abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164074259
Kan ik een spoelbak uit een aanrechtblad halen, waarbij de spoelbak weer gebruikt dient te worden. De spoelbak is gekit en hoe krijg ik deze los van het aanrechtblad?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_164074301
Met een spatel?
pi_164074426
Klemmen aan onderkant
pi_164074582
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 21:08 schreef possetje het volgende:
Met een spatel?
Kan dat zonder de spoelbak te beschadigen en dat deze weer opnieuw bruikbaar is in een ander aanrechtblad?
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_164074653
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 21:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Klemmen aan onderkant
Volgens mij dit⤴, aan de onderkant de klemmen losdraaien en je bak eruit pakken, die kit laat vanzelf wel los.
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_164074683
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juli 2016 21:19 schreef Mr.Galaxy. het volgende:

[..]

Volgens mij dit⤴, aan de onderkant de klemmen losdraaien en je bak eruit pakken, die kit laat vanzelf wel los.
Ah, die is dus niet zo sterk. Dat wist ik niet.
pi_164074934
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 21:20 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Ah, die is dus niet zo sterk. Dat wist ik niet.
Nou ja, hij zal best wel wat vastgeplakt zitten, maar dat lijkt me niet zo moeilijk loshalen, wel moet je eerst goed kijken hoe je bak van onderen is vastgezet, met klemmen, bouten, beugels, schroeven en/of wat dan ook, daar zul de bak dus eerst los moeten maken.
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_164075510
je kan ook met een afbreekmesje tussen het blad en de bak de kit doorsnijden.
pi_164076717
quote:
7s.gif Op donderdag 28 juli 2016 21:27 schreef Mr.Galaxy. het volgende:

[..]

Nou ja, hij zal best wel wat vastgeplakt zitten, maar dat lijkt me niet zo moeilijk loshalen, wel moet je eerst goed kijken hoe je bak van onderen is vastgezet, met klemmen, bouten, beugels, schroeven en/of wat dan ook, daar zul de bak dus eerst los moeten maken.
Hij is met klemmen vastgezet.
  Moderator donderdag 28 juli 2016 @ 23:03:12 #10
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_164077783
Oh dan heb je mazzel. De wasbak in de nieuwe keuken van m'n ouders is alleen gelijmd/gekit geloof ik :@ Het moest in een keer goed gaan tenminste.

Ligt er misschien ook aan wat voor blad je hebt.

Of misschien zit v ik ook helemaal fout. Ik zal es kijken hoe dat er van onder uit ziet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_164079742
Klemmen los, met beleid los proberen te kloppen van onder. Gewoon een paar tikken geven met je hand.
pi_164079874
Jah het kan. Maar met beleid. Vaak zit hij met klemmen aan de onderkant vast en bij mij was hij flink in de kit gezet. Gewoon er aan tukken is bij rvs niet verstandig. Want je rukt de vorm eruit.

Dat krijg je dan nooit meer mooi. Bij mij staat ook 1 hoek iets omhoog. Terug buigen geprobeerd maar helemaal recht wordt die nooit meer.

Achteraf spijt dat ik hem heb her gebruikt. Bespaarde wel even 250 euro maar nu heb ik een mooi aanrecht met een oude spoelbak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')