abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 december 2002 @ 15:22:38 #1
12750 Hrun
Special Obedience
pi_7086138

vraag hoeft niet meer beantwoord te worden.

Anything that contributes to depopulating earth, is good.
pi_7086380
Zijn we ff naar de stad is er meteen een nieuw topic Nog maar 3!!!

-edit-
first post

zondag 1 december 2002 @ 15:45:10 #3
12750 Hrun
Special Obedience
pi_7086426
quote:
Op zondag 1 december 2002 15:40 schreef ikke_ook het volgende:
Zijn we ff naar de stad is er meteen een nieuw topic Nog maar 3!!!

-edit-
first post

is wel een leuke opdracht trouwens!
Anything that contributes to depopulating earth, is good.
pi_7087275
Geniale topictitel

Goeiemiddag

Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
  † In Memoriam † zondag 1 december 2002 @ 17:22:47 #5
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7088011
* just me heeft het koud gekregen van het voetballen kijken brrr
1e heeft gewonnen met 5-0 en 2e heeft periodetitel gehaald!

Ben zelfs te moe en te lamlending om mee te feesten vanavond

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_7088038
quote:
Op zondag 1 december 2002 17:22 schreef just me het volgende:
* just me heeft het koud gekregen van het voetballen kijken brrr
1e heeft gewonnen met 5-0 en 2e heeft periodetitel gehaald!

Ben zelfs te moe en te lamlending om mee te feesten vanavond

Oftewel opkomende verkoudheid/griepje? If so zitten we in t zelfde bootje *hatsjoe*
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  † In Memoriam † zondag 1 december 2002 @ 18:14:35 #8
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7088750
quote:
Op zondag 1 december 2002 17:25 schreef febster het volgende:

[..]

Oftewel opkomende verkoudheid/griepje? If so zitten we in t zelfde bootje *hatsjoe*

nope ik denk even een bleeeeeeeeh reaktie op allerlei dingen, tis dat mijn haar goed zit anders zou ik zeggen "bad hair day"

beterschap jij!

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7090516

* julekes heeft morgen eerste stagedag
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_7091006
quote:
Op zondag 1 december 2002 18:14 schreef just me het volgende:

[..]

nope ik denk even een bleeeeeeeeh reaktie op allerlei dingen, tis dat mijn haar goed zit anders zou ik zeggen "bad hair day"

beterschap jij!

Dank je *hatsjoe*, ga anders wat "leuks" doen ofzo dat je wat "vrolijker/positiever" wordt ofzo ?

Ooh en Julekes, veel suc6/fun met je stage

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  † In Memoriam † zondag 1 december 2002 @ 20:39:52 #11
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7091071
quote:
Op zondag 1 december 2002 20:34 schreef febster het volgende:

[..]

Dank je *hatsjoe*, ga anders wat "leuks" doen ofzo dat je wat "vrolijker/positiever" wordt ofzo ?

Ooh en Julekes, veel suc6/fun met je stage

* just me is weer opgeknapt
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7091112
quote:
Op zondag 1 december 2002 20:39 schreef just me het volgende:

[..]

* just me is weer opgeknapt

Mooi zo

* febster zit in de standaard "After uitgaan" melancholie bui maar stapt daar vnv mooi uit door tv te gaan kijken

pi_7091187
Ik ben vrolijk

Waarom weet ik niet

Misschien door het opruimen net

WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
  zondag 1 december 2002 @ 22:11:56 #14
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7092758
Hallo Eindhoven.

Verhuizing van Erwin zit erop. Mijn huis is nu héél anders, maar erg leuk geworden. Ik heb echt twee héle lieve vriendinnen die vanaf vanmiddag tot een uur geleden hier de hele boel hebben schoongemaakt en ingericht.

'k Ga nu lekker slapen, ben echt doodop. Heb ook de hele dag al last van een vervelende kerel die geen woonruimte heeft maar wel een erg grote penis en hij wil graag komen. Goed plan man, zo'n advertentie voor woonruimte zetten.

Huishoudelijke mededeling: ik neem 's avonds mijn telefoon niet meer op als er een nummerherkeningsblokkade aanstaat, dus dan weten jullie dat.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_7092841
quote:
Op zondag 1 december 2002 22:11 schreef Barb het volgende:
Hallo Eindhoven.

Verhuizing van Erwin zit erop. Mijn huis is nu héél anders, maar erg leuk geworden. Ik heb echt twee héle lieve vriendinnen die vanaf vanmiddag tot een uur geleden hier de hele boel hebben schoongemaakt en ingericht.

'k Ga nu lekker slapen, ben echt doodop. Heb ook de hele dag al last van een vervelende kerel die geen woonruimte heeft maar wel een erg grote penis en hij wil graag komen . Goed plan man, zo'n advertentie voor woonruimte zetten.

Huishoudelijke mededeling: ik neem 's avonds mijn telefoon niet meer op als er een nummerherkeningsblokkade aanstaat, dus dan weten jullie dat.

Ik zie geen probleem
pi_7092961
quote:
Op zondag 1 december 2002 22:11 schreef Barb het volgende:
Hallo Eindhoven.

