Dit is een davypost.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:00 schreef Caland het volgende:
Ik weet nog wel toen ik een paar maanden geleden werd uitgelachen in het Ajaxtopic dat het nog moeilijk zat zou zijn om uberhaupt Europees voetbal te halen.
Dat waren nog eens tijden.
Ja hahaha dat was wat zegquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:00 schreef Caland het volgende: Ik weet nog wel toen ik een paar maanden geleden werd uitgelachen in het Ajaxtopic dat het nog moeilijk zat zou zijn om uberhaupt Europees voetbal te halen. Dat waren nog eens tijden.
Je beledigt de vrouwenteamsquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is nu ook vrouwenvoetbal op TV heb ik mij laten vertellen.
Maar Ajax is van een vergelijkbaar niveau op dit moment.
Welke zender?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is nu ook vrouwenvoetbal op TV heb ik mij laten vertellen.
Maar Ajax is van een vergelijkbaar niveau op dit moment.
Ik betast mezelf geregeld.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:01 schreef Geo4kant het volgende:
Als je niet kijkt, waarom duurde het zolang met het topic openen dan
Hoezo, PSV zal zich alsnog plaatsenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over drie jaar gaat de kampioen van de eredivisie niet meer automatisch de CL in. Bedankt voor de mooie jaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |