Bij vindiat ligt dat anders vgm.quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:12 schreef Waterdrinker het volgende:
Toen ik de TT las dacht ik dat je 40 ofzo was. 22 kan prima joh, dan kom je net kijken.
Ik was sowieso niet van plan om bij Vindicat lid te worden. Eerder bij het wat minder ballerige Albertus of Dizkartes en/of een studentensportvereniging.quote:
Als je sowieso niet bij het corps gaat maakt het echt niet uit.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:15 schreef jezzeh111 het volgende:
[..]
Ik was sowieso niet van plan om bij Vindicat lid te worden. Eerder bij het wat minder ballerige Albertus of Dizkartes en/of een studentensportvereniging.
Is dan alleen Vindicat corporaal? En een Albertus dan?quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:44 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Als je sowieso niet bij het corps gaat maakt het echt niet uit.
Er is maar één corps per stad, dat is in dit geval Vindicat. Corporaal is niet hetzelfde als het corps. Albertus is geloof ik een AHC vereniging, ik weet niet hoe het daar zit, alleen dat ze je bij het corps sowieso raar aankijken. Maar als je sowieso niet bij een corporale vereniging wilt boeit het echt niemand.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:08 schreef jezzeh111 het volgende:
[..]
Is dan alleen Vindicat corporaal? En een Albertus dan?
Oké. Bedankt.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:41 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Er is maar één corps per stad, dat is in dit geval Vindicat. Corporaal is niet hetzelfde als het corps. Albertus is geloof ik een AHC vereniging, ik weet niet hoe het daar zit, alleen dat ze je bij het corps sowieso raar aankijken. Maar als je sowieso niet bij een corporale vereniging wilt boeit het echt niemand.
Dat dat minimaal 20 is, vind ik moeilijk te geloven. Ik neem aan dat de meesten toch net van het vwo afkomen...quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:46 schreef IDkaart het volgende:
De gemiddelde leeftijd van eerstejaars op de universiteit is minimaal 20.Niks raars aan als je dus op je 22ste aan een studentenvereniging begint!
Hij heeft het over gemiddelde leeftijd minstens 20.. dat zal zeker kloppen. Aangezien Veel eerstejaars 19 zijn maar ook een stuk ouder. Natuurlijk zit er ook een kern van waarheid in aangezien veel studenten een jaartje of meer reizen/werken of switchen van studie.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 00:47 schreef netchip het volgende:
[..]
Dat dat minimaal 20 is, vind ik moeilijk te geloven. Ik neem aan dat de meesten toch net van het vwo afkomen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |