abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164072633
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2016 10:33 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Nope. Wat jij bedoelt is dat je moet aangeven als je langer dan 8 maanden in het buitenland zit. Dan kunnen je rechteb vervallen.
Ik sta het gros van de tijd in Nederland ivm werk. Dus heb ik daar sowieso niet mee te maken.

Daarnaast als een camping het faciliteert kan je de camping als adres opgeven.
dan vraag ik me eigenlijk af, wat bracht je er toe om je topic in travel te starten ?
pi_164088174
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2016 16:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Lezen is geen sterk punt zeker?

Is al voorbij gekomen en kan wel.
Reageer dan eens op de andere voorstellen in dit topic.
Wat is er mis mee om gewoon een mini appartement te kopen <100k en met dan een camper of omgebouwde transporter in het weekend rond te trekken?
pi_165125634
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:19 schreef Roger_ het volgende:

[..]

dan vraag ik me eigenlijk af, wat bracht je er toe om je topic in travel te starten ?
Hij kan zo mooi maandelijks een reis maken naar de apenheul met heel zijn huis.
pi_165229346
Deze is VET !

Alleen die is niet te vinden :(

Deze is wel te vinden maar wat aan de prijs ..

Of anders voor een Winebago gaan

8-)
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_165229645
Maar om on topic te reageren het lijkt een beetje op het wonen in van die miniwoningen wat je de laatste jaren ziet opkomen.

Minder is meer is een gedachtegang bevrijd jezelf van te veel rommel/meuk wat je zelden of nooit gebruikt maar wel in je huis hebt staan en ga kleiner wonen!

* Zelf denk ik daar niet aan maar ik kan me voorstellen dat iemand ervoor kiest :)
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_165229948
Op http://englishrussia.com/ kan je de gekste dingen vinden die ik erg graag zou willen hebben wat een gave trucs hebben ze daar _O_ _O_ zoek op artic en/of rural truck
pi_165243879
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 september 2016 19:34 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Maar om on topic te reageren het lijkt een beetje op het wonen in van die miniwoningen wat je de laatste jaren ziet opkomen.

Minder is meer is een gedachtegang bevrijd jezelf van te veel rommel/meuk wat je zelden of nooit gebruikt maar wel in je huis hebt staan en ga kleiner wonen!

* Zelf denk ik daar niet aan maar ik kan me voorstellen dat iemand ervoor kiest :)
Tinyhouse is een sterk opkomende vorm van wonen, wat wellicht bij de wensen van TS aansluit, het is iig een stuk goedkoper dan een camper. Ik vind het zelf wel zeer alternatief. De grotere bouwbedrijven richten zich tegenwoordig ook op demontabele en kleinere huizen welke een aantal jaar op leegstaande gebieden in een stad of dorp worden gezet (Heijmans One).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')