Maar je doet het dus wel!quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:24 schreef possetje het volgende:
ben de laatste die op straat een homopaar scheef aankijkt .
...quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Maar je doet het dus wel!
Homohater!
Homo-zijn schijnt wel degelijk een biologisch iets te zijn. De manier waarop de hersenen zijn aangelosten zit zeg maar anders. Dus geen DNA iets maar wel degelijk een fysiek iets.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:24 schreef possetje het volgende:
Hoi als je mag zeggen tegen een man ( min of meerderjarig ) dat hij zijn homosexualiteit onderdrukt, dan zou je toch ook tegen hem mogen zeggen dat hij zijn heterosexualiteit onderdrukt?
Deed dat dus een keertje maar dan krijg ik opeens onwijs veel rare vijanden op mn pad die me echt doodbashen! Nu ben ik er mee gestopt dat te zeggen, ik ben wel eigenzinnig maar niet hardleers ey...
Maar toch? Homosexualteit is toch nog steeds niet bewezen dat het in je dna zit?
Ps ben verder geen homobasher, ben de laatste die op straat een homopaar scheef aankijkt .
Hoi je hebt toch ook heel het Darwinistiche verhaal dat als je twee mannetjes dieren in een kooi stopt dat het ene mannetje dan de rol aan gaat nemen van het vrouwtje?quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:39 schreef Elfletterig het volgende:
Je kunt elke vorm van seksualiteit onderdrukken. Van hetero's wordt dat doorgaans niet gevraagd of verwacht. Toch zijn er genoeg mensen die het doen, bijvoorbeeld omdat ze celibatair willen leven.
Seksuele geaardheid is aangeboren; de bewijzen daarvoor zijn enorm. Wanneer je seksueel volwassen wordt, hoort daarbij dat je seksueel actief wilt zijn. Dat lijkt mij persoonlijk iets natuurlijks; het onderdrukken ervan is juist onnatuurlijk.
Hoi kijk ik snap jou kant wel een beetje, homos worden nog steeds wel een beetje onderdrukt! Maar stel je voor dat je nu in een Utopie leeft in het jaar 2800 waar geen enkele homo meer onderdrukt of gesdicrimineerd wordt, dan kan het toch wel gewoon een leuk gespreks onderwerp zijn?quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:47 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
Ts waarom maken mensen als jij zich zo druk om de geaardheid van mensen als ik? Waarom ik op mannen val is totaal niet relevant voor jouw leven. Dus waarom verdiep je je niet in je eigen seksualiteit en stop je met zaniken over de mijne???
Nou na duizenden commentaren ben je de discussie wel zat. Veel mensen hier in Nederland doen "alsof" ze niets tegen homo's hebben maar beginnen vervolgens allerlei discussies over het onderwerp. Zou je het leuk vinden als je heteroseksualiteit keer op keer ter discussie wordt gesteld? Ook al is het "zogenaamd" uit interesse?quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:49 schreef possetje het volgende:
[..]
Hoi kijk ik snap jou kant wel een beetje, homos worden nog steeds wel een beetje onderdrukt! Maar stel je voor dat je nu in een Utopie leeft in het jaar 2800 waar geen enkele homo meer onderdrukt of gesdicrimineerd wordt, dan kan het toch wel gewoon een leuk gespreks onderwerp zijn?
Ps veel mensen die mij op straat zien lopen denken ook al vaak nog wel dat ik gay ben! Maar dat irriteert me dan en reageer net zoals jij "Hou nu eens op te zeggen of te denken dat ik gay ben , ik heb geen zin in dat gezanik!!!"
Ummmm, ik ken homofielen irl, omdat ze ook mijn soort mens zijn ( kwa interlectualiteit en persoonlijkheid ) worden ze nooit kwaad maar lachen het altijd weg! Dan kan ik tegen mijn homo maatje gewoon zeggen "Jij bent bang van vaginas en daarom kies je een man om sex mee te hebben" en dan schiet hij alleen maar in de lach of hij gaat gapen!quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:01 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
Nou na duizenden commentaren ben je de discussie wel zat. Veel mensen hier in Nederland doen "alsof" ze niets tegen homo's hebben maar beginnen vervolgens allerlei discussies over het onderwerp. Zou je het leuk vinden als je heteroseksualiteit keer op keer ter discussie wordt gesteld? Ook al is het "zogenaamd" uit interesse?
denk dat ie nu met zn pillen de pc weer aan kan krijgenquote:
Haja owzo!quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:14 schreef Fascination het volgende:
Waarom zou je dat doen? Hetero life easy life.
Niet helemaal want homofielen planten zich niet voort dus dan zou in theorie de homofielen zich al in het jaar 10 000 voor Christus zich niet voortgeplant hebben en zouden ze niet meer op deze planeet zijn...quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:39 schreef Elfletterig het volgende:
leven.
Seksuele geaardheid is aangeboren; de bewijzen daarvoor zijn enorm.
Misschien zijn de homo's wel de reddingquote:Op vrijdag 29 juli 2016 02:02 schreef possetje het volgende:
[..]
Niet helemaal want homofielen planten zich niet voort dus dan zou in theorie de homofielen zich al in het jaar 10 000 voor Christus zich niet voortgeplant hebben en zouden ze niet meer op deze planeet zijn...
Ha wellicht! haha maar ummm wat zouden ze precies redden dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 02:14 schreef Impressme het volgende:
[..]
Misschien zijn de homo's wel de redding
Wat denk jij?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 02:15 schreef possetje het volgende:
[..]
Ha wellicht! haha maar ummm wat zouden ze precies redden dan?
Jouw topicquote:
Je verwart aangeboren met erfelijk....quote:Op vrijdag 29 juli 2016 02:02 schreef possetje het volgende:
[..]
Niet helemaal want homofielen planten zich niet voort dus dan zou in theorie de homofielen zich al in het jaar 10 000 voor Christus zich niet voortgeplant hebben en zouden ze niet meer op deze planeet zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |