Dat doet het zeker ja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 07:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het toont wel weer eens aan hoe makkelijk Lambiekje te beïnvloeden is met propaganda.
Mijn hemel lambiek.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat klopt deels. Die verworvenheid heeft een zeer heftig deuk opgelopen sinds 11 September 2001. Vanaf dat moment is elke dag meer en meer afgepakt.
Nu ben je al een terrorist als je een normale flacon shampoo in je tas hebt. Of 2 dagen niet geschoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mijn hemel lambiek.
Geef eens een voorbeeld, aangezien ik dat helemaal niet ondervind.
Je moet jezelf natuurlijk niet bang praten en gaan geloven in je eigen gecreëerde angst.
Er zijn vast kleine waarheden in je bevindingen, maar je moet ze niet gaan uitmelken.
Al met al, mijn onderbuikheeft geen vertrouwen in H.Clinton, maar al helemaal niet voor D.Trump.
Biff Tannen's (Trump's) World
Ik snap volstrekt niet waarom men Hitlery kiest boven Trump.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als vorige keer. Waarom is iedereen zo blij met ultrafascistische racistische Keniaan.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Nou wat een fascisme in de VS nu he poeh. Gebukt onder het ijzeren obama-juk. Normaal leven bestaat niet meer.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik snap volstrekt niet waarom men Hitlery kiest boven Trump.
Net als vorige keer. Waarom is iedereen zo blij met ultrafascistische racistische Keniaan.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Net als vorige keer. Waarom is iedereen zo blij met ultrafascistische racistische Keniaan.
Kom eens met een goed argument tegen clinton en een goed argument voor trumpquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar vertrouw jij Trump wel als president van Amerika?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En ook geen schoon verledenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:29 schreef schommelstoel het volgende:
Trump heeft geen schone grijze massa.
het zijn de dezelfde personen die pro officiële 911 zijn en Clinton zouden stemmen.quote:
Doe toch niet zo dom.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het zijn de dezelfde personen die pro officiële 911 zijn en Clinton zouden stemmen.
Pro oorlog, pro vaccin, pro sexpredadorgeweld van artsen, contrailfantasten, pro maanlanding.
Waarde zien in peer-review. Gniffel
Kortom de naïeve sukkelaar die wereldvreemd is.
Zeg lambiekje heb je je ontslag al ingediend bij de overheid? Zo niet dan ben je natuurlijk de grootste hypocriet die hier rondloopt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het zijn de dezelfde personen die pro officiële 911 zijn en Clinton zouden stemmen.
Pro oorlog, pro vaccin, pro sexpredadorgeweld van artsen, contrailfantasten, pro maanlanding.
Waarde zien in peer-review. Gniffel
Kortom de naïeve sukkelaar die wereldvreemd is.
Denk ook dat zij het wordt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Van de twee kwaden ga ik toch anders ook voor Trump maar Hilly gaat het voor het zeggen krijgen. Na de first black president gaan ze nu voor de first female president, doet het goed in deze tijd van feminisering bovendien een psychopaat of een sociopaat kan ook, is handig voor de job.
''De sociopaat heeft een glanzende buitenkant maar is verdorven van binnen. Gladde bolster, rotte pit. Soepel pratend, complimenterend, verdekt dreigend, gespeeld teleurgesteld maar vooral heel erg charmant praat hij iedereen om. Iedereen wordt door hem ontwapend. Een goede sociopaat is niet alleen leuk om naar te kijken, hij is ook subversief omdat hij het sociale systeem gebruikt in plaats van ontkent.''
http://mens-en-samenlevin(...)wij-daar-mee-om.html
Verder gaat het weer lekker, sneertjes doen op de man.
Veel Amerikanen denken ook dat er flink gefraudeerd zal worden....quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Van de twee kwaden ga ik toch anders ook voor Trump maar Hilly gaat het voor het zeggen krijgen. Na de first black president gaan ze nu voor de first female president, doet het goed in deze tijd van feminisering bovendien een psychopaat of een sociopaat kan ook, is handig voor de job.
''De sociopaat heeft een glanzende buitenkant maar is verdorven van binnen. Gladde bolster, rotte pit. Soepel pratend, complimenterend, verdekt dreigend, gespeeld teleurgesteld maar vooral heel erg charmant praat hij iedereen om. Iedereen wordt door hem ontwapend. Een goede sociopaat is niet alleen leuk om naar te kijken, hij is ook subversief omdat hij het sociale systeem gebruikt in plaats van ontkent.''
Het mens moet in het zadel, wie weet is Trump hier van op de hoogte en speelt het spelletje mee, zijn de hele elections rigged. Aparte foto van hem bij het artikel trouwens, symbolisme of toeval?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Veel Amerikanen denken ook dat er flink gefraudeerd zal worden....
Lots of Americans agree with Donald Trump about ‘rigged elections’
Duidelijk is wel dat het vertrouwen in het establishment afneemt.
Ach ja - tis 'n soort 'real-life' poppenkast dat zal miljoenen mensen bezig houden.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het mens moet in het zadel, wie weet is Trump hier van op de hoogte en speelt het spelletje mee, zijn de hele elections rigged. Aparte foto van hem bij het artikel trouwens, symbolisme of toeval?
De verkiezingen zijn altijd een chaos in de VS, gemiddeld ontwikkelingsland doet het beter.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Veel Amerikanen denken ook dat er flink gefraudeerd zal worden....
Lots of Americans agree with Donald Trump about ‘rigged elections’
Duidelijk is wel dat het vertrouwen in het establishment afneemt.
Ja als die lui daar nou eens op een onafhankelijke kandidaat zouden stemmen... Is ook een optie, maar zal vast weer niet gebeuren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:33 schreef controlaltdelete het volgende:
En dat kun je eigenlijk van beide kandidaten zeggen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:47 schreef LXIV het volgende:
Het is een akelige, moordzuchtige heks en dat is het.
Als je dit leest en de info klopt (geen zin om uit te zoeken) dan zijn er inmiddels 5 mensen binnen 6 weken tijd gestorven die werkten aan een zaak tegen Hitlery:quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:47 schreef LXIV het volgende:
Het is een akelige, moordzuchtige heks en dat is het.
http://www.zerohedge.com/(...)teriously-found-deadquote:1) Shawn Lucas, Sanders supporter who served papers to DNC on the Fraud Case (DOD August 2, 2016)
2) Victor Thorn, Clinton author (and Holocaust denier, probably the least credible on this list) shot himself in an apparent suicide. Conspiracy theorists at Mystery Writers of America said some guys will do anything to sell books. (DOD August, 2016)
3) Seth Conrad Rich, Democratic staffer, aged 27, apparently on his way to speak to the FBI about a case possibly involving the Clintons. The D.C. murder was not a robbery. (DOD July 8, 2016)
4) John Ashe, UN official who allegedly crushed his own throat while lifting weights, because he watched too many James Bond films and wanted to try the move where the bad guy tries to…oh, never mind. “He was scheduled to testify against the Clintons and the Democrat Party.” (DOD June 22, 2016)
5) Mike Flynn, the Big Government Editor for Breitbart News. Mike Flynn’s final article was published the day he died, “Clinton Cash: Bill, Hillary Created Their Own Chinese Foundation in 2014.” (DOD June 23, 2016)
Hoezo geldt dat dan voor Trump? Die heeft Obama toch niet in bijvoorbeeld Libië gestort?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
En dat kun je eigenlijk van beide kandidaten zeggen.
Ik bedoel eerder haar tijd als vrouw van de president en als minister van buitenlandse zaken. Niet een stuk of 5 lastige mensen wegwerken, maar hele landen vernietigen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je dit leest en de info klopt (geen zin om uit te zoeken) dan zijn er inmiddels 5 mensen binnen 6 weken tijd gestorven die werkten aan een zaak tegen Hitlary:
[..]
http://www.zerohedge.com/(...)teriously-found-dead
Ja, snapte ik wel. De vrouw is insane...evenals haar politieke vriendjes.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik bedoel eerder haar tijd als vrouw van de president en als minister van buitenlandse zaken. Niet een stuk of 5 lastige mensen wegwerken, maar hele landen vernietigen.
En jij bent serieus van mening dat Trump schone handen heeft?quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoezo geldt dat dan voor Trump? Die heeft Obama toch niet in bijvoorbeeld Libië gestort?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |