ik vind zoenen binnen 20 minuten ook wel raar op een eerste datequote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik initieer het ook niet.
Een was zelfs binnen 20 minuten. Ik zoende haar en ze deed gelijk haar kleren uit.
Zo raar.
oh, ja niks. Is nu gewoon een stuk donkerder maar ziet er echt zo weird uit. Als grote pigmentvlek oidquote:
Mijn huid op mijn arm voelt heel naar als je erover heen gaat.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja niks. Is nu gewoon een stuk donkerder maar ziet er echt zo weird uit. Als grote pigmentvlek oid
nee ben niet aan het daten, effe geen zin in ofzoquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
wel aan het daten
of wacht je op mortaxx
wat dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn huid op mijn arm voelt heel naar als je erover heen gaat.
Als de intentie seks is en vooraf al uitgesproken niet, maar anders wel erg snel lijkt me jaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind zoenen binnen 20 minuten ook wel raar op een eerste date
Beetje ruw, weet niet goed hoe je het uitlegt.quote:
ja oke dan niet inderdaadquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als de intentie seks is en vooraf al uitgesproken niet, maar anders wel erg snel lijkt me ja
ik wil lokje niet kwetsenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom een langs zou ik zeggen
[..]
Niet perse, maar kan me de laatste 8 jaar niet herinneren dat dit niet het geval was.
wel eens gedaan maar idd wel wat snelquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind zoenen binnen 20 minuten ook wel raar op een eerste date
Weet niet.quote:
quote:
Hadden al gedm'd en gecamdquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:51 schreef Crack_ het volgende:
en er zal vast wel wat vooraf zijn gegaan aan die van binnen 20 min.
Eigenlijk vrijwel alles.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn veel leukere dingen om samen te doen.
ohh, wat had je dan? Toch niet verbrandquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beetje ruw, weet niet goed hoe je het uitlegt.
Had het zelf niet door, tot het mij vertelt werd
Jawel mijn bovenarm was verbrand, al 2 weken terug ofzoquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohh, wat had je dan? Toch niet verbrand
twee maanden praten pffffquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind binnen 20 minuten niet perse snel, als je al twee maanden veel met elkaar praat. Dan vind ik een dronken dude op een avondje stappen zoenen gekker
oh echtquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel mijn bovenarm was verbrand, al 2 weken terug ofzo
nee alleen week 1quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh echtpff
![]()
ja dit is nu 1,5 week terug.. het is jeukt hier nog steeds echt als een malle![]()
godverdomme godverdomme echt INSANE. Bij jou ook?
wat ordinairquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:56 schreef Paxcon het volgende:
ik heb maar met één persoon echt gedate maar toen gingen we wel zoenen op de eerste date
maar verder bleef het netjes
orlyquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:56 schreef Paxcon het volgende:
ik heb maar met één persoon echt gedate maar toen gingen we wel zoenen op de eerste date
Dit is een grapje.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:56 schreef Paxcon het volgende:
ja, had dat met Tchock volgens mij. Misschien nog wel langer, maarja, was eerst natuurlijk ook nooit de intentie om elkaar uberhaupt ooit te gaan zien. Of om elkaar uberhaupt leuk te gaan vinden dus dan is twee maanden wel okequote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
twee maanden praten pffff
dat is lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |