Kan dat zonder de spoelbak te beschadigen en dat deze weer opnieuw bruikbaar is in een ander aanrechtblad?quote:
Volgens mij dit⤴, aan de onderkant de klemmen losdraaien en je bak eruit pakken, die kit laat vanzelf wel los.quote:
Ah, die is dus niet zo sterk. Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:19 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Volgens mij dit⤴, aan de onderkant de klemmen losdraaien en je bak eruit pakken, die kit laat vanzelf wel los.
Nou ja, hij zal best wel wat vastgeplakt zitten, maar dat lijkt me niet zo moeilijk loshalen, wel moet je eerst goed kijken hoe je bak van onderen is vastgezet, met klemmen, bouten, beugels, schroeven en/of wat dan ook, daar zul de bak dus eerst los moeten maken.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:20 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ah, die is dus niet zo sterk. Dat wist ik niet.
Hij is met klemmen vastgezet.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:27 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Nou ja, hij zal best wel wat vastgeplakt zitten, maar dat lijkt me niet zo moeilijk loshalen, wel moet je eerst goed kijken hoe je bak van onderen is vastgezet, met klemmen, bouten, beugels, schroeven en/of wat dan ook, daar zul de bak dus eerst los moeten maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |