vraag hoeft niet meer beantwoord te worden.
quote:is wel een leuke opdracht trouwens!
Op zondag 1 december 2002 15:40 schreef ikke_ook het volgende:
Zijn we ff naar de stad is er meteen een nieuw topicNog maar 3!!!
-edit-
first post
Goeiemiddag
Ben zelfs te moe en te lamlending om mee te feesten vanavond
quote:Oftewel opkomende verkoudheid/griepje? If so zitten we in t zelfde bootje
Op zondag 1 december 2002 17:22 schreef just me het volgende:
* just me heeft het koud gekregen van het voetballen kijken brrr
1e heeft gewonnen met 5-0 en 2e heeft periodetitel gehaald!Ben zelfs te moe en te lamlending om mee te feesten vanavond
quote:nope ik denk even een bleeeeeeeeh reaktie op allerlei dingen, tis dat mijn haar goed zit anders zou ik zeggen "bad hair day"
Op zondag 1 december 2002 17:25 schreef febster het volgende:[..]
Oftewel opkomende verkoudheid/griepje? If so zitten we in t zelfde bootje
*hatsjoe*
beterschap jij!
quote:Dank je *hatsjoe*, ga anders wat "leuks" doen ofzo dat je wat "vrolijker/positiever" wordt ofzo
Op zondag 1 december 2002 18:14 schreef just me het volgende:[..]
nope ik denk even een bleeeeeeeeh reaktie op allerlei dingen, tis dat mijn haar goed zit anders zou ik zeggen "bad hair day"
beterschap jij!
Ooh en Julekes, veel suc6/fun met je stage
quote:* just me is weer opgeknapt
Op zondag 1 december 2002 20:34 schreef febster het volgende:[..]
Dank je *hatsjoe*, ga anders wat "leuks" doen ofzo dat je wat "vrolijker/positiever" wordt ofzo
?
Ooh en Julekes, veel suc6/fun met je stage
![]()
quote:Mooi zo
Op zondag 1 december 2002 20:39 schreef just me het volgende:[..]
* just me is weer opgeknapt
* febster zit in de standaard "After uitgaan" melancholie bui maar stapt daar vnv mooi uit door tv te gaan kijken
Waarom weet ik niet
Misschien door het opruimen net
Verhuizing van Erwin zit erop. Mijn huis is nu héél anders, maar erg leuk geworden. Ik heb echt twee héle lieve vriendinnen die vanaf vanmiddag tot een uur geleden hier de hele boel hebben schoongemaakt en ingericht.
'k Ga nu lekker slapen, ben echt doodop. Heb ook de hele dag al last van een vervelende kerel die geen woonruimte heeft maar wel een erg grote penis en hij wil graag komen. Goed plan man, zo'n advertentie voor woonruimte zetten.
Huishoudelijke mededeling: ik neem 's avonds mijn telefoon niet meer op als er een nummerherkeningsblokkade aanstaat, dus dan weten jullie dat.
quote:Ik zie geen probleem
Op zondag 1 december 2002 22:11 schreef Barb het volgende:Hallo Eindhoven.
Verhuizing van Erwin zit erop. Mijn huis is nu héél anders, maar erg leuk geworden. Ik heb echt twee héle lieve vriendinnen die vanaf vanmiddag tot een uur geleden hier de hele boel hebben schoongemaakt en ingericht.
'k Ga nu lekker slapen, ben echt doodop. Heb ook de hele dag al last van een vervelende kerel die geen woonruimte heeft maar wel een erg grote penis en hij wil graag komen . Goed plan man, zo'n advertentie voor woonruimte zetten.
Huishoudelijke mededeling: ik neem 's avonds mijn telefoon niet meer op als er een nummerherkeningsblokkade aanstaat, dus dan weten jullie dat.
quote:Misschien persoonlijk vraagje, maar hoe voelt het weer om "alleen" te wonen, dus op jezelf na een x aantal jaar
Op zondag 1 december 2002 22:11 schreef Barb het volgende:Hallo Eindhoven.
quote:Sorry ik moet wel lachen
'k Ga nu lekker slapen, ben echt doodop. Heb ook de hele dag al last van een vervelende kerel die geen woonruimte heeft maar wel een erg grote penis en hij wil graag komen. Goed plan man, zo'n advertentie voor woonruimte zetten.
Slaap ze Barb en nog een fijne week
,
Ik ben ook weg slapen (heb semi "griep" ) wens iedereen alvast een een goede nacht en tot morgen houdoe
quote:Ik wel. Ik zoek namelijk woonruimte en geen kerel met een grote penis die erg graag wil neuken, de hele dag belt met steeds een andere naam en verdraaide stem, een ander woonaanbod, maar uiteindelijk weer op hetzelfde uitkomt.
Op zondag 1 december 2002 22:15 schreef r8ality het volgende:
Ik zie geen probleem
quote:Hmmz, tsja een IP-ban werkt in dit geval niet zo lekker
Op zondag 1 december 2002 22:23 schreef Barb het volgende:[..]
Ik wel. Ik zoek namelijk woonruimte en geen kerel met een grote penis die erg graag wil neuken, de hele dag belt met steeds een andere naam en verdraaide stem, een ander woonaanbod, maar uiteindelijk weer op hetzelfde uitkomt.
Serieus: nummer zien te traceren (eventueel met behulp van KPN) en/of ander nummer nemen (geheim eventueel)
quote:Gatverdarie Barb zit je dus echt niet op te wachten
Op zondag 1 december 2002 22:23 schreef Barb het volgende:[..]
Ik wel. Ik zoek namelijk woonruimte en geen kerel met een grote penis die erg graag wil neuken, de hele dag belt met steeds een andere naam en verdraaide stem, een ander woonaanbod, maar uiteindelijk weer op hetzelfde uitkomt.
quote:Tot nu toe bevalt het me prima (3 maanden nu ongeveer). Ikz oek me rot naar woonruimte, sta elke week op de stoep bij woningbouwverenigingen, spit de krant door, zet zelf advertenties, check briefjes bij supermarkten, vertel het iedereen die het maar horen wil, loop alle sites van makelaars en commerciële bedrijven wekelijks door. Er is niks wat ik niet doe, maar het helpt niet bepaald. Nog 11 weken.
Op zondag 1 december 2002 22:20 schreef febster het volgende:
Misschien persoonlijk vraagje, maar hoe voelt het weer om "alleen" te wonen, dus op jezelf na een x aantal jaar? En heb je ondertussen al verder gezocht naar andere woonruimte?
quote:Politie kan niks doen lijkt mij. Hij heeft geen nummerherkenning, steeds een verdraaide stem, maar belt wel ieder half uur. Irritante is dat er ook mensen tussen zitten die wél serieus woonruimte hebben en die vertoruw ik dus ook niet meer nu en ik doe dus behoorlijk bot als ik opneem.
Sorry ik moet wel lachen, maar het is ongetwijfeld erg vervelend
, politie bellen voor overlast mag/kan zeker niet wel?Of is hij al verdwenen?
quote:Dan heeft advertenties zetten dat ik woonruimte zoek geen zin meer, want op brieven onder nummer reageren mensen niet als er 10 advertenties naast staan met mensen die zoeken en die wél hun tel.nr neer zetten.
Op zondag 1 december 2002 22:26 schreef r8ality het volgende:
Serieus: ander nummer nemen (geheim eventueel)
Debiel: zusje van Erwin herkende het verhaal vanmiddag, zij is ook al gebeld door hem (zoekt dus ook woonruimte).
[Dit bericht is gewijzigd door Barb op 01-12-2002 22:30]
quote:Die wast als de beste
Op zondag 1 december 2002 22:28 schreef Swetsenegger het volgende:
hoest met de wasmasjien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |