Is dit AstroTV?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Heb alleen de eerste 2 seconden gekeken en was wel fapwaardig
ja..minderjarig man...morgen railrunner halenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:55 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Jij mag het, mijn minderjarige broeder
Goed, nog steeds relatie alles dit dat zus zoquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:55 schreef TwentyFourr het volgende:
Hoe gaat het trouwens met die chick die je hier op dit forum had ontmoet?
Maar zij is hier niet meer toch. Hoe heette ze ook alweer? Pittige tante hoor, doet me een beetje denken aan CrocoJillquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Goed, nog steeds relatie alles dit dat zus zo
Sorry ik weet nietsquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
ja..minderjarig man...morgen railrunner halen
Ik heb net haar andere video's bekeken. Ze filmt in de auto (ouders vinden het goed dus?) en het is zo triest.quote:
Significantie vroegah, maar nee al jaren niet meerquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:57 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Maar zij is hier niet meer toch. Hoe heette ze ook alweer? Pittige tante hoor, doet me een beetje denken aan CrocoJill
Ja ik weet het weer. Die speelde basketbal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Significantie vroegah, maar nee al jaren niet meer
yupquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:59 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ja ik weet het weer. Die speelde basketbal.
Ik schat zomaar in dat die nieuwetijdse ouders hun koters dit lerenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:58 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Wie edit dit? Kunnen die koters dat tegenwoordig allemaal zelf?
Ze kunnen tegenwoordig meer met de tablet dan hun ouders.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:58 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Wie edit dit? Kunnen die koters dat tegenwoordig allemaal zelf?
Gefilmd met een zelfgeplante koffieboon?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:00 schreef IDkaart het volgende:
Ik dacht dat ze de toerist ging uithangen in Bloemendaal.
Ik ben wel verliefd op haar eigenlijk.quote:
Romy aka Jadequote:
Mwah, niet allemaalquote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:10 schreef leolinedance het volgende:
En al die wijven verdienen dus een bak geld aan die kutvlogs? Man man man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |