Hij is te goed. Andere spelers snappen de slimheid van zijn spel niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:43 schreef tompsv18 het volgende:
Raar dat Riechedly 'de man van 35 miljoen' Bazoer nooit meer speelt
Lachen om de ervaring van Westermannquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:43 schreef Buitendam het volgende:
Ik schakel nu in. Wie van mijn vrienden hier beschrijft even de goal?
Nou als dit zo blijft zal dat volgend jaar wel het geval zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik meende dat PSV het in de afgelopen 5 jaar by far het best in Europa deed. Misschien vergis ik me.
En GGMM die weer ruggengraatloos achter hem aan looptquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het ging toch over JAREN en dan haal je steeds alleen het laatste seizoen erbij.
Corner schiet door, Westermann staat te slapen en laat man uit z'n rug komen. 1-0quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:43 schreef Buitendam het volgende:
Ik schakel nu in. Wie van mijn vrienden hier beschrijft even de goal?
7,3 x 2,4 meter en de palen en lat zijn van aluminium.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:43 schreef Buitendam het volgende: Ik schakel nu in. Wie van mijn vrienden hier beschrijft even de goal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |