Is Bosch de nummer 1 op 't gebied van ruitenwisserbladen? Of denk je dat een ander merk beter is. Wil bladen kopen/ laten monteren die echt weer een jaar of 1-2 mee gaan. Geen zin om over een half jaar weer te kijken voor die dingenquote:Op maandag 1 augustus 2016 18:42 schreef Catch22- het volgende:
Serieus, dit moet je zelf kunnen...
Desnoods naar een Bosch service center ofzo. Die snelfitters moet je bij weg blijven.
Bosch zie je wel vaak, maar daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:46 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Is Bosch de nummer 1 op 't gebied van ruitenwisserbladen? Of denk je dat een ander merk beter is. Wil bladen kopen/ laten monteren die echt weer een jaar of 1-2 mee gaan. Geen zin om over een half jaar weer te kijken voor die dingen
Bedankt voor deze tip weer Catch, zoals je al eerder wijze reply's hebt gegeven op mijn auto gerelateerde vragenquote:Op maandag 1 augustus 2016 18:42 schreef Catch22- het volgende:
Serieus, dit moet je zelf kunnen...
Desnoods naar een Bosch service center ofzo. Die snelfitters moet je bij weg blijven.
Waarom zou je bij het vervangen van ruitenwisserbladen überhaupt garantie willen claimen op de handeling?quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:50 schreef LethalNinja het volgende:
Ja jongens ik schaam mij er ook een beetje voor dat ik het niet zelf doe. Maar na een dag werken en ik best moe ben dan ken ik mijzelf, ik ben ongeduldig en maak meer kapot dan dat ik repareerVoordeel van "laten doen" is dat je ook garantie hebt op de uitgevoerde handeling
Dat lampje gaat vanzelf brengen toch als er te weinig in zitquote:
Dat dus. Inclusief koffiepauze, schijten en peuk roken.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:05 schreef zijle het volgende:
Zelf wisselen duurt echt serieus 1min per wisserblad
...
Het schijnt nog wel eens te gebeuren, dat als iemand de oude eraf heeft en bezig is met de nieuwe uit te pakken, de ruitenwisserpoot terug valt, en dus op het ruit zelf zonder de wisser. Dan gaat je ruit dus wel kapot van denk ik ....quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:05 schreef zijle het volgende:
Zelf wisselen duurt echt serieus 1min per wisserbladOok al ben je nog zo onhandig je moet het wel heel lomp doen wil je daarbij iets kapot maken
Fijn, zo'n laagje prut op je voorruitquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:08 schreef sjonhetplatenkanon het volgende:
Voor de levensduur van je ruitenwisserbladen is het van belang deze voor montage in te spuiten met WD40 of teflonspray in te spuiten. In de winter moet je dit ook nog eens herhalen, kou is slecht voor de rubbers
Met je gezond verstand en post beoordele. Sjon maakt waarschijnlijk een geintjequote:Op woensdag 3 augustus 2016 07:57 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Fijn, zo'n laagje prut op je voorruit
Mijn gezond verstand lag nog te slapen denk ikquote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met je gezond verstand en post beoordele. Sjon maakt waarschijnlijk een geintje
Mooi manquote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:12 schreef LethalNinja het volgende:
Anyway heb nu 2 nieuwe bladen van Bosch, super blij mee.. In enkele seconden waren mijn oude eraf gehaald nieuwe erop gezet dus dit is weer opgelosttop service.
Topic probleem opgelost
Nice, ik kan mij goed verplaatsen in dat plezier. Mijn inkomsten zijn helaas niet hoog genoeg om langs de dealer te gaan voor de garagebeurtenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:51 schreef Hooters het volgende:
[..]
Mooi man![]()
Ik ben ook zo lui, ga steeds vaker naar de dealer die in dezelfde straat als mijn bedrijf zit. Betaal wel veel te veel, maar ze wassen hem netjes en laatst ook nog netjes uitgezogen en er zat een vers flesje BMW water in de bekerhouder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |