abonnement Unibet Coolblue
pi_164543438
Krijgen jullie nog steeds 'hulp' van de FA's bij het modereren? Want regelmatig worden er posts van mij verwijderd maar dan krijg ik er geen DM over van jullie. Gister ontdekte ik ook dat er in een topic veel gewist is, maar pas veel later en niet door een mod van hier.
  maandag 15 augustus 2016 @ 08:39:24 #77
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164543446
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 08:37 schreef Elvi het volgende:
Krijgen jullie nog steeds 'hulp' van de FA's bij het modereren? Want regelmatig worden er posts van mij verwijderd maar dan krijg ik er geen DM over van jullie. Gister ontdekte ik ook dat er in een topic veel gewist is, maar pas veel later en niet door een mod van hier.
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik heb zelf gisteren iig geen posts van jou verwijderd. Ik ga het even navragen :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164623611
Belachelijk dat je mijn posts verwijdert happy. Waren gewoon ontopic en constructief. Ik had nieteens op de datum gelet.

Ik zal daar iig niet meer posten.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 17:03:04 #79
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_164623697
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 16:59 schreef habitue het volgende:
Belachelijk dat je mijn posts verwijdert happy. Waren gewoon ontopic en constructief. Ik had nieteens op de datum gelet.

Ik zal daar iig niet meer posten.
Het was een post van een paar pagina's terug (volle maand) en het draaide alleen maar weer uit op hetzelfde liedje. Je weet best wat je aan het doen was daar :Y als jij nu daar niet meer wilt reageren is dat jouw keuze, prima hoor :)

Edit: De post was niet van een paar pagina's terug, maar een pagina terug. Principe blijft overigens hetzelfde.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_164623762
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 17:03 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Het was een post van een paar pagina's terug (volle maand) en het draaide alleen maar weer uit op hetzelfde liedje. Je weet best wat je aan het doen was daar :Y als jij nu daar niet meer wilt reageren is dat jouw keuze, prima hoor :)
Ja ik weet idd wat ik aan het doen was, hem erop wijzen dat er geen quick fix is voor zijn problematiek. Als dat al niet meer mag, veel succes ermee verder.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 17:05:06 #81
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_164623779
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 17:04 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja ik weet idd wat ik aan het doen was, hem erop wijzen dat er geen quick fix is voor zijn problematiek. Als dat al niet meer mag, veel succes ermee verder.
Dankje ^O^
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_164624044
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 17:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dankje ^O^
Ik ben blij dat je mijn gedachten kunt lezen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164624285
Is dat trouwens ook nieuw beleid dan dat je niet meer op een post van een pagina terug mag reageren? Kun je de helft van alle posts wel verwijderen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  woensdag 17 augustus 2016 @ 17:25:46 #84
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_164624440
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 17:20 schreef habitue het volgende:
Is dat trouwens ook nieuw beleid dan dat je niet meer op een post van een pagina terug mag reageren? Kun je de helft van alle posts wel verwijderen.
Je weet best dat het er om ging dat het een post betrof van een maand geleden. Waar toen ook al uitgebreid op is reageert (waarvan het merendeel toen ook al verwijderd was) en alleen maar aandacht voor diegene veroorzaakte. Gaan geen oude koeien uit de sloot halen. On-topic nu weer.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_164624682
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 17:25 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Je weet best dat het er om ging dat het een post betrof van een maand geleden. Waar toen ook al uitgebreid op is reageert (waarvan het merendeel toen ook al verwijderd was) en alleen maar aandacht voor diegene veroorzaakte. Gaan geen oude koeien uit de sloot halen. On-topic nu weer.
Dit is ontopic. Het gaat over waarom je mijn posts verwijderde. En een ander argument dat "het was een post van een maand geleden" kan ik niet ontdekken. Als je niet wilt dat het altijd weer op hetzelfde liedje uitdraait moet je misschien het probleem bij de oorzaak aanpakken. Namelijk de post zelf. Je kan moeilijk van users verwachten dat ze gaan bijhouden hoe lang geleden een post geplaatst is. Ik lees wat en daar reageer ik op. Had dan gewoon onder mijn post geplaatst dat hier al uitvoerig over was gepost en klaar. Zomaar ontopic posts verwijderen vind ik gewoon van weinig respect getuigen tegenover de users hier.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164624702
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 17:33 schreef habitue het volgende:

[..]

Dit is ontopic. Het gaat over waarom je mijn posts verwijderde. En een ander argument dat "het was een post van een maand geleden" kan ik niet ontdekken. Als je niet wilt dat het altijd weer op hetzelfde liedje uitdraait moet je misschien het probleem bij de oorzaak aanpakken. Namelijk de post zelf. Je kan moeilijk van users verwachten dat ze gaan bijhouden hoe lang geleden een post geplaatst is. Ik lees wat en daar reageer ik op. Had dan gewoon onder mijn post geplaatst dat hier al uitvoerig over was gepost en klaar. Zomaar ontopic posts verwijderen vind ik gewoon van weinig respect getuigen tegenover de users hier.
Plus dat, althans ik dan, nog nooit van heb gehoord dat je niet op de oude posts mag reageren.
pi_164624899
quote:
14s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 17:34 schreef Etsu het volgende:

[..]

Plus dat, althans ik dan, nog nooit van heb gehoord dat je niet op de oude posts mag reageren.
Dat het niet verboden is, wil nog niet zeggen dat het ook nooit ongewenst is dit te doen.
pi_164624961
Ik snap het idee van de mods.
Voor het weer een 0906 dagboek topic werd.
Hell To The Liars
  woensdag 17 augustus 2016 @ 17:49:41 #89
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_164625071
quote:
14s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 17:34 schreef Etsu het volgende:

[..]

Plus dat, althans ik dan, nog nooit van heb gehoord dat je niet op de oude posts mag reageren.
Mag gewoon hoor, zolang de inhoud niet oude koeien uit de sloot haalt en diegene voor wie het bedoeld is er ook iets mee kan.

En ja Habitue, ik zou precies hetgeen wat jij zegt hebben gezegd in het topic (dan had ik gezegd dat die discussie al een keer gevoerd was en het niet opnieuw gedaan hoeft te worden) als het niet zo was dat er alweer meerdere mensen aan het reageren waren geslagen daar met comments die toentertijd ook al gegeven waren en niet on-topic waren verder. Het was weer een 0906 dagboek topic aan het worden en dat is niet de bedoeling. Verder ga ik er niet op in.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_164639440
quote:
Hey AH, kan je de OP terugzetten?
R&P / realistische gedachten
  donderdag 18 augustus 2016 @ 07:47:57 #91
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164642112
OP staat inmiddels weer :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164645055
Ik wil graag even kwijt dat ik het jammer vind dat bepaalde topics dicht worden gegooid. Natuurlijk begrijp ik dat jullie geen zin hebben om te dweilen met de kraan open, maar ik vind het niet bevordelijk voor de kwaliteit en de continuïteit om zoals de laatste tijd de boel dan maar gewoon dicht te gooien.
Ook als ts niet meer reageert of weg is, kan een topic voor anderen misschien nog wel nuttig zijn. Zeker als je er nog wel kwalitatief gepost wordt naast minder nuttige posts, maar in andere gevallen bleek het ontsporen door anderen ook al reden om een topic dicht te gooien.

Er zal vast een goede gedachtengang achter die voorvallen zitten en ik hoef geen uitleg of discussie verder, maar bij deze mijn mening dat ik deze in mijn ogen nieuwe trend gewoon niet zo uitnodigend vind..
  Admin donderdag 18 augustus 2016 @ 11:38:46 #93
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_164645407
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:23 schreef Scary_Mary het volgende:
Ik wil graag even kwijt dat ik het jammer vind dat bepaalde topics dicht worden gegooid. Natuurlijk begrijp ik dat jullie geen zin hebben om te dweilen met de kraan open, maar ik vind het niet bevordelijk voor de kwaliteit en de continuïteit om zoals de laatste tijd de boel dan maar gewoon dicht te gooien.
Ook als ts niet meer reageert of weg is, kan een topic voor anderen misschien nog wel nuttig zijn. Zeker als je er nog wel kwalitatief gepost wordt naast minder nuttige posts, maar in andere gevallen bleek het ontsporen door anderen ook al reden om een topic dicht te gooien.

Er zal vast een goede gedachtengang achter die voorvallen zitten en ik hoef geen uitleg of discussie verder, maar bij deze mijn mening dat ik deze in mijn ogen nieuwe trend gewoon niet zo uitnodigend vind..
Dit heeft niets met een nieuwe trend te maken hoor :). Mijn beslissing, TS is op de hoogte.

Oh en de mods uiteraard ook ;)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 11:39:17 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_164645416
TS is exit?
The love you take is equal to the love you make.
  Admin donderdag 18 augustus 2016 @ 11:42:22 #95
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_164645504
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:39 schreef Lienekien het volgende:
TS is exit?
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

Mijn beslissing, TS is op de hoogte.

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 11:43:33 #96
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_164645532
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:42 schreef yvonne het volgende:

[..]


[..]

Ok, geen antwoord.

Mod zei 'TS is er niet meer', dus daar dan maar de conclusie uit trekken.

Waarom dit toch altijd zo in nevelen gehuld moet...
The love you take is equal to the love you make.
  Admin donderdag 18 augustus 2016 @ 11:45:53 #97
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_164645593
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ok, geen antwoord.
Nu zit ik dit hier al een poosje aan te kijken, en ik weet dat ook jij hier al jaren zit, dus weet je dat we al sinds '99 geen antwoord geven over bans, wat we met users bespreken, kloons, en wat dies meer zei.
Nooit anders geweest, zal ook nooit anders worden.
Er zijnzaken die alleen ons en de user aangaan :)

En dat weet je best :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 11:46:18 #98
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_164645608
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nu zit ik dit hier al een poosje aan te kijken, en ik weet dat ook jij hier al jaren zit, dus weet je dat we al sinds '99 geen antwoord geven over bans, wat we met users bespreken, kloons, en wat dies meer zei.
Nooit anders geweest, zal ook nooit anders worden.
Er zijnzaken die alleen ons en de user aangaan :)

En dat weet je best :)
Zie boven.
The love you take is equal to the love you make.
  Admin donderdag 18 augustus 2016 @ 11:46:53 #99
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_164645621
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ok, geen antwoord.

Mod zei 'TS is er niet meer', dus daar dan maar de conclusie uit trekken.

Waarom dit toch altijd zo in nevelen gehuld moet...
Ah, een edit.
Omdat we nooit, never, nooit gedaan en ook nooit zullen gaan doen, anderen die er niet direct mee te maken hebben, inlichten wat wij privé met een user afhandelen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 18 augustus 2016 @ 11:47:51 #100
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_164645650
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zie boven.
Goed, dan weet je dus heel goed
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:39 schreef Lienekien het volgende:
TS is exit?
Dat deze 'vraag' overbodig is :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')