abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164200040
quote:
Kitten die werd gebruikt als voetbal vecht nog voor leven

Het diertje zou geen interne bloedingen hebben. Of het iets gebroken heeft, valt nog niet te zien door de zwellingen. - Joyce Mesdag

Een kitten is afgelopen weekend zwaargewond geraakt toen drie jongeren in de Tuinwijk in Menen het katje gebruikten om mee te voetballen. Het kreeg zoveel schoppen dat het nog steeds voor zijn leven vecht bij de dierenarts van Dierenasiel De Grensstreek in Rekkem.

Shania Delameilleure(12) vond het katje. "Ze zag in de verte jongeren schoppen op 'iets' toen ze nog iets ging halen in de snoepautomaat", zegt haar mama Nathalie. "De jongens liepen weg wanneer ze dichterbij kwam. Toen ze het zwaargewonde katje zag liggen, heeft ze 't meteen mee naar huis gebracht. Het neusje, mondje en nekje waren in bloed, en het kon zijn oogjes amper open houden."

Zwellingen
Nathalie en Shania contacteerden het dierenasiel de Grensstreek, dat zich verder om het diertje bekommerde.

"Het is meteen naar onze dierenarts gebracht, die het nauwgezet opvolgt", zegt Lindsay Goeminne van het dierenasiel. "Het is nog afwachten of het diertje het haalt. Voorlopig heeft de dierenarts nog geen interne bloedingen opgemerkt, maar of het diertje breuken heeft, valt nu nog niet te zien. De zwellingen zijn nog te groot overal. Het is een goed teken dat het katje nu nog leeft, want de feiten dateren al van zaterdag. We duimen."

Als het diertje het haalt, zal het snel een nieuwe thuis vinden. "Onze telefoon staat roodgloeiend", zegt Lindsay. "Het bericht werd al duizenden keren gedeeld, veel mensen bellen ook om te vragen hoe het met het diertje gaat. Heel veel van hen hebben ook al aangeboden om het poesje in huis te nemen. Mensen zijn vol ongeloof en zelfs in shock dat andere mensen tot zoiets in staat zijn. De politie is op de hoogte gebracht, maar de kans is klein dat de daders gevonden worden. Ofwel heeft niemand iets gezien, ofwel willen ze hun buren misschien niet in de problemen brengen, ik weet het niet. (JME)

http://www.hln.be/regio/n(...)voor-leven-a2819725/
Ziek dit.

Wat voor monsters doen zoiets. :( :(
pi_164200127
Kan dat plaatje achter een spoiler? ;(

Dierenbeulen :r Hard straffen.
pi_164200142
Erg dit, arme kitten. :(
hopelijk herstelt hij en kan hij een lief baasje vinden
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_164200212
Wat ben je dan voor randdebiel als je zoiets doet. :(
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 15:02:28 #5
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_164200265
Man, man, man. Blijf toch gewoon van onze huisdieren af, klootzakken.
pi_164200323
Dat die 3 sadisten maar een pijnlijke dood tegemoet mogen zien.
pi_164200723
Het soort jeugd dat later in het criminele circuit terecht komt.
:r
  woensdag 3 augustus 2016 @ 15:21:38 #9
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_164200753
:'(
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_164200778
Op jonge leeftijd al geen enkele vorm van geweten en empathie hebben, dat belooft wat voor de toekomst
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_164200800
Ach gossie, arm,klein beestje.Welke randdebiel kan zo,n klein beestje dit aandoen?
Teringlijers, die gasten die dit geflikt hebben. :r
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_164200801
Met een roestig hoekijzer helemaal kapotslaan die klootzakken.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 15:25:08 #13
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_164200859
Het vermaak van tegenwoordig *O*
pi_164200924
Boos worden om een mishandelde kat en zelf vervolgens de daders iets toewensen wat 10 keer gewelddadiger is. :')
pi_164201018
Van dit soort shit breekt mijn hart! :'(
pi_164201039
quote:
2s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 15:28 schreef Daantke het volgende:
Boos worden om een mishandelde kat en zelf vervolgens de daders iets toewensen wat 10 keer gewelddadiger is. :')
Even los van het punt of je je tot het niveau van die jongens moet verlagen of niet; wat werd er precies genoemd dat gewelddadiger is dan een katje zodanig verrot schoppen dat het in kritieke toestand bij de dierenarts is beland?

En in en in triest dit. ;( Dat je zoiets weerloos zo kunt mishandelen... volgens mij komt het dan gewoon echt niet meer goed met je.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 15:33:45 #17
262 Re
Kiss & Swallow
pi_164201047
quote:
2s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 15:28 schreef Daantke het volgende:
Mogen we ze wel als voetbal gebruiken?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_164201160
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 15:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Even los van het punt of je je tot het niveau van die jongens moet verlagen of niet; wat werd er precies genoemd dat gewelddadiger is dan een katje zodanig verrot schoppen dat het in kritieke toestand bij de dierenarts is beland?
Nou...
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 15:02 schreef NoXia het volgende:
Doodstraf.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 15:05 schreef Rodawa het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 15:18 schreef hottentot het volgende:

[..]

En deze 3 jongens, even flink in elkaar trappen en daarna zonder medische verzorging een jaartje op water en brood om te herstellen.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 15:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Natuurlijk vind ik het ook hartstikke erg maar gelukkig hebben we hier voorlopig nog geen sharia
pi_164201176
quote:
2s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 15:38 schreef Daantke het volgende:

[..]

Nou...

[..]

[..]

[..]

[..]

Natuurlijk vind ik het ook hartstikke erg maar gelukkig hebben we hier voorlopig nog geen sharia
Voor dat soort types mag dat best. Gewoon kapotslaan die klootzakken.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_164201361
quote:
2s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 15:38 schreef Daantke het volgende:

[..]

Nou...

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik zie nog steeds niks dat 'erger' is ;) Het kitten had het namelijk zonder medische zorgen niet overleefd (en ligt nog kritiek), dus heeft wat die jongens betreft al een gruwelijke marteldoodstraf gehad.

Neemt niet weg dat ik het met je eens ben dat ik blij ben dat er geen sharia hier is hoor. :)
Ik kan alleen niet beloven dat ik voor mezelf in zal staan wanneer een dergelijke debiel voor mijn ogen zulke wreedheden begaat. (Ik ben namelijk zelf een van de mensen die dergelijke slachtoffers weer mogen proberen op te lappen - of mogen helpen laten inslapen. En dat is echt hartverscheurend. Ik kan heel wat dierenleed hebben inmiddels, maar zo doelbewust gepijnigd of verwaarloosd, dat zorgt nog altijd voor een heel rode waas...)
  woensdag 3 augustus 2016 @ 16:06:34 #21
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164201904
Ben vrijwel nooit fysiek agressief maar als ik zoiets zie gebeuren ben ik bang dat er iets knapt...
pi_164203553
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 16:06 schreef BarryOSeven het volgende:
Ben vrijwel nooit fysiek agressief maar als ik zoiets zie gebeuren ben ik bang dat er iets knapt...
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 15:18 schreef hottentot het volgende:

[..]
En deze 3 jongens, even flink in elkaar trappen en daarna zonder medische verzorging een jaartje op water en brood om te herstellen.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 15:39 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Gewoon kapotslaan die klootzakken.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 15:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 15:05 schreef Rodawa het volgende:
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 15:02 schreef NoXia het volgende:
Doodstraf.
Oke :')!
pi_164203601
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 17:30 schreef Kaas- het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Oke :')!
Zouden ze het ook echt menen allemaal?

Blijft een walgelijke daad :r
Wat ontbreekt er bij die mensen. Geen gevoel of wat?
pi_164203615
quote:
2s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 17:33 schreef aloa het volgende:

[..]

Zouden ze het ook echt menen allemaal?

Blijft een walgelijke daad :r
Wat ontbreekt er bij die mensen. Geen gevoel of wat?
Er ontbreken wat hersencellen, zowel bij de mensen die ik citeer als ik bij die drie klootzakjes.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 17:37:40 #25
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_164203671
Stukken menselijk kanker die zoiets doen zou ik echt urenlang helemaal kapot willen martelen gewoon. Niets dan pure haat voor zulke gedrochten, bah om te kotsen.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')