Misschien persoonlijk vraagje, maar hoe voelt het weer om "alleen" te wonen, dus op jezelf na een x aantal jaar ? En heb je ondertussen al verder gezocht naar andere woonruimte?
quote:
'k Ga nu lekker slapen, ben echt doodop. Heb ook de hele dag al last van een vervelende kerel die geen woonruimte heeft maar wel een erg grote penis en hij wil graag komen. Goed plan man, zo'n advertentie voor woonruimte zetten.
Sorry ik moet wel lachen , maar het is ongetwijfeld erg vervelend , politie bellen voor overlast mag/kan zeker niet wel?Of is hij al verdwenen?

Slaap ze Barb en nog een fijne week ,

Ik ben ook weg slapen (heb semi "griep" ) wens iedereen alvast een een goede nacht en tot morgen houdoe

zondag 1 december 2002 @ 22:23:03 #17
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7093034
quote:
Op zondag 1 december 2002 22:15 schreef r8ality het volgende:
Ik zie geen probleem
Ik wel. Ik zoek namelijk woonruimte en geen kerel met een grote penis die erg graag wil neuken, de hele dag belt met steeds een andere naam en verdraaide stem, een ander woonaanbod, maar uiteindelijk weer op hetzelfde uitkomt.
When I rush it hits me
pi_7093106
quote:
Op zondag 1 december 2002 22:23 schreef Barb het volgende:

[..]

Ik wel. Ik zoek namelijk woonruimte en geen kerel met een grote penis die erg graag wil neuken, de hele dag belt met steeds een andere naam en verdraaide stem, een ander woonaanbod, maar uiteindelijk weer op hetzelfde uitkomt.

Hmmz, tsja een IP-ban werkt in dit geval niet zo lekker

Serieus: nummer zien te traceren (eventueel met behulp van KPN) en/of ander nummer nemen (geheim eventueel)

† In Memoriam † zondag 1 december 2002 @ 22:27:02 #19
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7093129
quote:
Op zondag 1 december 2002 22:23 schreef Barb het volgende:

[..]

Gatverdarie Barb zit je dus echt niet op te wachten
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zondag 1 december 2002 @ 22:27:15 #20
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7093132
quote:
Op zondag 1 december 2002 22:20 schreef febster het volgende:
Misschien persoonlijk vraagje, maar hoe voelt het weer om "alleen" te wonen, dus op jezelf na een x aantal jaar ? En heb je ondertussen al verder gezocht naar andere woonruimte?
Tot nu toe bevalt het me prima (3 maanden nu ongeveer). Ikz oek me rot naar woonruimte, sta elke week op de stoep bij woningbouwverenigingen, spit de krant door, zet zelf advertenties, check briefjes bij supermarkten, vertel het iedereen die het maar horen wil, loop alle sites van makelaars en commerciële bedrijven wekelijks door. Er is niks wat ik niet doe, maar het helpt niet bepaald. Nog 11 weken.
quote:
Sorry ik moet wel lachen , maar het is ongetwijfeld erg vervelend , politie bellen voor overlast mag/kan zeker niet wel?Of is hij al verdwenen?
Politie kan niks doen lijkt mij. Hij heeft geen nummerherkenning, steeds een verdraaide stem, maar belt wel ieder half uur. Irritante is dat er ook mensen tussen zitten die wél serieus woonruimte hebben en die vertoruw ik dus ook niet meer nu en ik doe dus behoorlijk bot als ik opneem.
Meestal helpt héél hard op een fluitje blazen wel tegen telefoonstalkers, maar deze is denk ik een beetje doof, want het stoort hem blijkbaar niet echt.
When I rush it hits me
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 december 2002 @ 22:28:08 #21
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_7093149
hoest met de wasmasjien?
  zondag 1 december 2002 @ 22:28:50 #22
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7093175
quote:
Op zondag 1 december 2002 22:26 schreef r8ality het volgende:
Serieus: ander nummer nemen (geheim eventueel)
Dan heeft advertenties zetten dat ik woonruimte zoek geen zin meer, want op brieven onder nummer reageren mensen niet als er 10 advertenties naast staan met mensen die zoeken en die wél hun tel.nr neer zetten.

Debiel: zusje van Erwin herkende het verhaal vanmiddag, zij is ook al gebeld door hem (zoekt dus ook woonruimte).

[Dit bericht is gewijzigd door Barb op 01-12-2002 22:30]

When I rush it hits me
  zondag 1 december 2002 @ 22:29:53 #23
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7093207
quote:
Op zondag 1 december 2002 22:28 schreef Swetsenegger het volgende:
hoest met de wasmasjien?
Die wast als de beste
When I rush it hits me
  † In Memoriam † zondag 1 december 2002 @ 22:30:27 #24
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7093224
quote:
Op zondag 1 december 2002 22:28 schreef Barb het volgende:

Debiel: zusje van Erwin herkende het verhaal vanmiddag, zij is ook al gebeld door hem (zoekt dus ook woonruimte).

die vent is dus echt een grote lul
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7093227
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')