En als je je hele google account(s) verwijdert uit je mobiel (in de settings) en dan opnieuw de juiste er weer aan toe voegt?quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:53 schreef Dally het volgende:
Vast wel, maar dan kan ik daar nog steeds niet bij in pokemon zelf.
Zodra ik wil betalen lijkt pokemon alleen te communiceren met mijn verkeerde pokemon google account. Ik zou dus mijn kaart op dat account kunnen zetten, maar als dat niet werkt ben ik mijn geld kwijt.
Dat ik daar zelf niet aan dacht....quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:03 schreef zarGon het volgende:
Je logt in met een Google-account. Zet het geld op dat account.
Sjeminee.
Daar weet ik te weinig vanaf.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:07 schreef Dally het volgende:
Nee, ik zit op het juiste account (C) in het spel, maar er staan 3 google account op mijn telefoon, A, B en C. Als ik vervolgens wil betalen kan ik de giftcard inwisselen op account A (terwijl ik toch echt met account C speel). Op internet las ik ergens dat google alfabetisch (dus account A) het account kiest voor betalingen, onafhankelijk welke account actief is.
Ik had een soortgelijk probleem. Ik heb twee Google accounts, ik speel met A maar bij het afrekenen kreeg ik telkens alleen account B als betaaloptie. Uiteindelijk mijn creditcard daar ook maar aan gekoppeld en verder gespeeld. Een week later kreeg ik opeens wél account A als betaaloptiequote:Op woensdag 27 juli 2016 19:07 schreef Dally het volgende:
Nee, ik zit op het juiste account (C) in het spel, maar er staan 3 google account op mijn telefoon, A, B en C. Als ik vervolgens wil betalen kan ik de giftcard inwisselen op account A (terwijl ik toch echt met account C speel). Op internet las ik ergens dat google alfabetisch (dus account A) het account kiest voor betalingen, onafhankelijk welke account actief is.
Het is echt heel vervelend. Mijn persoonlijke gegevens zuigen ze op als een spons maar mijn geld moeten ze niet...quote:Op woensdag 27 juli 2016 22:24 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik had een soortgelijk probleem. Ik heb twee Google accounts, ik speel met A maar bij het afrekenen kreeg ik telkens alleen account B als betaaloptie. Uiteindelijk mijn creditcard daar ook maar aan gekoppeld en verder gespeeld. Een week later kreeg ik opeens wél account A als betaaloptie.
Ik ben ook nog steeds benieuwd naar hoe je bij het betalen kan wisselen, en ook waarom ik opeens van een ander account betaalde na een week.
Mogelijke oorzaak is dat je de app hebt geinstalleerd vanaf het verkeerde account. Wat je kan proberen:quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:13 schreef Dally het volgende:
[..]
Het is echt heel vervelend. Mijn persoonlijke gegevens zuigen ze op als een spons maar mijn geld moeten ze niet...
Shut up and take my money!
Slim! Zodra ik weer in kan loggen ga ik dat meteen proberen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Mogelijke oorzaak is dat je de app hebt geinstalleerd vanaf het verkeerde account. Wat je kan proberen:
- Verwijder de app
- Ga naar de Play Store app (op je telefoon) en selecteer het account waarmee je later zou willen betalen
- Ga vervolgens op een computer naar de Play Store website en zorg dat daar ook het juiste account is geselecteerd
- Installeer de app via de website en kies het apparaat waarop je wilt installeren
- Wacht tot die klaar is, open de app en doe een in-app aankoop
Blijkbaar koppelt de play store de app aan het account dat "actief" was toen je de app installeerde. Toevallig gevonden op http://android.stackexcha(...)make-in-app-purchase
Poging waard zou ik zeggen.
Nee helaas zo simpel is het niet. De makkelijke dingen heb ik allemaal al geprobeerd voordat ik de hoop op had gegeven en om hulp vroeg.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:39 schreef PascalDutch het volgende:
Uitloggen met het huidige account en inloggen met het account wat je wilt gebruiken.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:39 schreef PascalDutch het volgende:
Uitloggen met het huidige account en inloggen met het account wat je wilt gebruiken.
Omdat ik gewoon full-time werk kon ik het nu pas proberen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Mogelijke oorzaak is dat je de app hebt geinstalleerd vanaf het verkeerde account. Wat je kan proberen:
- Verwijder de app
- Ga naar de Play Store app (op je telefoon) en selecteer het account waarmee je later zou willen betalen
- Ga vervolgens op een computer naar de Play Store website en zorg dat daar ook het juiste account is geselecteerd
- Installeer de app via de website en kies het apparaat waarop je wilt installeren
- Wacht tot die klaar is, open de app en doe een in-app aankoop
Blijkbaar koppelt de play store de app aan het account dat "actief" was toen je de app installeerde. Toevallig gevonden op http://android.stackexcha(...)make-in-app-purchase
Poging waard zou ik zeggen.
Gelukt!quote:- Ga vervolgens op een computer naar de Play Store website en zorg dat daar ook het juiste account is geselecteerd
Mooi dat het gelukt isquote:Op vrijdag 29 juli 2016 20:03 schreef Dally het volgende:
[..]
Gelukt!
Het moet dus echt via de computer met de telefoon aangesloten op de computer.
Ik wist helemaal niet eens dat zoiets kon (telefoonnoob) dus had hier overeen gelezen en alles op de telefoon zelf geprobeerd.
Heel erg bedankt voor alle hulp en misschien dat iemand anders hier nog wat aan heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |