quote:Op zondag 31 juli 2016 23:23 schreef appleimac het volgende:
Hoi!
Ik ben nu ondertussen level 22, en heb nog geen enkel 10-km ei ontvangen van een pokestop.
Mijn vrienden/vriendinnen daarentegen wel (sommige kregen er zelfs een als eerste ei!).
Weet iemand hoe dit komt?
Ik ben het namelijk nu wel een keer zat om telkens 2- of 5-km eggs te krijgen.
Jullie hebben beide zeker een iPhone?quote:Op zondag 31 juli 2016 23:29 schreef Fe2O3 het volgende:
Bijna lvl 17, ook nog geen enkele 10km egg
Ik bezoek wel (vaak) dezelfde stops, misschien dat het van de stops af hangt?
Een apple device? *spuugt* natuurlijk nietquote:Op zondag 31 juli 2016 23:32 schreef dimmak het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben beide zeker een iPhone?
Met versie 0.3.1 mijn eieren aangevuld met 2x 10, 5x 5 en 2x 2, ik kan dit dus niet bevestigen.. En verder inderdaad compleet random, nu level 22 en denk daarvoor 4x 10 gekregen dus nu weer een keer geluk.quote:Op maandag 1 augustus 2016 06:11 schreef nuget het volgende:
van de 240 eieren die ik heb uitgebroed ondertussen toch minimaal 25x een 10Km ei, ik heb wel het idee dat met versie 0.31 de 10 km eieren generfed zijn kwa uitgifte...
o.a een Chansey, lapras opgeleverd.
Ik heb inderdaad een iPhone... Heeft dat iets te maken met je Pokémon GO experience?quote:Op zondag 31 juli 2016 23:32 schreef dimmak het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben beide zeker een iPhone?
iOS gebruikers worden inderdaad benadeeld.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:49 schreef appleimac het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een iPhone... Heeft dat iets te maken met je Pokémon GO experience?
Niet alleen met Pokémon Go, maar gewoon sowieso, in heel hun leven.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:54 schreef dimmak het volgende:
[..]
iOS gebruikers worden inderdaad benadeeld.
Waaruit kun je dit concluderen? Ben wel benieuwd wat er dan inderdaad ander is bij Android...quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:54 schreef dimmak het volgende:
[..]
iOS gebruikers worden inderdaad benadeeld.
Ik ben level 22 iPhone en ik heb al 11 10km eieren gehad. Onzin dus.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:49 schreef appleimac het volgende:
[..]
Waaruit kun je dit concluderen? Ben wel benieuwd wat er dan inderdaad ander is bij Android...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |