Je kan dan ook beter vrijgezel blijvenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:11 schreef Dimachaerus het volgende:
ik kan niet eens iets regelen met wijffie dat helemaal in de put zit !
Wie?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:12 schreef Crack_ het volgende:
Japsnars heeft nu wel zn eerste vriendinnetje
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien de sloppy seconds van Braddie eens proberen.
mooi.quote:
En o.usquote:
Goede vraag wel, zie niks raars qua topics die hij heeft geopend.quote:
watquote:
Die was 16?quote:
wist k niequote:Sloppy seconds (or "slops" in Australian slang[1][2])is a slang phrase for when a man has sexual intercourse with a female or male[3] partner who already has received another man's penis in the relevant orifice and is therefore wet or "sloppy".[4][5] The phrase buttered bun is sometimes used to refer to the owner of the orifice in question.[6][7]
dan ben ik nog jongquote:
615 duizend posts.. mi gaddoquote:
Oh heb je ook een dag top 100quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En toch amper in de dag top 100 te vinden.
Ik denk dat het komt door dat topic over de frontpage. Die is ook helemaal verwijderd door Dannyquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goede vraag wel, zie niks raars qua topics die hij heeft geopend.
Oh dacht gewoon dat het betrekking had tot elk afgetrapt tweedehandsje. Dus ook gewoon versleten tweedehands kleding of zo.quote:
Continue kut topics openen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh heb je ook een dag top 100![]()
Hoe doet ie dat dan?
is het ookquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dacht gewoon dat het betrekking had tot elk afgetrapt tweedehandsje. Dus ook gewoon versleten tweedehands kleding of zo.
Dat doet ie wel goed, ja. Zielig... van die mensen die hun hoogtij jaren hebben gehad en daar in blijven hangenquote:
Toch maar even opgehelderd, want werd laatst ook al vastgepind op de 'slang definitie' van iets.quote:
ja jij ookquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat doet ie wel goed, ja. Zielig... van die mensen die hun hoogtij jaren hebben gehad en daar in blijven hangen
ib4 ja jij ook.
hjbquote:
wie nietquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:21 schreef Amarantha het volgende:
Tong spaart ze wel volgens mij (bans).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |