abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 december 2002 @ 15:22:38 #1
12750 Hrun
Special Obedience
pi_7086138

vraag hoeft niet meer beantwoord te worden.

Anything that contributes to depopulating earth, is good.
pi_7086380
Zijn we ff naar de stad is er meteen een nieuw topic Nog maar 3!!!

-edit-
first post

zondag 1 december 2002 @ 15:45:10 #3
12750 Hrun
Special Obedience
pi_7086426
quote:
Op zondag 1 december 2002 15:40 schreef ikke_ook het volgende:
Zijn we ff naar de stad is er meteen een nieuw topic Nog maar 3!!!

-edit-
first post

is wel een leuke opdracht trouwens!
pi_7087275
Geniale topictitel

Goeiemiddag

Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
  † In Memoriam † zondag 1 december 2002 @ 17:22:47 #5
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7088011
* just me heeft het koud gekregen van het voetballen kijken brrr
1e heeft gewonnen met 5-0 en 2e heeft periodetitel gehaald!

Ben zelfs te moe en te lamlending om mee te feesten vanavond

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_7088038
quote:
Op zondag 1 december 2002 17:22 schreef just me het volgende:
* just me heeft het koud gekregen van het voetballen kijken brrr
1e heeft gewonnen met 5-0 en 2e heeft periodetitel gehaald!

Ben zelfs te moe en te lamlending om mee te feesten vanavond

Oftewel opkomende verkoudheid/griepje? If so zitten we in t zelfde bootje *hatsjoe*
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  † In Memoriam † zondag 1 december 2002 @ 18:14:35 #8
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7088750
quote:
Op zondag 1 december 2002 17:25 schreef febster het volgende:

[..]

Oftewel opkomende verkoudheid/griepje? If so zitten we in t zelfde bootje *hatsjoe*

nope ik denk even een bleeeeeeeeh reaktie op allerlei dingen, tis dat mijn haar goed zit anders zou ik zeggen "bad hair day"

beterschap jij!

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7090516

* julekes heeft morgen eerste stagedag
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_7091006
quote:
Op zondag 1 december 2002 18:14 schreef just me het volgende:

[..]

nope ik denk even een bleeeeeeeeh reaktie op allerlei dingen, tis dat mijn haar goed zit anders zou ik zeggen "bad hair day"

beterschap jij!

Dank je *hatsjoe*, ga anders wat "leuks" doen ofzo dat je wat "vrolijker/positiever" wordt ofzo ?

Ooh en Julekes, veel suc6/fun met je stage

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  † In Memoriam † zondag 1 december 2002 @ 20:39:52 #11
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7091071
quote:
Op zondag 1 december 2002 20:34 schreef febster het volgende:

[..]

Dank je *hatsjoe*, ga anders wat "leuks" doen ofzo dat je wat "vrolijker/positiever" wordt ofzo ?

Ooh en Julekes, veel suc6/fun met je stage

* just me is weer opgeknapt
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7091112
quote:
Op zondag 1 december 2002 20:39 schreef just me het volgende:

[..]

* just me is weer opgeknapt

Mooi zo

* febster zit in de standaard "After uitgaan" melancholie bui maar stapt daar vnv mooi uit door tv te gaan kijken

pi_7091187
Ik ben vrolijk

Waarom weet ik niet

Misschien door het opruimen net

WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
  zondag 1 december 2002 @ 22:11:56 #14
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7092758
Hallo Eindhoven.

Verhuizing van Erwin zit erop. Mijn huis is nu héél anders, maar erg leuk geworden. Ik heb echt twee héle lieve vriendinnen die vanaf vanmiddag tot een uur geleden hier de hele boel hebben schoongemaakt en ingericht.

'k Ga nu lekker slapen, ben echt doodop. Heb ook de hele dag al last van een vervelende kerel die geen woonruimte heeft maar wel een erg grote penis en hij wil graag komen. Goed plan man, zo'n advertentie voor woonruimte zetten.

Huishoudelijke mededeling: ik neem 's avonds mijn telefoon niet meer op als er een nummerherkeningsblokkade aanstaat, dus dan weten jullie dat.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_7092841
quote:
Op zondag 1 december 2002 22:11 schreef Barb het volgende:
Hallo Eindhoven.

Verhuizing van Erwin zit erop. Mijn huis is nu héél anders, maar erg leuk geworden. Ik heb echt twee héle lieve vriendinnen die vanaf vanmiddag tot een uur geleden hier de hele boel hebben schoongemaakt en ingericht.

'k Ga nu lekker slapen, ben echt doodop. Heb ook de hele dag al last van een vervelende kerel die geen woonruimte heeft maar wel een erg grote penis en hij wil graag komen . Goed plan man, zo'n advertentie voor woonruimte zetten.

Huishoudelijke mededeling: ik neem 's avonds mijn telefoon niet meer op als er een nummerherkeningsblokkade aanstaat, dus dan weten jullie dat.

Ik zie geen probleem
pi_7092961
quote:
Op zondag 1 december 2002 22:11 schreef Barb het volgende:
Hallo Eindhoven.

Misschien persoonlijk vraagje, maar hoe voelt het weer om "alleen" te wonen, dus op jezelf na een x aantal jaar ? En heb je ondertussen al verder gezocht naar andere woonruimte?
quote:
'k Ga nu lekker slapen, ben echt doodop. Heb ook de hele dag al last van een vervelende kerel die geen woonruimte heeft maar wel een erg grote penis en hij wil graag komen. Goed plan man, zo'n advertentie voor woonruimte zetten.
Sorry ik moet wel lachen , maar het is ongetwijfeld erg vervelend , politie bellen voor overlast mag/kan zeker niet wel?Of is hij al verdwenen?

Slaap ze Barb en nog een fijne week ,

Ik ben ook weg slapen (heb semi "griep" ) wens iedereen alvast een een goede nacht en tot morgen houdoe

zondag 1 december 2002 @ 22:23:03 #17
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7093034
quote:
Op zondag 1 december 2002 22:15 schreef r8ality het volgende:
Ik zie geen probleem
Ik wel. Ik zoek namelijk woonruimte en geen kerel met een grote penis die erg graag wil neuken, de hele dag belt met steeds een andere naam en verdraaide stem, een ander woonaanbod, maar uiteindelijk weer op hetzelfde uitkomt.
When I rush it hits me
pi_7093106
quote:
Op zondag 1 december 2002 22:23 schreef Barb het volgende:

[..]

Ik wel. Ik zoek namelijk woonruimte en geen kerel met een grote penis die erg graag wil neuken, de hele dag belt met steeds een andere naam en verdraaide stem, een ander woonaanbod, maar uiteindelijk weer op hetzelfde uitkomt.

Hmmz, tsja een IP-ban werkt in dit geval niet zo lekker

Serieus: nummer zien te traceren (eventueel met behulp van KPN) en/of ander nummer nemen (geheim eventueel)

† In Memoriam † zondag 1 december 2002 @ 22:27:02 #19
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7093129
quote:
Op zondag 1 december 2002 22:23 schreef Barb het volgende:

[..]

Gatverdarie Barb zit je dus echt niet op te wachten
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zondag 1 december 2002 @ 22:27:15 #20
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7093132
quote:
Op zondag 1 december 2002 22:20 schreef febster het volgende:
Misschien persoonlijk vraagje, maar hoe voelt het weer om "alleen" te wonen, dus op jezelf na een x aantal jaar ? En heb je ondertussen al verder gezocht naar andere woonruimte?
Tot nu toe bevalt het me prima (3 maanden nu ongeveer). Ikz oek me rot naar woonruimte, sta elke week op de stoep bij woningbouwverenigingen, spit de krant door, zet zelf advertenties, check briefjes bij supermarkten, vertel het iedereen die het maar horen wil, loop alle sites van makelaars en commerciële bedrijven wekelijks door. Er is niks wat ik niet doe, maar het helpt niet bepaald. Nog 11 weken.
quote:
Sorry ik moet wel lachen , maar het is ongetwijfeld erg vervelend , politie bellen voor overlast mag/kan zeker niet wel?Of is hij al verdwenen?
Politie kan niks doen lijkt mij. Hij heeft geen nummerherkenning, steeds een verdraaide stem, maar belt wel ieder half uur. Irritante is dat er ook mensen tussen zitten die wél serieus woonruimte hebben en die vertoruw ik dus ook niet meer nu en ik doe dus behoorlijk bot als ik opneem.
Meestal helpt héél hard op een fluitje blazen wel tegen telefoonstalkers, maar deze is denk ik een beetje doof, want het stoort hem blijkbaar niet echt.
When I rush it hits me
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 december 2002 @ 22:28:08 #21
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_7093149
hoest met de wasmasjien?
  zondag 1 december 2002 @ 22:28:50 #22
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7093175
quote:
Op zondag 1 december 2002 22:26 schreef r8ality het volgende:
Serieus: ander nummer nemen (geheim eventueel)
Dan heeft advertenties zetten dat ik woonruimte zoek geen zin meer, want op brieven onder nummer reageren mensen niet als er 10 advertenties naast staan met mensen die zoeken en die wél hun tel.nr neer zetten.

Debiel: zusje van Erwin herkende het verhaal vanmiddag, zij is ook al gebeld door hem (zoekt dus ook woonruimte).

[Dit bericht is gewijzigd door Barb op 01-12-2002 22:30]

When I rush it hits me
  zondag 1 december 2002 @ 22:29:53 #23
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7093207
quote:
Op zondag 1 december 2002 22:28 schreef Swetsenegger het volgende:
hoest met de wasmasjien?
Die wast als de beste
When I rush it hits me
  † In Memoriam † zondag 1 december 2002 @ 22:30:27 #24
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7093224
quote:
Op zondag 1 december 2002 22:28 schreef Barb het volgende:

Debiel: zusje van Erwin herkende het verhaal vanmiddag, zij is ook al gebeld door hem (zoekt dus ook woonruimte).

die vent is dus echt een grote lul
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7093227
pi_7093244
quote:
Op zondag 1 december 2002 22:28 schreef Barb het volgende:

[..]

Dan heeft adveertenties zetten dat ik woonruimte zoek geen zin meer, want op brieven onder nummer reageren mensen niet als er 10 advertenties naast staan met mensen die zeoeken en die wél hun tel.nr neer zetten.

Niet debiel, eerder logisch, maar ik zou als ik jou was eens bellen met KPN, die kunnen meer doen
  zondag 1 december 2002 @ 22:31:13 #27
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7093245
quote:
Op zondag 1 december 2002 22:30 schreef just me het volgende:
die vent is dus echt een grote lul
Nee JustMe, hij heeft een grote lul
When I rush it hits me
  † In Memoriam † zondag 1 december 2002 @ 22:34:03 #28
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7093311
quote:
Op zondag 1 december 2002 22:31 schreef Barb het volgende:

[..]

Nee JustMe, hij heeft een grote lul

laat hem anders eens langskomen op een adres wat niet van jou is.. zeker weten dat er een aantal fokkers zijn die die lul willen laten weten dat zijn aktie niet op prijs gesteld wordt!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7093329
quote:
Op zondag 1 december 2002 22:34 schreef just me het volgende:

[..]

laat hem anders eens langskomen op een adres wat niet van jou is.. zeker weten dat er een aantal fokkers zijn die die lul willen laten weten dat zijn aktie niet op prijs gesteld wordt!

JustStrijdvaardig

You go girl

zondag 1 december 2002 @ 22:35:17 #30
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7093335
quote:
Op zondag 1 december 2002 22:31 schreef r8ality het volgende:
Niet debiel, eerder logisch,
Ik bedoel ook meer: hoe groot is nou de kans dat 2 mensen hetzelfd emeemaken en elkaar ook nog zien s'middags

Heel stom, ik was het verhaal aan het vertellen en ze kon het helemaal afmaken, echt preciés hetzelfde shitverhaaltje, over woonruimte met laminaat en gemeubileerd enz. enz.

Maar goed, ik ging slapen zei ik straks, dat ga ik nu ook echt doen, Truste Eindhoven en hallo _Mal_

When I rush it hits me
pi_7093354
quote:
Op zondag 1 december 2002 22:35 schreef Barb het volgende:

[..]

Ik bedoel ook meer: hoe groot is nou de kans dat 2 mensen hetzelfd emeemaken en elkaar ook nog zien s'middags

Heel stom, ik was het verhaal aan het vertellen en ze kon het helemaal afmaken, echt preciés hetzelfde shitverhaaltje, over woonruimte met laminaat en gemeubileerd enz. enz.

Maar goed, ik ging slapen zei ik straks, dat ga ik nu ook echt doen, Truste Eindhoven en hallo _Mal_

Truste en succes
pi_7093383
quote:
Op zondag 1 december 2002 22:35 schreef Barb het volgende:

[..]

trustuh barb!
isniegoed die vent! maar dur reageren dus ook mensen serieus... zit daar niks bij dan? ik houd mijn oren/ogen open hoor!!
en kga nu ook slapen btw
pi_7093401
pi_7093409
quote:
Op zondag 1 december 2002 22:38 schreef _Mal_ het volgende:
Oo
Je gaat met Koen SM-en
pi_7093881
En toen viel het weer stil
pi_7095537
* ArTiC raapt het topic weer op
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_7095592
* ArTiC gooit het topic weer op de grond
pi_7097126
* r8ality gaat maar naar z'n bed

Damn thuiszitten is niet goed, gaat weer heel m'n ritme naar de klote. Wel net ff lol gehad om oude Eindhoven-topics Toch wel gezellig zo met z'n allen

Welterusten!

† In Memoriam † maandag 2 december 2002 @ 07:48:31 #39
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7097267
goedenmorgen eindhoven!!

Zo het is weer voorbij met elke ochtend om 08.00 uur op school te moeten zijn

Vandaag, na weken, weer een gewone maandag TU-dag

en eind van de middag.. komt Gaoxing met haar dochtertje Iris aan in Nederland, voor de meeste van jullie is Gaoxing een onbekende Fokker maar voor Barb en een enkele lurker niet. Als ik het qua tijd red ga ik haar even welkom heten op Schiphol.

Godmother of Radio 49
How fragile we are
  maandag 2 december 2002 @ 08:33:57 #40
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7097371
quote:
Op zondag 1 december 2002 22:37 schreef _Mal_ het volgende:
maar dur reageren dus ook mensen serieus... zit daar niks bij dan?
Veel mensen die woonruimte hebben in Best, Valkenswaard en Sint Oedenrode. Eentje met een appartement in Eindhoven, daar ga ik vanmiddag kijken. Wel ¤ 600 inclusief, maar ja, k moet toch wat.
When I rush it hits me
pi_7100055
En een goedemiddag
Het gaat wel weer lekker hard hier .
Heb je een advertentie gezet, barb?
pi_7100254
quote:
Op maandag 2 december 2002 12:21 schreef blieblie het volgende:
En een goedemiddag
Het gaat wel weer lekker hard hier .
Heb je een advertentie gezet, barb?
Hey lijer, ik was er gisteravond niet omdat ik dus wel verkouden ben geworden , maar ik spreek je vnv wel nog lekker gewerkt gister trouwens ?

edit: Ik heb de rest nog niet gelezen daar reageer ik vanmiddag/vnv wel thuis want zit nu ff op school te internetten

R8ality:wanneer is je been minder gekneusd zodat je weer gloeiend hete pizza's rond kan brengen ?

[Dit bericht is gewijzigd door febster op 02-12-2002 12:37]

pi_7100370
quote:
Op maandag 2 december 2002 07:48 schreef just me het volgende:
goedenmorgen eindhoven!!

Zo het is weer voorbij met elke ochtend om 08.00 uur op school te moeten zijn

Vandaag, na weken, weer een gewone maandag TU-dag

en eind van de middag.. komt Gaoxing met haar dochtertje Iris aan in Nederland, voor de meeste van jullie is Gaoxing een onbekende Fokker maar voor Barb en een enkele lurker niet. Als ik het qua tijd red ga ik haar even welkom heten op Schiphol.

Ik ken haar alleen van naam maar das denk ik wel meer als de rest hier ! Maar goed doe haar maar de groeten en nog een fijne middag enzo
pi_7100509
quote:
Op maandag 2 december 2002 12:38 schreef febster het volgende:

[..]

Ik ken haar alleen van naam maar das denk ik wel meer als de rest hier ! Maar goed doe haar maar de groeten en nog een fijne middag enzo

Ik ken haar naam ook ergens van, yeah, ben ik nu bikkel .

Ze had een beetje donkere icoon als ik het me goed herinner...

pi_7100515
quote:
Op maandag 2 december 2002 12:30 schreef febster het volgende:

[..]

Hey lijer, ik was er gisteravond niet omdat ik dus wel verkouden ben geworden , maar ik spreek je vnv wel nog lekker gewerkt gister trouwens ?

edit: Ik heb de rest nog niet gelezen daar reageer ik vanmiddag/vnv wel thuis want zit nu ff op school te internetten

R8ality:wanneer is je been minder gekneusd zodat je weer gloeiend hete pizza's rond kan brengen ?

Ik zit ook op school , maar nu ga ik maar es ff nuttige dingen doen
pi_7100546
Ik zit met pauze op school
pi_7100565
quote:
Op zondag 1 december 2002 22:27 schreef Barb het volgende:

[..]

Tot nu toe bevalt het me prima (3 maanden nu ongeveer). Ikz oek me rot naar woonruimte, sta elke week op de stoep bij woningbouwverenigingen, spit de krant door, zet zelf advertenties, check briefjes bij supermarkten, vertel het iedereen die het maar horen wil, loop alle sites van makelaars en commerciële bedrijven wekelijks door. Er is niks wat ik niet doe, maar het helpt niet bepaald. Nog 11 weken.
[..]

Politie kan niks doen lijkt mij. Hij heeft geen nummerherkenning, steeds een verdraaide stem, maar belt wel ieder half uur. Irritante is dat er ook mensen tussen zitten die wél serieus woonruimte hebben en die vertoruw ik dus ook niet meer nu en ik doe dus behoorlijk bot als ik opneem.
Meestal helpt héél hard op een fluitje blazen wel tegen telefoonstalkers, maar deze is denk ik een beetje doof, want het stoort hem blijkbaar niet echt.

Een man laten opnemen met "met Agent Pietersen, kan ik u helpen?"
  † In Memoriam † maandag 2 december 2002 @ 14:40:09 #49
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7102186
En weer thuis van de TUDelft; nu als de sodemieter spullen uitzoeken voor gesprek met mijn (ahum) financieel adviseur en dan maar duimen dat ik daarna nog op tijd op Schiphol kan zijn. Er staat nu op teletekst dat ze eerder aankomt dan gepland.. het zal erom spannen..
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7102462
quote:
Op maandag 2 december 2002 14:40 schreef just me het volgende:
En weer thuis van de TUDelft; nu als de sodemieter spullen uitzoeken voor gesprek met mijn (ahum) financieel adviseur en dan maar duimen dat ik daarna nog op tijd op Schiphol kan zijn. Er staat nu op teletekst dat ze eerder aankomt dan gepland.. het zal erom spannen..
Wel footooos maken, kben wel benieuw dhoe gaoxing deruit ziet
  † In Memoriam † maandag 2 december 2002 @ 17:27:44 #51
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7105751
Nah.. duidelijk niet gered dus; ik ben net huis; vliegtuig is allang geland én ik moet zo nog proberen met mijn zoon bij een of andere spoedtandarts terecht tekomen. Zijn wang wordt steeds dikker en het tandvlees is erg opgezwollen
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7106494
quote:
Op zondag 1 december 2002 22:38 schreef r8ality het volgende:

[..]

Je gaat met Koen SM-en

† In Memoriam † maandag 2 december 2002 @ 18:29:53 #53
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7106939
Met heel veel moeite een tandarts gevonden waar Maarten om 19.15 uur bij terecht kan! Ben blij dat we terecht kunnen en blij dat de tandarts zei dat we contant geld moeten meenmen!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7107835

nog lekkere wijven hier? 'cause my newly found collegaes ain't exactly a bright sunrise on a nice spring morning

barb -- ik zou gewoon zo ongeveer alles nemen wat je krijgen kan. Als je eenmaal iets hebt, kan je altijd nog wat anders zoeken.
just me -- gaat het weer een beetje met zoonlief?

vnog wat vergeten?

[Dit bericht is gewijzigd door julekes op 02-12-2002 19:32]

Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
pi_7109029
Goeieavond allemaal
pi_7109068
quote:
Op maandag 2 december 2002 20:23 schreef ikke_ook het volgende:
Goeieavond allemaal
pi_7109390
quote:
Op maandag 2 december 2002 20:26 schreef julekes het volgende:

[..]

*schop*

en ook goedenavond natuurlijk

pi_7110342
* schopt ook

Waar is iedereen

pi_7110352
hier!
pi_7110417
ik zei:
"hier!"
pi_7110518
Nou, zeg niet dat ik het niet geprobeerd heb.
Bijna bedtijd voor mij ieg, mzzl.
pi_7110541
quote:
Op maandag 2 december 2002 21:41 schreef julekes het volgende:
Nou, zeg niet dat ik het niet geprobeerd heb.
Bijna bedtijd voor mij ieg, mzzl.
Ow, er was al iemand, sorry

Nu al naar bed? hoe laat begint je stage 's ochtends?

pi_7110582
quote:
Op maandag 2 december 2002 21:42 schreef ikke_ook het volgende:

[..]

Ow, er was al iemand, sorry

Nu al naar bed? hoe laat begint je stage 's ochtends?

8 uur. 50 minuten treinen, 15 minuten fietsen, dat maakt: 6.15 uur opstaan
nu ben ik er echt vandoor! mzzl
  † In Memoriam † maandag 2 december 2002 @ 21:46:25 #64
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7110651
Ja hallo mag ik ff bijkomen

afspraak tandarts was om 19.15 uur en stonden om 20.30 buiten. Maarten heeft een hele nare wortelkanaalbehandeling moeten ondergaan en ligt nu in bed; hij heeft zware pijnstillers gekregen en een penecilline kuur.

Pff ik weet niet wie het moeilijker had hij in die stoel of ik erbij

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7110724
quote:
Op maandag 2 december 2002 21:46 schreef just me het volgende:
Ja hallo mag ik ff bijkomen

afspraak tandarts was om 19.15 uur en stonden om 20.30 buiten. Maarten heeft een hele nare wortelkanaalbehandeling moeten ondergaan en ligt nu in bed; hij heeft zware pijnstillers gekregen en een penecilline kuur.

Pff ik weet niet wie het moeilijker had hij in die stoel of ik erbij

Hmm das niet zo mooit. Maar ja, als hij er dan nu maar vanaf is. En nu ga ik echt echt echt echt echt echt echt bijna naar bed. mzzl
  † In Memoriam † maandag 2 december 2002 @ 21:49:55 #66
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7110744
quote:
Op maandag 2 december 2002 21:49 schreef julekes het volgende:

[..]

Hmm das niet zo mooit. Maar ja, als hij er dan nu maar vanaf is. En nu ga ik echt echt echt echt echt echt echt bijna naar bed. mzzl

vanaf.. voor vanavond wel.. behandeling moet worden voortgezet

welterusten Julekes

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7111084
quote:
Op maandag 2 december 2002 21:49 schreef just me het volgende:

[..]

vanaf.. voor vanavond wel.. behandeling moet worden voortgezet

welterusten Julekes

Hmmmm.... iets waar ik t aller aller aller meest bang voor ben, tandartsen en "behandelingen" *ril ril*...... Doe hem maar sterkte wensen en zeg dat ie aan fijne/leuke dingen moet denken als ze bezig zijn.....

Barb, blieblie's voorstel om een x een man in de rol van een "agent" laten opnemen klinkt best als een goed idee

† In Memoriam † maandag 2 december 2002 @ 23:14:49 #68
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7112886
trustuh Eindhoven

Barb.. nog nieuws op huizengebied??

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7114417
quote:
Op maandag 2 december 2002 22:02 schreef febster het volgende:

[..]

Hmmmm.... iets waar ik t aller aller aller meest bang voor ben, tandartsen en "behandelingen" *ril ril*...... Doe hem maar sterkte wensen en zeg dat ie aan fijne/leuke dingen moet denken als ze bezig zijn.....

Barb, blieblie's voorstel om een x een man in de rol van een "agent" laten opnemen klinkt best als een goed idee

ik kom wel ff langs
pi_7116126
Avond .

Ja sorry GTA III was weer even te verslavend, maar erg veel heb ik niet gemist geloof ik .

Post es wat meer .

dinsdag 3 december 2002 @ 02:42:08 #71
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_7116137
is het nog niet genoeg?
852002IWASTHERE
pi_7116529
GODVERDOMME! Ik wil Vice City doen! Heeft niemand een 2dehands PS2 staan voor weinig?

Wat een cool spel

Disclaimer: heb net nog even wat topics gelezen over GTA Vice City

pi_7120626
Sjezus he, het topic lijkt nu écht dood te gaan!!
pi_7122058
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 13:03 schreef ikke_ook het volgende:
Neej hoor
pi_7122297
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 14:22 schreef blieblie het volgende:

[..]

Neej hoor

Valt wel mee idd 20 dec in je agenda zetten he, LoTR2 dag
pi_7122354
Heb je een linkje naar de total pagina?
pi_7122500
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 14:37 schreef blieblie het volgende:
Heb je een linkje naar de total pagina?
http://www.fokzine.net/ext/totals.fok
pi_7122566
Ik ben weer ingehaald door smots
pi_7122580
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 14:48 schreef blieblie het volgende:
Ik ben weer ingehaald door smots
Mod he
pi_7122638
rare mensen die users die mod willen worden...
pi_7122705
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 14:50 schreef blieblie het volgende:
rare mensen die users die mod willen worden...
Perhaps maar imho zijn Smots/Bastard wel een goede keuze
pi_7122727
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 14:53 schreef febster het volgende:

[..]

Perhaps maar imho zijn Smots/Bastard wel een goede keuze

Je hebt ze zelf uitgekozen lulhannes
  † In Memoriam † dinsdag 3 december 2002 @ 14:55:57 #85
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7122760
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 13:03 schreef ikke_ook het volgende:
kom op nog ff doorbikkelen

* just me gaat de stad in om met Katja een kadootje te zoeken voor haar 21e verjaardag

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7122785
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 14:55 schreef just me het volgende:

[..]

kom op nog ff doorbikkelen

* just me gaat de stad in om met Katja een kadootje te zoeken voor haar 21e verjaardag

En wat heeft Merel uitgezocht?
pi_7122805
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 14:54 schreef blieblie het volgende:

[..]

Je hebt ze zelf uitgekozen lulhannes

Precies
  † In Memoriam † dinsdag 3 december 2002 @ 14:57:57 #88
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7122811
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 14:56 schreef blieblie het volgende:

En wat heeft Merel uitgezocht?

een horloge; een slimme meid blijft bij de tijd
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7122845
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 14:57 schreef just me het volgende:

[..]

ho stop foutje swets<--> ET Merel<-->Arma onthouden

Maar wat voor iets heeft ze uitgekozen ?

pi_7122879
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 14:57 schreef just me het volgende:

[..]

Tsss, als ze die pas op de 21ste nodig gaat hebben
  † In Memoriam † dinsdag 3 december 2002 @ 15:34:13 #91
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7123492
En weer thuis

ja doei ik ga hier niet vertellen wat voor horloge ze krijgt anders is het voor Merel geen verrassing meer

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7124921
Hallo allemaal
Dr is weer nieuw project aangebroken hier: Het bouwen van een automatische discjockey.
Dus in C een programma programmeren dat 2 liedjes in elkaar over laat gaan en dus rekening houd met de beat van beide liedjes enzo

En iedere project groep heeft een usb device gekregen met een digitale uitgang naar 2 digitale speakertjes toe. Dus je geluid uit de laptop digitaal naar speakers Supergeluidje

Iedere projectgroep dus een setje speakers en bijbehoren ter waarde van 450 Euro.

Idiote TU/e met zn begrotingstekort.

[Dit bericht is gewijzigd door ikke_ook op 03-12-2002 17:05]

pi_7124925
*Meldt

Kutmoeders, beloven ze een dagje stadten (met bijbehorende nieuwe schoenen, jas en kleren), nee hoor moet oma weer naar het ziekenhuis, om bloed te laten prikken. En aangezien de andere zussen te ver weg wonen of geen auto hebben, mag mijn mammie weer opdraven . Wat ben ik toch heerlijk egoistisch . Nee maar toch, verheug je op een dagje stadten, omdat je schoenen en jas helemaal versleten zijn en dan weer zoiets

Ach ja GTA 3 is er voor frustaties

pi_7124940
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 17:04 schreef ikke_ook het volgende:
Hallo allemaal
Dr is weer nieuw project aangebroken hier: Het bouwen van een automatische discjockey.
Dus in C een programma programmeren dat 2 liedjes in elkaar over laat gaan en dus rekening houd met de beat van beide liedjes enzo

En iedere project groep heeft een usb device gekregen met een digitale uitgang naar 2 digitale speakertjes toe. Dus je geluid uit de laptop digitaal naar speakers Supergeluidje

Iedere projectgroep dus een setje speakers en bijbehoren ter waarde van 450 Euro.

Waar woon jij?
pi_7124953
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 17:04 schreef r8ality het volgende:
*Meldt

Kutmoeders, beloven ze een dagje stadten (met bijbehorende nieuwe schoenen, jas en kleren), nee hoor moet oma weer naar het ziekenhuis, om bloed te laten prikken. En aangezien de andere zussen te ver weg wonen of geen auto hebben, mag mijn mammie weer opdraven . Wat ben ik toch heerlijk egoistisch . Nee maar toch, verheug je op een dagje stadten, omdat je schoenen en jas helemaal versleten zijn en dan weer zoiets

Ach ja GTA 3 is er voor frustaties

egoist

Hoest met je been?

pi_7124969
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 17:05 schreef r8ality het volgende:

[..]

Waar woon jij?

Kep ze niet thuis, hier op de tu in mn projecthok, op de begane grond van E-hoog, ik zal wel keertje raampje open laten staan
pi_7124994
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 17:07 schreef ikke_ook het volgende:

[..]

egoist

Hoest met je been?

Goed, goed, morgen maar weer eens m'n gezicht bij Domino's laten zien
pi_7125007
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 17:08 schreef ikke_ook het volgende:

[..]

Kep ze niet thuis, hier op de tu in mn projecthok, op de begane grond van E-hoog, ik zal wel keertje raampje open laten staan

Okee
pi_7125017
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 17:09 schreef r8ality het volgende:

[..]

Goed, goed, morgen maar weer eens m'n gezicht bij Domino's laten zien

Dat is mooi dan, moet je nu voortaan op de fiets omdat je te lomp met hun scooters omging?
pi_7125057
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 17:11 schreef ikke_ook het volgende:

[..]

Dat is mooi dan, moet je nu voortaan op de fiets omdat je te lomp met hun scooters omging?

Volgens de bedrijfsleider krijg ik nu anderhalve maand lang de sloomste scooter. . Ook goed, ga ik alleen op het fietspad rijden en de gemiddelde bezorgtijd omhoog schoppen
pi_7125337
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 17:13 schreef r8ality het volgende:

[..]

Volgens de bedrijfsleider krijg ik nu anderhalve maand lang de sloomste scooter. . Ook goed, ga ik alleen op het fietspad rijden en de gemiddelde bezorgtijd omhoog schoppen

Hey lijer (jaja hij stond gister weer eens voor mijn neus ) nog gezellie met de andere aardappel op pootjes gepraat ?
pi_7125525
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 17:30 schreef febster het volgende:

[..]

Hey lijer (jaja hij stond gister weer eens voor mijn neus ) nog gezellie met de andere aardappel op pootjes gepraat ?

Toen nog maar heel eventjes, en toen moest ik weer gaan ivm mama
pi_7125622
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 17:43 schreef r8ality het volgende:

[..]

Toen nog maar heel eventjes, en toen moest ik weer gaan ivm mama

Was die bij je ?
pi_7125655
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 17:49 schreef febster het volgende:

[..]

Was die bij je ?

Yepz, ik kan toch niet fietsen en/of lange stukken lopen
  dinsdag 3 december 2002 @ 17:51:36 #105
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_7125663
En nu moet ik een Rotterdam topic maken?
[KNE]-Mod
pi_7125691
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 17:51 schreef ThE_ED het volgende:
Mag, kan, maar hoeft vooral niet. .
pi_7125699
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 17:51 schreef ThE_ED het volgende:
Mag, maar een kloon topic na 97 delen is wel een beetje laat
  † In Memoriam † dinsdag 3 december 2002 @ 17:56:02 #108
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7125729
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 17:13 schreef r8ality het volgende:

[..]

jij mag niet schoppen met je pootje!!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7125819
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 17:56 schreef just me het volgende:

[..]

jij mag niet schoppen met je pootje!!

JustBijdehand
pi_7126020
quote:
Daar was afgelopen vrijdag niets van te merken
  † In Memoriam † dinsdag 3 december 2002 @ 18:19:17 #111
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7126060
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 18:15 schreef julekes het volgende:

haal die grijns van je gezicht af
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7126078
JustEenBeetjeChaggie
pi_7126086
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 18:19 schreef just me het volgende:

[..]

haal die grijns van je gezicht af

pi_7126099
Mijn totaal gebrek aan bioritme, begint nu toch wel een beetje op te spelen. 6 koppen koffie gehad, en ik voel me nog een beetje zwakjes.
pi_7126103
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 18:15 schreef julekes het volgende:

[..]

Nee precies dat bedoel ik Als dat tekort echt zo erg is laat ze dan op dingen bezuinigen die eigenlijk toch overbodig zijn
pi_7126125
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 18:22 schreef ikke_ook het volgende:

[..]

Nee precies dat bedoel ik Als dat tekort echt zo erg is laat ze dan op dingen bezuinigen die eigenlijk toch overbodig zijn

een stukje financieel beleid zou idd geen kwaad kunnen af en toe
pi_7126136
* julekes gaat eten, want hij heeft honger als een uit de kluiten gewassen grizzly beer
pi_7126160
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 18:25 schreef julekes het volgende:
* julekes gaat eten, want hij heeft honger als een uit de kluiten gewassen grizzly beer
eet ze
pi_7126198
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 18:25 schreef julekes het volgende:
Eet smakelijk!
pi_7126262
Om maar even het topic aantrekkelijker te maken, ik vind dat we eens het gemiddelde aantal keren sex per week per user aan elkaar moeten vertellen

Ik begin wel

Nu op 0

pi_7126327
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 18:34 schreef r8ality het volgende:
Om maar even het topic aantrekkelijker te maken, ik vind dat we eens het gemiddelde aantal keren sex per week per user aan elkaar moeten vertellen

Ik begin wel

Nu op 0

Beetje gefrustreerd Joost
pi_7126355
quote:

Ik begin wel

Nu op 0

Orgineel

en nu rijst de brandende vraag hoevaak moi t doet nou lieve kijkbuis kindertjes

Ik ben naar theorie mzzl

Ooh en de enige die t recht heeft gefrustreerd te zijn ben ik maar ben t niet

pi_7126383
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 18:38 schreef ikke_ook het volgende:

[..]

Beetje gefrustreerd Joost

Nee, maar het is net als snoepjes, heb je er 1 gehad, wil je altijd meer
pi_7126424
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 18:41 schreef r8ality het volgende:

[..]

Nee, maar het is net als snoepjes, heb je er 1 gehad, wil je altijd meer

En daarom wil je van ons allemaal weten hoe vaak wij het doen?
pi_7126439
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 18:43 schreef ikke_ook het volgende:

[..]

En daarom wil je van ons allemaal weten hoe vaak wij het doen?

Nee dat is om het topic nog enigzins levend te houden
pi_7126460
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 18:44 schreef r8ality het volgende:

[..]

Nee dat is om het topic nog enigzins levend te houden

Owwww, het werkt wel zo te zien want er wordt aardig gepost nu
pi_7126471
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 18:45 schreef ikke_ook het volgende:

[..]

Owwww, het werkt wel zo te zien want er wordt aardig gepost nu

Dat zeg ik
pi_7126511
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 18:46 schreef r8ality het volgende:

[..]

Dat zeg ik

Gamma
pi_7126609
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 18:48 schreef ikke_ook het volgende:

[..]

Gamma

Hubo. .
pi_7126888
quote:
Hallo allemaal

Jaa, die opdracht ken ik
en dies cool ghhe, kweet nu al dak er goed in ga worde
pi_7126910
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 19:07 schreef 2x4 het volgende:

[..]

Jaa, die opdracht ken ik
en dies cool ghhe, kweet nu al dak er goed in ga worde

Tis nie alleen programmeren hoor tis ook heel veel signaalanalyse!!
pi_7126945
Ik heb al zo'n ding, BPM
  † In Memoriam † dinsdag 3 december 2002 @ 19:11:21 #133
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7126972
quote:
aantal keren sex per week per user aan elkaar moeten vertellen

Ik begin wel

Nu op 0

ik ben geen fokslet hoor
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7127031
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 19:11 schreef just me het volgende:

[..]

ik ben geen fokslet hoor

Nee
  † In Memoriam † dinsdag 3 december 2002 @ 19:15:58 #135
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7127065
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 19:14 schreef r8ality het volgende:

[..]

Nee

anders had dát wel in mijn signature gestaan
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7127069
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 19:15 schreef just me het volgende:

[..]

anders had dát wel in mijn signature gestaan

pi_7127603
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 19:08 schreef ikke_ook het volgende:

[..]

Tis nie alleen programmeren hoor tis ook heel veel signaalanalyse!!

weet ik
pi_7127623
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 18:39 schreef febster het volgende:
Ooh en de enige die t recht heeft gefrustreerd te zijn ben ik maar ben t niet
en ik dan, al weken geen bibi
pi_7127687
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 19:43 schreef 2x4 het volgende:

[..]

en ik dan, al weken geen bibi

Jij werkt ook bij de AH
pi_7127743
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 19:45 schreef r8ality het volgende:

[..]

Jij werkt ook bij de AH

ehm neej, ik ben zegmaar "freelance ICT'er"
pi_7127747
Lay down, lay down!
Lay it all down!
Let your wife put a smile up, and your ones stand proud!

Melanie and the Edwin Hawkins Singers

So raise, RAISE, the the candles high!
You've got to lay down, lay down, lay it all down.

* julekes zou een prima hippie geweest zijn.

pi_7127777
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 19:48 schreef 2x4 het volgende:

[..]

ehm neej, ik ben zegmaar "freelance ICT'er"

Oh sorry dan was het een verkeerde interpretatie van jouw zin die je anders bedoelde
pi_7127850
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 19:50 schreef r8ality het volgende:

[..]

Oh sorry dan was het een verkeerde interpretatie van jouw zin die je anders bedoelde

hmmz, ik krijg um nie anders geinterpreteerd
pi_7127869
"resue me, take me in your arms,
rescue me, I want your tender time,
Come on baby, and rescue me, cause i need you by my side, can't you see i'm lonely?"

sixties music rules

pi_7128009
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 19:55 schreef 2x4 het volgende:

[..]

hmmz, ik krijg um nie anders geinterpreteerd

De clou ligt bij het woord "bibi" denk ik
pi_7128077
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 20:04 schreef r8ality het volgende:

[..]

De clou ligt bij het woord "bibi" denk ik

hmm bliebie != bibi als je dat bedoelt
pi_7128118
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 20:07 schreef 2x4 het volgende:

[..]

hmm bliebie != bibi als je dat bedoelt

Juist en daar ging ik de fout in, omdat bibi voor mij een persoon die bij de AH werkt voorstelt. Toch fijn dat we er uit gekomen zijn
pi_7130018
2x4: Bibi die r8altiy bedoelt is een manwijf van rond de 40 die altijd zo gruwelijk sjagi is dat je hem liever in een molshoop steekt dan in haar

Hou wel ff in de gaten dat ze iig over komt als een erg net meisje en 16 is he

pi_7130036
Welk nr is dat Julekes ? Ik ga waarschijnlijk naar de Stones trouwens
pi_7130555
Sjees, die stomme Tim van Idols is bij "maken of kraken" bij 538.
Al dat stomme commerciele gedram ook altijd......
  † In Memoriam † dinsdag 3 december 2002 @ 22:51:57 #151
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7131303
welterusten voor zo of voor straks
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7131427
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 22:51 schreef just me het volgende:
welterusten voor zo of voor straks
trustuh JM!
  dinsdag 3 december 2002 @ 23:05:51 #153
12750 Hrun
Special Obedience
pi_7131664
Ik kom net bij de sneak vandaan.

wat een ontzettend slechte film. ik ben dus ook voortijd weg gegaan...

Barb en Mr.Williams waren er ook. toen ik heb verder niet opgelet of ze er nog waren toen ik wegging...

oja, de film was Boat Trip. met roger moore.

dinsdag 3 december 2002 @ 23:06:56 #154
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_7131695
wat goed
/-=]
|o-0
~~~`
pi_7132439
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 21:56 schreef febster het volgende:
Welk nr is dat Julekes ? Ik ga waarschijnlijk naar de Stones trouwens
Fontella Bass - Rescue me
  woensdag 4 december 2002 @ 08:24:35 #156
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7135276
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 23:05 schreef Hrun het volgende:
Ik kom net bij de sneak vandaan.

wat een ontzettend slechte film. ik ben dus ook voortijd weg gegaan...

Heel slim van je, worst movie ever
When I rush it hits me
pi_7135347
Goeiemorgen Of althans volgens de tijdsaanduiding
pi_7135471
* r8ality heeft even een ei met spek in elkaar geknutseld Beste ontbijt sinds tijden
pi_7137745
Goeiemorgen allemaal

(alhoewel...iedereen......zo te zien is er niemand )

† In Memoriam † woensdag 4 december 2002 @ 12:09:07 #160
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7138153
hoi

en dag

* just me gaat naar de voetbalclub om.. voor Zwarte Piet te spelen
waar is mijn principe gebleven Pieten hebben geen tieten

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7138225
quote:
Op woensdag 4 december 2002 12:09 schreef just me het volgende:
hoi

en dag

* just me gaat naar de voetbalclub om.. voor Zwarte Piet te spelen
waar is mijn principe gebleven Pieten hebben geen tieten

Veel plezier en succes!
pi_7138759
en goedemiddag
Iemand enig idee wat te doen met een applet die nie werkt?
pi_7138794
die om precies te zijn "can't make a static reference to method void getMessage() in Venster" zegt als foutmelding
pi_7138884
Zou Marleen eigenlijk nog alive zijn
pi_7138954
quote:
Op woensdag 4 december 2002 12:52 schreef blieblie het volgende:
Zou Marleen eigenlijk nog alive zijn
in ieder geval een uurtje geleden nog wel.
pi_7139045
quote:
Op woensdag 4 december 2002 12:56 schreef ikke_ook het volgende:

[..]

in ieder geval een uurtje geleden nog wel.

Oh, neej okeej
pi_7139141
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 21:55 schreef febster het volgende:
2x4: Bibi die r8altiy bedoelt is een manwijf van rond de 40 die altijd zo gruwelijk sjagi is dat je hem liever in een molshoop steekt dan in haar

Hou wel ff in de gaten dat ze iig over komt als een erg net meisje en 16 is he

netjus, ik zoek ook nette meisjes
kheb ilonka niet meer gezien
pi_7139169
quote:
Op woensdag 4 december 2002 13:07 schreef 2x4 het volgende:

[..]

netjus, ik zoek ook nette meisjes
kheb ilonka niet meer gezien

Ikke wel
Met de special guest & Karlijn
pi_7142592
quote:
Op woensdag 4 december 2002 13:09 schreef blieblie het volgende:

[..]

Ikke wel
Met de special guest & Karlijn

waarom heb ik dan nog steeds geen mail addy van bibi
  † In Memoriam † woensdag 4 december 2002 @ 17:09:49 #170
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7144537
quote:
Op woensdag 4 december 2002 12:14 schreef ikke_ook het volgende:

[..]

Veel plezier en succes!

het was leuk!!!! kinderen hebben het ontzettend naar hun zin gehad! Jammer was alleen dat ik een kies kapot gebeten heb op een pepernoot

Maarten moet morgenochtend voor zijn laatste behandeling naar de tandarts en dan kan ik in de stoel naast hem
brrrr

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7145064
quote:
Op woensdag 4 december 2002 17:09 schreef just me het volgende:

[..]

het was leuk!!!! kinderen hebben het ontzettend naar hun zin gehad! Jammer was alleen dat ik een kies kapot gebeten heb op een pepernoot

Maarten moet morgenochtend voor zijn laatste behandeling naar de tandarts en dan kan ik in de stoel naast hem
brrrr

succes again dan maar
Ik zit nu NOG op school
Maar ik ga maar es maccen denkik
Welke is het beste, markt of Bijenkorf?
pi_7145147
Niemand??
Dan gaak naar die op de Markt
  † In Memoriam † woensdag 4 december 2002 @ 17:43:51 #173
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7145263
quote:
Op woensdag 4 december 2002 17:37 schreef blieblie het volgende:
Niemand??
Dan gaak naar die op de Markt
ik hoop dat een goede keus is
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7146082
Noem t verschil qua eten tussen de Mac Donalds in een hetzelfde land

Maar goed suc6/sterkte morgen Just Me

pi_7146654
quote:
Op woensdag 4 december 2002 17:09 schreef just me het volgende:

[..]

brrrr

Die tandarts ziet jullie al binnenkomen ow nee sorrie BEn benieuwd of hij van die ping-pingggg geluiden maakt als jullie binnenkomen. Ik moet in jauari ook weer
Succes morgen dus!
pi_7146945
Ooh ik heb vandaag de 4 DVD box van LoTR:The Fellowship of The Ring gekocht , en ik moet zeggen die 30 min aan achter scenes in de film zijn t op zich al waard (heb de 2 extra DVD's nog niet gezien), wel een belevenis zeg een film die 3 half uur duurt

Ik vroeg me trouwens nog iets af, als "De Ring" zoveel macht kan uitoefenen op iemand die hem draagt waarom komt dat dan niet naar boven bv Frodo ? Ik bedoel als Aragorn of Galadriel of Gandalf om zouden doen dan zouden ze veel macht hebben maar Frodo kan volgens mij met de Ring helemaal nix extra's als hij hem draagt

pi_7147437
quote:
Op woensdag 4 december 2002 17:43 schreef just me het volgende:

[..]

ik hoop dat een goede keus is

kmoet zeggen, der liepen wel ERRRRRUUUUUG mooie vrouwen/meisjes rond (neej niet van de mac, 'k hou niet zo van nijlpaarden in een vormloze blauwe broek )

Damnnnnnn................

pi_7147456
quote:
Op woensdag 4 december 2002 19:54 schreef febster het volgende:

[..]

kmoet zeggen, der liepen wel ERRRRRUUUUUG mooie vrouwen/meisjes rond (neej niet van de mac, 'k hou niet zo van nijlpaarden in een vormloze blauwe broek )

Damnnnnnn................cookies

woensdag 4 december 2002 @ 21:18:52 #179
12750 Hrun
Special Obedience
pi_7148808
quote:
Op woensdag 4 december 2002 08:24 schreef Barb het volgende:

[..]

Heel slim van je, worst movie ever

jij kon je tenminste nog met iemand vermaken..
  woensdag 4 december 2002 @ 21:33:02 #180
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_7149054
Gezellig hiero
pi_7149135
  † In Memoriam † woensdag 4 december 2002 @ 21:39:49 #182
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7149203
gaan jullie morgen nog iets aan sinterklaas doen??
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7149288
quote:
Op woensdag 4 december 2002 21:39 schreef just me het volgende:
Wij zondag pas, door werk, stage en dergelijke kregen we het niet eerder geregeld. Hoe gaat het met je tand?
pi_7149564
quote:
vrijdag & volgende week zondag
pi_7149579
quote:
Op woensdag 4 december 2002 21:56 schreef febster het volgende:

[..]

vrijdag & volgende week zondag

blieblie said
  woensdag 4 december 2002 @ 22:07:14 #186
12750 Hrun
Special Obedience
pi_7149821
quote:
geen kinderen en geen ouders in de buurt. dus dan leeft het niet zo...
  woensdag 4 december 2002 @ 22:08:00 #187
12750 Hrun
Special Obedience
pi_7149839
quote:
Op woensdag 4 december 2002 19:26 schreef febster het volgende:
Ik vroeg me trouwens nog iets af, als "De Ring" zoveel macht kan uitoefenen op iemand die hem draagt waarom komt dat dan niet naar boven bv Frodo ? Ik bedoel als Aragorn of Galadriel of Gandalf om zouden doen dan zouden ze veel macht hebben maar Frodo kan volgens mij met de Ring helemaal nix extra's als hij hem draagt
makkelijk. omdat frodo naief is.
  † In Memoriam † woensdag 4 december 2002 @ 22:10:28 #188
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7149893
quote:
Op woensdag 4 december 2002 22:07 schreef Hrun het volgende:

[..]

geen kinderen en geen ouders in de buurt. dus dan leeft het niet zo...

wij doen er ook niet veel aan hoor; Merel komt wel naar huis en we doen wat kleine kut-kadootjes, chocolademelk met slagroom en wat te knabbelen erbij
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7155293
Goeiemorgen allemaal Tis weer verrekes druk hier zie ik alweer
Gezellig

Maar ik ben heelvrolijk want ik heb programmeren gehaald, dus ik heb dit jaar alweer 10 stpt binnen(ouwe punten dus ETCS ofzo)

pi_7158206
Goeiemiddag word s wakker allemaal

Ik ben nog steeds vrolijk en nu ook nog s pauze tralalala

donderdag 5 december 2002 @ 12:49:22 #191
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_7158232
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 17:53 schreef febster het volgende:

[..]

Mag, maar een kloon topic na 97 delen is wel een beetje laat

Ik wacht dan maar tot deel 128, dat is mooier
[KNE]-Mod
pi_7158574
Goeiemorgen
pi_7159214
Weer werken vandaag Thuiszitten suckt ook maar op een gegeven moment

Wel rustig aan werken natuurlijk

pi_7159501
allo
* _Mal_ is thuis om sinterklaas te vieren
pi_7162160
Goeiemiddag allemaal Iedereen druk voor sinterklaas ofzo? iknie, ik vier het zaterdag pas
  † In Memoriam † donderdag 5 december 2002 @ 16:59:35 #196
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7162754
hier delft in een extreem goede bui

hahahaha het blijkt dat ze me op school NIET kunnen ontslaan omdat ze mijn contract 3x verlengd hebben!!

of ik nu vrijwillig over 3 maanden ontslag wil nemen.. daggggut niet!! eerst weten wat mijn rechten en plichten zijn !

ze hangen!!!

ow ja en vanmorgen viel het bij de tandarts én voor Maarten én voor mij reuze mee!

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7162858
quote:
Op donderdag 5 december 2002 16:59 schreef just me het volgende:

hahahaha het blijkt dat ze me op school NIET kunnen ontslaan omdat ze mijn contract 3x verlengd hebben!!

of ik nu vrijwillig over 3 maanden ontslag wil nemen.. daggggut niet!! eerst weten wat mijn rechten en plichten zijn !

ze hangen!!!

Idd, en als ze je zo graag weg willen hebben dan moeten ze maar over der brug komen met iets leuks
quote:
ow ja en vanmorgen viel het bij de tandarts én voor Maarten én voor mij reuze mee!
Mooi om te horen nu ik binnenkort nog
pi_7162911
quote:
Op donderdag 5 december 2002 16:59 schreef just me het volgende:

Dat klopt ja, ze mogen je maar twee keer een bepaalde tijd contract geven, en daarna zijn ze wettelijk verplicht om je een onbepaalde tijd contract te geven! (dat had ik je ook wel kunnen vertellen )
quote:
ze hangen!!!
justevil
quote:
sjee alleen maar meevallers vandaag, ik zou als een gek krasloten gaan kopen
pi_7165474
Heeft iemand de film "changing lanes" al gezien? Zo ja, is het wat?
pi_7165824
quote:
Op donderdag 5 december 2002 19:52 schreef julekes het volgende:
Mal heeft hem al een maand op haar laptop staan, maar ze heeft hem nog niet gezien, mijn huisgenoot heeft hem wel gezien en vond het wel een goeie film.
  donderdag 5 december 2002 @ 20:17:44 #201
12750 Hrun
Special Obedience
pi_7165861
quote:
* Hrun kent iemand die hem gezien heeft. die vond hem ook wel goed.
pi_7165985
Aha, thanks, dan ga ik vanavond dus naar de bioscoop Ik twijfelde nog een beetje...
pi_7166041
quote:
Op donderdag 5 december 2002 20:25 schreef julekes het volgende:
Aha, thanks, dan ga ik vanavond dus naar de bioscoop Ik twijfelde nog een beetje...
Is hij nog niet uitverkocht dan?Het is de premiere toch?
pi_7166072
quote:
Op donderdag 5 december 2002 20:30 schreef ikke_ook het volgende:

[..]

Is hij nog niet uitverkocht dan?Het is de premiere toch?

ow ja? dat wist ik niet
vrienden vroegen of ik meeging
vandaar dat ik 3 kwartier van te voren aanwezig moest zijn
ben benieuwd
mzzl
pi_7166127
quote:
Op donderdag 5 december 2002 20:32 schreef julekes het volgende:

[..]

ow ja? dat wist ik niet
vrienden vroegen of ik meeging
vandaar dat ik 3 kwartier van te voren aanwezig moest zijn
ben benieuwd
mzzl

Veel plezier!
pi_7169025
Het was weer gezellig hier vanavond.... iedereen sinterklaas aan het vieren ofzo?
* ikke_ook gaat slapen, morgenvroeg weer college.

Veel plezier nog allemaal!!

[Dit bericht is gewijzigd door ikke_ook op 05-12-2002 23:17]

pi_7172984
Kom op mensen, jullie mogen posten hier hoor !
  vrijdag 6 december 2002 @ 12:00:55 #208
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7175209
quote:
Ja, gezien in de sneak een paar weken geleden. Mooie film, maar dat zul je ondertussen zelf ook al wel weten

* Barb verveelt zich heel erg op haar werk. Ben helemaal klaar met al mijn werk, mijn baas is er niet, dus kan me niet verder helpen, ik wacht al anderhalf uur op een telefoontje van de helpdesk van A & T en de meeste van mijn collega's hebben vrij vandaag.

Boooooooring

When I rush it hits me
pi_7175648
GGGOOEEIIEEEESMORRREEEGEENSSS!
pi_7176385
AH XL vanmiddag barb?
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_7177077
* ikke_ook meldt zich ff en gaat dan weer college volgen
pi_7178721
*meld vanaf werk
Harry Potter was wel funny
pi_7178736
Maaar waaarom moest half eindhoven gister na de bios moeten jullie geen pakjes uitpakken
pi_7178756
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 14:32 schreef blieblie het volgende:
Maaar waaarom moest half eindhoven gister na de bios moeten jullie geen pakjes uitpakken
hahaha... leuke tegenspraak, waarom was jij dan in de bios?
pi_7179628
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 14:33 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

hahaha... leuke tegenspraak, waarom was jij dan in de bios?

nouwwww, ik ga vandaag pakjes uitpakken
pi_7179757
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 15:14 schreef blieblie het volgende:

[..]

nouwwww, ik ga vandaag pakjes uitpakken

leuk! heb er eigenlijk ook wel zin in.. duurt alleen nog 2 weken
pi_7181029
ik wilde even melden dat ik zojuist de eerste sneeuw gezien heb. Ik zit bij het vliegveld...

.. t was niet veel, maar wel zichtbaar..

† In Memoriam † vrijdag 6 december 2002 @ 16:22:21 #218
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7181058
hoi ik ben thuis van werk, moet straks nog wel wat spullen afgeven voor mijn werk maar het is weekend!!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7181199
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 12:00 schreef Barb het volgende:

[..]

Ja, gezien in de sneak een paar weken geleden. Mooie film, maar dat zul je ondertussen zelf ook al wel weten

hmm, ik vond hem een beetje tegenvallen, maar dat kan ook komen doordat ikk best moe was. was geen premiere trouwens, de zaal zat nog niet eens halfvol.
prettig weekend allemaal! eens kijken wat sinterklaas heeft afgeleverd
pi_7182239
tis weer weekend, weekend, weekend

zelfs in Helmond is het weekend

Ik wacht nog op een dik pak sneeuw

pi_7183679
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 17:29 schreef ArTiC het volgende:
tis weer weekend, weekend, weekend

zelfs in Helmond is het weekend

Ik wacht nog op een dik pak sneeuw

ik wacht ook, maar ik vermoed dat ik dan lang kan wachten... maar als ik kan schaatsen is het ook goed hoor..
pi_7187391

1e sneeuw in eindhoven en veldhoven is gesingaleerd
en tis zoooo koud
  † In Memoriam † vrijdag 6 december 2002 @ 23:43:09 #223
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7187442
http://www.concordiadelft.nl/documents/jeugdvoetbal/fotospenaltypiet/fotos/thumbs/105-penaltypiet.jpg

voor de mensen uit eindhoven die niet weten hoe ik eruit zie
ow ja ik ben de linkse piet

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7187505
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 23:43 schreef just me het volgende:
http://www.concordiadelft.nl/documents/jeugdvoetbal/fotospenaltypiet/fotos/thumbs/105-penaltypiet.jpg

voor de mensen uit eindhoven die niet weten hoe ik eruit zie
ow ja ik ben de linkse piet

justnogsteedsonherkenbaar
  † In Memoriam † vrijdag 6 december 2002 @ 23:53:52 #225
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7187624
Was niet echt de bedoeling; wist ook niet dat het plaatje zo klein zou zijn
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7187721
* ikke_ook meldt ff dat hij gaat slapen, weltrusten allemaal
  † In Memoriam † zaterdag 7 december 2002 @ 00:02:26 #227
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7187735
ik duik ook in mijn bed.. welterusten Eindhoven
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zaterdag 7 december 2002 @ 00:03:20 #228
10296 cleo-patra
gek op Caesar
pi_7187748
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 00:02 schreef just me het volgende:
ik duik ook in mijn bed.. welterusten Eindhoven
\
trusten
ziet sterretjes .....
  † In Memoriam † zaterdag 7 december 2002 @ 11:06:01 #229
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7190652
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 00:03 schreef cleo-patra het volgende:

[..]

trusten

Een goedenmorgen allemaal en speciaal voor cleo-patra die even welterusten kwam zeggen
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zaterdag 7 december 2002 @ 11:58:50 #230
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7191048
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 12:58 schreef MrWilliams het volgende:
AH XL vanmiddag barb?
Shit, gemist. Ik zat tot 17 uur op mijn werk
When I rush it hits me
pi_7191159
en een goedemiddag
Kwacht op Febster
  zaterdag 7 december 2002 @ 12:11:50 #232
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7191173
wa gaan jullie doen dan? [/nieuwsgierig]
When I rush it hits me
pi_7191177
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 11:58 schreef Barb het volgende:

[..]

Shit, gemist. Ik zat tot 17 uur op mijn werk

ik bewaar het voor jou
pi_7191285
Goeiemorgen ook al is het al middag........
pi_7191601
Goedemiddag iedereen, waarom wacht je op mij blieblie , ik ben nu weer naar de Etos nog wat surprise inkopen doen dus mocht je wat te melden hebben pleur t hier neer of mail het dan lees ik t vanmiddag wel

Ps: vnv stratum ?

† In Memoriam † zaterdag 7 december 2002 @ 12:54:44 #236
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7191725
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 12:12 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

ik bewaar het voor jou

ow wat lief
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7191848
Godver, ze zijn hiernaast de schouw aan het wegboorhameren en het lijkt af en toe wel of ze al bij ons in de woonkamer zitten . Gelukkig hebben we dan nog altijd onze trouwe winamp met dikke versterker erachter die er bijna bovenuit komt (). Maar wel irritante herrie
pi_7192006
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 13:04 schreef r8ality het volgende:
Godver, ze zijn hiernaast de schouw aan het wegboorhameren en het lijkt af en toe wel of ze al bij ons in de woonkamer zitten . Gelukkig hebben we dan nog altijd onze trouwe winamp met dikke versterker erachter die er bijna bovenuit komt (). Maar wel irritante herrie
en dan denk je dat je op zaterdag rust hebt.
pi_7192097
Goeiemiddag allemaal Ik heb vanavond sinterklaas en ik ben kei zenuwachtig!!!

Ik moet alleen nog wel een hele surprise maken.... dus ik ben weer weg.

fijne dag en avond allemaal

pi_7192310
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 13:19 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

en dan denk je dat je op zaterdag rust hebt.

Ik moet toch een keer uit me bed komen .

En zaterdag de 21ste zijn zij aan de beurt. Dan gaan wij boorhameren

pi_7194267
*kick* blieblie wat wil je dan zeggen ?
pi_7196615
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 16:46 schreef febster het volgende:
*kick* blieblie wat wil je dan zeggen ?
Ooh ja wou ff sjagi tegen me flamen zeg dat dan gelijk
pi_7198086

* _Mal_ is weer klaar met werken
twas zoooo koud.. kreeg gelijk weer last van mijn rug
pi_7206505
Goeiemiddag allemaal
pi_7206607
Volgens mij gaan we op deze manier de 100 niet halen
pi_7206747
quote:
Op zondag 8 december 2002 13:04 schreef ikke_ook het volgende:
Volgens mij gaan we op deze manier de 100 niet halen
waar ben je nou?
  † In Memoriam † zondag 8 december 2002 @ 13:41:38 #247
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7207122
goedemorgen goedemiddag en alvast welterusten
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7207215
*klein schopje richting de 100*
pi_7207946
quote:
Op zondag 8 december 2002 13:14 schreef _Mal_ het volgende:

[..]

waar ben je nou?

Ik ben gewoon online, waar ben jij dan???
  zondag 8 december 2002 @ 14:45:47 #250
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7207988
Goedemorgen Eindhoven e.o.
* Barb net uit haar bed
When I rush it hits me
pi_7208085
quote:
Op zondag 8 december 2002 14:45 schreef Barb het volgende:
Goedemorgen Eindhoven e.o.
* Barb net uit haar bed
Goeiemorgen Barb Lekker geslapen?
  zondag 8 december 2002 @ 14:56:47 #252
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7208128
quote:
Op zondag 8 december 2002 14:53 schreef ikke_ook het volgende:
Goeiemorgen Barb Lekker geslapen?
Héérlijk. Erg lang, maar ik was dan ook pas om half 5 thuis, dus kon wel wat slaap gebruiken.
When I rush it hits me
pi_7209433
Sorry,
pi_7209436
Dit topic
pi_7209441
moet
pi_7209442
vol
pi_7209445
Dat zeg ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')