Vind het juist wel een leuke klassieker, mits de regie er geen wanboel van maakt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vind dit (mede door de plaats op de kalender) een van de minste koersen van het seizoen.
Zit Wout niet al in Rio?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Jammer en onbegrijpelijk dat Poels niet aan de start staat.
Iddquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heeft gisteren nog in Heerlen gereden.
twitter:raykerckhoffs twitterde op donderdag 28-07-2016 om 19:12:14Morgen de laatste wedstrijd van Wout Poels voordat hij als olympisch kampioen door het leven gaat! #profrondevanheerlen @Profronde1 reageer retweet
quote:
twitter:rvangucht twitterde op zaterdag 30-07-2016 om 13:11:04Vergeten hoe het voelt om met @josedecauwer in commentaarscabine te kruipen. Straks opnieuw. Clásica San Sebastián @sporza vanaf 15u30 @een. reageer retweet
Chris Picavet wordt ondermijnd.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:57 schreef showtimer het volgende:
[..]twitter:rvangucht twitterde op zaterdag 30-07-2016 om 13:11:04Vergeten hoe het voelt om met @josedecauwer in commentaarscabine te kruipen. Straks opnieuw. Clásica San Sebastián @sporza vanaf 15u30 @een. reageer retweet
Haha precies ditquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ook altijd de koers waar de kwaliteit tv-beelden na 3 weken Tour weer 30 jaar terug de tijd in gaat.
Deze muziek is toch ook mooi?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:25 schreef noodgang het volgende:
Als hij nou nog even wacht dan is de uitzending begonnen
Die heb ik ook even zitten kijken. Intrigerend hoe hij voor een fotootje poseertquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:29 schreef Mani89 het volgende:
België is een smakeloos land. Gelukkig is er op NPO1 een documentaire over Lee Towers bezig.
Lee Towers heeft toch maar mooi een wereldhit op zijn naam staan.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:29 schreef Mani89 het volgende:
België is een smakeloos land. Gelukkig is er op NPO1 een documentaire over Lee Towers bezig.
Tijdens het strijken kun je ook koers kijken hè.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:31 schreef Tagliano het volgende:
Heren in de zetels en dames aan de strijk
Geen idee of dat kan. Ik strijk nooit.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Tijdens het strijken kun je ook koers kijken hè.
Waar de tijd is stil blijven staan. Prachtig.quote:
Hoe is het om verzeild te raken in een vat met zuur?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar de tijd is stil blijven staan. Prachtig.
Dat heb ik altijd als ik jouw posts lees.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar de tijd is stil blijven staan. Prachtig.
Dat moment is er altijd.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:37 schreef Tagliano het volgende:
Is dit het moment om al je hatelijke opmerkingen richting Mani te plaatsen?
Goed puntquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat moment is er altijd.
Bordako tontorra uit het parcours halen omdat het te smal is en het dan vervangen door een klimmetje dat net zo smal isquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:29 schreef TargaFlorio het volgende:
Krek zal wel denken "ik zorg dat ik de motor voor ben".
Zou je jezelf ook een grootheid op FOK! noemen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik haat jullie toch allemaal. Ik ben hier alleen voor mezelf.
Erg intelligent zijn ze niet in die contreien.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bordako tontorra uit het parcours halen omdat het te smal is en het dan vervangen door een klimmetje dat net zo smal is
Nee.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:43 schreef Mani89 het volgende:
Gaat Gesink eigenlijk nog eens een koers rjden?
vlammen in Kaanaadaaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:43 schreef Mani89 het volgende:
Gaat Gesink eigenlijk nog eens een koers rjden?
Dat kwam door Van Avermaetquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom hadden we vorig jaar ook alweer geen beelden bij deze show?
Helikoptertje stuk.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een vliegtuig moest een noodlanding maken dus de luchtverkeersleiding had geen toestemming gegeven aan de helikopters om de lucht in te gaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou kopman gaan spelen in Circuito de Getxo en Burgos maar is andermaal miraculeus van de startlijsten verdwenen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:04 schreef Momo... het volgende:
Waar is Betancur trouwens, dit is wel iets voor hem.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zou kopman gaan spelen in Circuito de Getxo en Burgos maar is andermaal miraculeus van de startlijsten verdwenen.
Achtergelaten bij de Burger King.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zou kopman gaan spelen in Circuito de Getxo en Burgos maar is andermaal miraculeus van de startlijsten verdwenen.
Hij zit ook weer in Colombia toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nog niet op het gewenste gewicht?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jammer, had wel graag gezien dat weer echt in topvorm raakt. En lekker in Piti's wedstrijden gaan shinen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sí.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hij zit ook weer in Colombia toch?
Hij ziet er juist prima uit in de foto's op zijn Instagram.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nog niet op het gewenste gewicht?
Ik snap niet dat ze dat toelaten.quote:
De bezigheidstherapie van Eusebio is sowieso wat overschat. Cobo en Rujano zou hij ook wel even op het juiste pad krijgen. Lijkt opnieuw een mislukking te worden.quote:
Hans Hateboer is vandaag van het veld gestuurd. Dit vind jij ongetwijfeld een leuk feitjequote:
Dat is juist het probleem bij hem, hij traint niet of te weinig daar.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd schande dat ze Colombianen in Colombia laten trainen.
Ah ok.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Misschien dat hij start in l'Ain hoor, dus om hem nu af te kraken is nog niet helemaal gerechtvaardigd, maar hij zit in ieder geval niet in de selectie voor Getxo of Burgos. Dat hij nu mag rondhangen in Carmen De Atrato is in ieder geval een teken aan de wand. Vuelta lijkt me ook uitgesloten en dan zijn we weer terug bij af.
Sow.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Aan wie gaat hij deze keer de zege verkopen?
Toch terecht dat Pibernik dus de meest onopvallende renner isquote:
Majka.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Aan wie gaat hij deze keer de zege verkopen?
Miguel mag mee om mee te kijken met de grote jongens en ervaring op te doen, Chavito daarentegen zou altijd mijn (co-)kopman zijn, die heeft nauwelijks koersdagen nodig, als ik dat wel mag zeggen van RR.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
Chaves en Superman denken daar met 0 wedstrijdritme vooraan mee te doen?
Hij zal zich sowieso wel thuisvoelen in de rimboe daar haha.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Miguel mag mee om mee te kijken met de grote jongens en ervaring op te doen, Chavito daarentegen zou altijd mijn (co-)kopman zijn, die heeft nauwelijks koersdagen nodig, als ik dat wel mag zeggen van RR.
Nou dat gaat een groot succes worden daar in Rio.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Miguel mag mee om mee te kijken met de grote jongens en ervaring op te doen, Chavito daarentegen zou altijd mijn (co-)kopman zijn, die heeft nauwelijks koersdagen nodig, als ik dat wel mag zeggen van RR.
Staat genoteerdquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga iedereen uitlachen als Colombia wielergoud pakt op de weg.
En Pantani gaat zich onderdanig opofferen voor de mensen met een twijfelachtige vorm?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En hopen dat je genoeg parkeermuntjes hebt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:40 schreef Tagliano het volgende:
Stilvallen = stilvallen en stilvallen = weg
Pantanis vorm is ook twijfelachtig.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
En Pantani gaat zich onderdanig opofferen voor de mensen met een twijfelachtige vorm?
Sommigen zullen ondertussen toch wel een abonnementje hebben afgeslotenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En hopen dat je genoeg parkeermuntjes hebt.
QPark kaart, al vraag ik me af of je daar in Baskenland iets aan hebt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sommigen zullen ondertussen toch wel een abonnementje hebben afgesloten
Die win ik toch.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er eigenlijk al een weddenschap over Gaviria tussen Mani en Koffieplanter?
Sorry ik had even mijn ogen dicht. Wat heb ik gemist?quote:
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deden ze vorig jaar ook niet, toch?
Mart was zelfs altijd op locatie, snoepreisje.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:48 schreef Evertjan het volgende:
vroeger bij de NOS was dit altijd episch met DeMart als commentator
http://nos.nl/video/21222(...)a-san-sebastian.htmlquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:48 schreef Evertjan het volgende:
Voor Mart was commentaar bijzaak, 's avonds lekker eten was belangrijker.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:48 schreef Evertjan het volgende:
Unieke vondst in privécollectie Geesink.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:49 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/21222(...)a-san-sebastian.html
Nam hij dan het menu dégustacion?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Voor Mart was commentaar bijzaak, 's avonds lekker eten was belangrijker.
Erik had wonderbenen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:49 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Donder op met die vlagquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:49 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Dat soort moeilijke woorden ken ik niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nam hij dan het menu dégustacion?
Die vallei verneukt de koers.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat we het over 15 jaar geleden hebben zegt wat over de koers van vandaag.
Als de finish niet over 12km al zou zijn was ik wat anders gaan doenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat we het over 15 jaar geleden hebben zegt wat over de koers van vandaag.
Zoals bijna elk jaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:53 schreef noodgang het volgende:
Het is een beetje een suf koersje tot nu toe
Een prima vervolg op de Tour dusquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:53 schreef noodgang het volgende:
Het is een beetje een suf koersje tot nu toe
Basken > Spanjolenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Basken zijn een beetje een eigenaardig volk.
Valleiaids.quote:
Rare bewering, aangezien Basken Spanjaarden zijn.quote:
Volgens velen toch niet hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is net zo iets als zeggen "Friezen > Nederlanders"
Slechte troll, rare Portugees die je bent.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rare bewering, aangezien Basken Spanjaarden zijn.
Dit is net zo iets als zeggen "Friezen > Nederlanders"
Wat denk je?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:58 schreef Sked het volgende:
Heb ik wat gemist?
Domme kut van de cliniclowns kwam aan de deur.
Iddquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:02 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb Mollema nu al twee keer binnen een maand in de aanval gezien, dit moet niet gekker worden
Gevat zeg!!quote:
als je het goed bekijkt heeft Mollema in de tour meer aangevallen dan Quintanaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
IddOok al mislukt het liever dit dan aanhaken zoals in het verleden.
Quintana heeft helemaal niks gedaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als je het goed bekijkt heeft Mollema in de tour meer aangevallen dan Quintana
Op het podium in Parijs viel pas weer op dat Nairo ook mee deed.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als je het goed bekijkt heeft Mollema in de tour meer aangevallen dan Quintana
nquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Quintana heeft helemaal niks gedaan.
Straks gewoon pushbericht alsof ze erbij waren natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:05 schreef Wilskracht het volgende:
Toch prachtig hoe de NOS dit weer mist.
Een Sierd de Vosjequote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Straks gewoon pushbericht alsof ze erbij waren natuurlijk
Gewoon de kaart Bertje spelen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:06 schreef Koffieplanter het volgende:
De Spaanse armada wordt weer een fascinerend schouwspel straks in Rio. Elkaar gouden medailles ontnemen dit dat.
Contador was afschuwelijk in Peking.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon de kaart Bertje spelen.
Wacht.
Haha.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mollema weer goed op weg naar een 8e plaats.
Jelle Klaasen gewonnen vanmiddag.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier gaan quasi-grappige opmerkingen over komen
die aanval van Fabian was legendarischquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Contador was afschuwelijk in Peking.
Gelukkig hadden we daar toch een mooie winnaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Contador was afschuwelijk in Peking.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pfffhahahahaha.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |