waarom zijn ze boos op jouwquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan t zelf ook niet, heb zelfs zo'n hoe met boze klanten omgaan shit aangevraagd
Dat vind ik ook wel ja, heb ik ook aangegeven dat ik daar moeite mee heb omdat het ook gewoon echt een kutbedrijf is, en zoveel werkgevers die complete cases verneuken waardoor jij shit op je krijgt. Moet niet te gek worden allemaal want dan gaat dat echt een issue wordenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:02 schreef Insomnia_ het volgende:
zou sowieso niet professioneel kunnen zijn voor een groot bedrijf waar je geen feel mee hebt
hopelijk niet op deze manierquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:05 schreef Fok-it het volgende:
Dat vind ik ook wel ja, heb ik ook aangegeven dat ik daar moeite mee heb omdat het ook gewoon echt een kutbedrijf is,
wie geprikt van legiaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Legia staat achter tegen Wisla Plock. Ga je demonstreren?
quote:
Gewoon naar de volgende in de rij tochquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:06 schreef supersof het volgende:
Mijn date heeft afgezegd omdat hij een verjaardag had. Saai
eet je dat wel met banaan?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen lekker lang en uitgebreid koken.
Alle ingrediënten voor een heerlijke chili con carne zijn in huis.
Het water loopt me nu al in de mond.
nahh, hij zei dat ie het goed ging makenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon naar de volgende in de rij toch
tegen wie moeten zequote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, de vierde voorronde is normaal een formaliteit.
Uit Arnhem?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
nahh, hij zei dat ie het goed ging maken
Ja, die loting is pas vrijdag. Eerst nog een tweede wedstrijd tegen Trencin. In Trencin werd het 0-1.quote:
nope, wel dichtbijquote:
hoe kan het dan formaliteit zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, die loting is pas vrijdag. Eerst nog een tweede wedstrijd tegen Trencin. In Trencin werd het 0-1.
bijna altijd omdat ze iets niet willen wat niet kanquote:
jezus wat een proletenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bijna altijd omdat ze iets niet willen wat niet kanom 11 uur ontbijt claimen terwijl het tot half 11 is, moeten betalen voor extra saus wat ze niet willen blablablabla
Eten er mensen chili met banaan?quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bijna altijd omdat ze iets niet willen wat niet kanom 11 uur ontbijt claimen terwijl het tot half 11 is, moeten betalen voor extra saus, wat ze natuurlijk niet willen blablablabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |