Dit soort statistieken vind ik altijd zo slecht. Graduation in wat? Welk niveau? Welke studies? Welke leeftijfscategorie? Gaan blanken/asians als ze ouder zijn nog studeren waardoor percentage hoger is? Of zijn dit allemaal jongeren? Waar zijn deze cijfers gedaan? New York? Een of ander stadje in middle of nowhere? Wat is in hemelsnaam de uitleg van dit?quote:
Ja, ik kijk liever naar daden dan naar woorden.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zit er dan kennelijk zo ingebakkerd dat je er niet anders naar kan kijkenIk dan niet in ieder geval
Nou nou nou. Dat ik al lang single ben betekent niet meteen dat je flikker bent ;s ;squote:
Ik dacht altijd maar dat je met moeite uit de kast kon komenquote:Op zondag 31 juli 2016 12:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou nou. Dat ik al lang single ben betekent niet meteen dat je flikker bent ;s ;s
lieg niet hommoquote:Op zondag 31 juli 2016 12:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou nou. Dat ik al lang single ben betekent niet meteen dat je flikker bent ;s ;s
waar was jequote:Op zondag 31 juli 2016 12:08 schreef JanCees het volgende:
Er waren gister veel Polen inso, het is dat ik nog niet zo hoog level ben op duolingo anders had ik er eentje aangesproken
jaaaa, morgen ouders op vakantie lekker lui leefquote:
tis niet echt een knaller hequote:Op zondag 31 juli 2016 12:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Vind nummertje van pascal redeker niet zo lekker JC
Leuk openingspraatje van Jan Spel alquote:
Lekker lekker. Sinds kort ook weer werken voor die kankicheldquote:Op zondag 31 juli 2016 12:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jaaaa, morgen ouders op vakantie lekker lui leef
Wel werken tho
En daar,
kloptquote:Op zondag 31 juli 2016 12:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leuk openingspraatje van Jan Spel al
ja dat heb ik ook wel eens gehad lolquote:Op zondag 31 juli 2016 12:18 schreef supersof het volgende:
Inso, ik zei toch dat ik een bultje op mijn tong had. Ik ging er vanochtend met mijn vinger langs en toen viel hij eraf![]()
super vaag hahahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |