ja zoenen kan gewoon tochquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:56 schreef Paxcon het volgende:
ik heb maar met één persoon echt gedate maar toen gingen we wel zoenen op de eerste date
maar verder bleef het netjes
oh pff, tips?quote:
het is al verveldquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh pff, tips?
En zie je ook iets aan je arm dan? Gaat niet vervellen oid dat dat het is?
Ja dan is het wel anders inderdaad.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, had dat met Tchock volgens mij. Misschien nog wel langer, maarja, was eerst natuurlijk ook nooit de intentie om elkaar uberhaupt ooit te gaan zien. Of om elkaar uberhaupt leuk te gaan vinden dus dan is twee maanden wel oke. Moet je namelijk ook eerst achterkomen of je diegene leuk vind en dan nog er achter komen of die ander je leuk vind, op een datingwebsite oid is dat wel wat makkelijker
In R&P ben je conservatief als je geen open relatie met 2 transseksuelen hebtquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:58 schreef Crack_ het volgende:
ik werd laatst conservatief genoemd omdat ik niet van one night stands zei te houden, CONSERVATIEF.![]()
hahahahaha
hoe lang doe jij er over doen bij tinder bijvoorbeeld, voordat je gaat daten?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dan is het wel anders inderdaad.
Doe jij niet aan partnerruil tijdens je wekelijkse parenclub-uitje?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:58 schreef Crack_ het volgende:
ik werd laatst conservatief genoemd omdat ik niet van one night stands zei te houden, CONSERVATIEF.![]()
hahahahaha
wtfquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:58 schreef Crack_ het volgende:
hahahahaha
gvdquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In R&P ben je conservatief als je geen open relatie met 2 transseksuelen hebt
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar bedoel dat ruwe, zie je dat?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het is al verveld
ja het is nog steeds iets andere kleur
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja wist ook gewoon niet wat ik moest zeggenquote:
Ja, heel ietsjes heb ik het idee.quote:
nou ja ligt eraan, meestal wacht ik wel totdat de jongen het vraagt en als hij dat niet doet dan vraag ik het na drie/vier weken ofzo?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe lang doe jij er over doen bij tinder bijvoorbeeld, voordat je gaat daten?
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
terwijl ik erg graag naar mezelf kijk in de spiegel.
Ik ken er 1. En die zat op een niveau dat ze tippelde om meer te krijgen. Dat was heel erg. Gelukkig is ze nu al heel lang opgenomen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:01 schreef Crack_ het volgende:
Inso, hoe zijn coke-verslaafden? Wat zijn dat voor mensen
En definitie coke-verslaafd in dit geval; iedere dag beetje om de dag door te komen of weet ik veel waarom
ohhh, nouja als je het niet zietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, heel ietsjes heb ik het idee.
Al had ik het niet door, terwijl ik erg graag naar mezelf kijk in de spiegel.
Had het pas door toen mn vriendin het voelde.
Mja mja, matige week moet ik wel bekennen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhh, nouja als je het niet zieten het is niks schadelijks, prima tochhh.
en hoe gaat het met je aankomen?
ahhhh, ja maandje klinkt wel okequote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
nou ja ligt eraan, meestal wacht ik wel totdat de jongen het vraagt en als hij dat niet doet dan vraag ik het na drie/vier weken ofzo?
maar jongen van nu vroeg het al na een paar dagen en uiteindelijk hebben we 1,5 week gepraat voordat we iets afspraken
jawelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |