Hij staat nog bij de garagequote:
Een erkende Merc dealer, yepquote:Op zondag 28 augustus 2016 18:41 schreef Sounddragon het volgende:
Pfff, daar word je wel een beetje moe van![]()
Gebeurt dit alles bij een dealer-dealer?
vind ik slekt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 18:51 schreef Messina het volgende:
[..]
Een erkende Merc dealer, yep
Ik krijg koop in januari een nieuwe auto, maar ik wil het liefst nog even op vakantie met deze auto. We hebben nog andere auto's, maar dit is mijn autootje (![]()
)
Ik overweeg om 'm binnenkort naar z'n oude garage te brengen, waar 'ie vandaan komt. Is even wat verder rijden, maar heb wat meer vertrouwen in die man. Wat ik bij de 'nieuwe' garage vooral hoor is "Druk, druk, druk" en "We kunnen niets vinden, hoor".quote:Op zondag 28 augustus 2016 18:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
vind ik slekt.
Ik had hem daar neer gezet en een leenbak geëist tot ze 200% zeker waren dat de boel werkt. Dit soort geneuzel verwacht je bij de turk om de hoek, niet bij een duitse merkdealer; niet voor die prijzen ook
Kutdorp nabij Drachtenquote:
Handmatige airco, thanks thoughquote:Op zondag 28 augustus 2016 22:00 schreef eXplorer1 het volgende:
Indien climate control bij de Mercedes dealer je climate control opnieuw laten kalibreren, had ik ook een keer, was te wijten aan foutieve klepstanden.
Ik had gelukkig wel een workaround, temperatuur zo laag mogelijk zetten was bij mij een tijdelijke oplossing.
ah, nee, daar in de buurt weet ik niks te vinden. Ietswat zuidelijker heb ik wel wat adresjes, maar dat is niks voor jouquote:Op maandag 29 augustus 2016 00:34 schreef Messina het volgende:
[..]
Kutdorp nabij Drachten
[..]
Handmatige airco, thanks though![]()
Ik vermoed wel dat het IETS met een klep ergens is, mogelijk wat klawie hierboven ook aangeeft, omdat ik de lucht wel hoor blazen.
Ik voel wel gewoon weerstand als ik de knop draai om te bepalen waar de lucht heen moet (ruit, voeten, torso, etc. Maar geen lucht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop