ja ik hoor dat vaker....maar ik ben nog maar 24 hoor. en op dit moment heb ik totaal geen gevoel voor eigenwaarde.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:45 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Dat is een heel nare kernovertuiging in jezelf. Maar goed dat je het zo helder voor ogen hebt, dan kun je eraan gaan werken.![]()
Zulke overtuigingen zijn per definitie niet waar, weet dat in ieder geval. Je denkt zo, omdat je niet beter weet. Maar het zijn puur je gedachten, niet de werkelijkheid. In werkelijkheid ben je sowieso van niemand afhankelijk. Ga de waarde in jezelf zoeken ipv dat je het zoekt in wat je (nu) niet hebt.
eerlijk gezegd weet ik het niet. maar dit hele gedoe doet me zoveel pijn dat ik nu maar ff flink gedronken heb. nu 1 hele fles wijn en ik voel me iets minder kut.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:45 schreef PandaDrop het volgende:
Is dat een UI van user vogeltjesdans?![]()
Kom eruit, niet liegen vogeltjesdans.
vogeltjesdans
Ontopic: en wat vind je partner ervan? Jij denkt hij/zij houd niet van je? Zitten jullie nog samen?
Je bent niet alleen kerel. Ik zit precies in zo'n situatie. Gek zijn op iemand, al jaren. Al jaren keihard werken om de relatie goed te laten lopen. Bijna niks ervoor terug krijgen. Veel ruzie. Maar nooit opgeven, het is zo'n gewoonte dat je blijft vechten. En je weet niet voor wat precies. Want wat voor goeds brengt diegene je nou echt? Iemand waar je geen houvast aan hebt e.d. Zorg gewoon dat je je vrienden niet vergeet, blijf ook bezig met andere contacten, blijft sporten, blijf iets doen waar je geluk uit kan putten. Want after all, fuck bitchesquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:48 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja ik hoor dat vaker....maar ik ben nog maar 24 hoor. en op dit moment heb ik totaal geen gevoel voor eigenwaarde.
nee ik ben echt geen VD. ik ben gewoon maar een zielige zelfmedelijdende matthias.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:45 schreef PandaDrop het volgende:
Is dat een UI van user vogeltjesdans?![]()
Kom eruit, niet liegen vogeltjesdans.
vogeltjesdans
Ontopic: en wat vind je partner ervan? Jij denkt hij/zij houd niet van je? Zitten jullie nog samen?
maar heeft een realtie uberhoud wel zin als je er zoveel moeite in stopt en het gewoon steeds maar weer eindigt in tranen? ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. ik voel nu op dit moment hele enge nare gevoelens die ik gewoon niet wil hebben. ik raak er eigenlijk zelfs van in paniek en ik kan er ook met niemand over praten. dat vooral dat laatste doet mij erg veel pijn.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:51 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Je bent niet alleen kerel. Ik zit precies in zo'n situatie. Gek zijn op iemand, al jaren. Al jaren keihard werken om de relatie goed te laten lopen. Bijna niks ervoor terug krijgen. Veel ruzie. Maar nooit opgeven, het is zo'n gewoonte dat je blijft vechten. En je weet niet voor wat precies. Want wat voor goeds brengt diegene je nou echt? Iemand waar je geen houvast aan hebt e.d. Zorg gewoon dat je je vrienden niet vergeet, blijf ook bezig met andere contacten, blijft sporten, blijf iets doen waar je geluk uit kan putten.
Neem gewoon effe een glas water, en laat dat onderwerp ff zitten. Je komt er zo nog wel op terug... Chill man. Het is maar gedoe in je hoofd wat je zelf hebt verzonnen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:55 schreef matthias24 het volgende:
maar heeft een realtie uberhoud wel zin als je er zoveel moeite in stopt en het gewoon steeds maar weer eindigt in tranen? ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. ik voel nu op dit moment hele enge nare gevoelens die ik gewoon niet wil hebben. ik raak er eigenlijk zelfs van in paniek en ik kan er ook met niemand over praten. dat vooral dat laatste doet mij erg veel pijn.
dit is niet verzonen. dit is echt waar. ik heb echt een relatie! en ik ben echt bang! en ik weet serieus even niet meer wat ik moet doen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:58 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
[..]
Neem gewoon effe een glas water, en laat dat onderwerp ff zitten. Je komt er zo nog wel op terug... Chill man. Het is maar gedoe in je hoofd wat je zelf hebt verzonnen.
Daar twijfel ik ook niet aan. Maar je bent in paniek, en dan ga je allerlei dingen denken die niet waar zijn. Laat gewoon ff los die shit en chill the fuck out man!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:03 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dit is niet verzonen. dit is echt waar. ik heb echt een relatie! en ik ben echt bang! en ik weet serieus even niet meer wat ik moet doen.
dit soort topics open ik nooit. echt werkelijk nooit! ik zit hier al een half jaar. en ik heb nog nooit zo'n topic geopend als dit. ik ben echt heel erg bang. en ik meen dit. ik ben nu ook niet aan het trollen. dit alles hier is gewoon serieus.
geef me gewoon wat tips en iets wat mijn misschien kan steunen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat posts verwijderd. Hou persoonlijke negatieve uitspraken voor je graag.
Vervelend dat je je zo voelt, maar je zal toch echt zelf stappen moeten ondernemen als je je beter wil gaan voelen. Wat kunnen wij verder voor je doen?
is goed ik ga nu ook gewoon slapen want ik ben kapot.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:34 schreef Luuntje het volgende:
Drinken is geen oplossing!
Het zorgt ervoor dat je gevoelens juist versterken, en je gedachten nog meer gaan spinnen.
Je bent niet waardeloos en er zijn heus mensen die wel van je houden.
Wat je nu even voor ogen moet houden is of je gedachte wel kloppen.
Vaak komen je gevoelens vanuit een gedachte.
Als dat niet klopt dan kloppen je emoties ook niet.
Dat niemand van je houd is niet waar dis dat kun je al aan de kant schuiven.
Nu die drank aan de kant schuiven, je roes goed uitslapen en als je weer nuchter bent je hoofd weer bij elkaar rapen.
Niets mis met dit topic toch? Daar is R&P toch voor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:37 schreef matthias24 het volgende:
AH sluit alsjeblieft dit topic nu want ik zet mezelf voor schut. ik heb nu verder niks meer te zegen en veel mensen hier hebben mij al getroost.
het topic mag nu dus dicht.
Sluit ik mij bij aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Niets mis met dit topic toch? Daar is R&P toch voor.
Over succes kan iedereen praten, over 'falen' praten vind ik nog veel knapper van mensen.
Want jij kent hem natuurlijk beter.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat posts verwijderd. Hou persoonlijke negatieve uitspraken voor je graag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |