos. Je moet een gezonde uitstraling hebben, niet meer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:39 schreef Toto69 het volgende:
Mijn doel is nog breder worden
Mijn droom is weer heel wat anders
Vind het zelf wel mooi, hoeft niet extreemquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Breed worden is zinloos. Je moet een gezonde uitstraling hebben, niet meer.
Met een zwarte labrador, een groot tv scherm in de woonkamer en zondagpatatdag?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Trouwen, gezin, kindjes maken, genen doorgeven en een stabiel huishouden hebben.
Doel.
Duitse herder, hoef niet zo nodig een tv, en ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met een zwarte labrador, een groot tv scherm in de woonkamer en zondagpatatdag?
En wat als de liefde van je leven helemaal geen kinderen wil?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Duitse herder, hoef niet zo nodig een tv, en ja.
Dan zou het niet de liefde van mijn leven zijn denk ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En wat als de liefde van je leven helemaal geen kinderen wil?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En wat als de liefde van je leven helemaal geen kinderen wil?
^quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan zou het niet de liefde van mijn leven zijn denk ik
Beetje jaloers wel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:49 schreef supersof het volgende:
wat vinden jullie van de nieuwe lil kleine
ik ookquote:
beetje patserige tekstquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:49 schreef supersof het volgende:
wat vinden jullie van de nieuwe lil kleine
vind die ene van: 'het maakt mijn nieuwe vriendin en ex gek' leukquote:
ik bijnaquote:
Gelukkig is dat iets wat mijn ouders betalenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan niet eens mijn schoolgeld betalen.
lol wowquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Gelukkig is dat iets wat mijn ouders betalen
wat?quote:
Ja ben er ook echt heel blij mee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is wel heel chill. 2K in het jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |