Volgens mij is dat van de user Penisbaard ofzo, ik weet niet precies hoe dat allemaal zatquote:
Ik ben er ook te nieuw voorquote:Op zondag 31 juli 2016 17:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij is dat van de user Penisbaard ofzo, ik weet niet precies hoe dat allemaal zat
Ben ik net iets te nieuw voor geloof ik
ja maar wel toepasselijk op jouquote:Op zondag 31 juli 2016 17:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij is dat van de user Penisbaard ofzo, ik weet niet precies hoe dat allemaal zat
Ben ik net iets te nieuw voor geloof ik
dat ben ik alquote:Op zondag 31 juli 2016 17:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
@celibaatleef zou meer op z'n plaats zijn natuurlijk
nou vooruitquote:Op zondag 31 juli 2016 17:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet niet alles geloven wat op internet staat
quote:Op zondag 31 juli 2016 17:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mortaxx en ik houden van elkaar
Eigenlijk vooral ik van hem
Volgens mij heb ik jou nog op snapchat van al heel lang geledenquote:Op zondag 31 juli 2016 17:29 schreef praisethebooty het volgende:
Kan iemand even een duidelijk overzicht maken van iedereen uit het topic met met recent geposte foto en Snapchat?
Ik heb laatst weer opgeschoond. Iedere username die me niks zei gewist.quote:Op zondag 31 juli 2016 17:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou nog op snapchat van al heel lang geleden
Oh, dan zal ik wel gesneuveld zijnquote:Op zondag 31 juli 2016 17:31 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ik heb laatst weer opgeschoond. Iedere username die me niks zei gewist.
Nee.quote:Op zondag 31 juli 2016 17:29 schreef praisethebooty het volgende:
Kan iemand even een duidelijk overzicht maken van iedereen uit het topic met meest recent geposte foto en Snapchat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |