abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164042819
Hoi allemaal,

Ik probeer mijn nieuwe wasmachine aan te sluiten op de oude trekschakelaar. Dit is het ding:

Nu is er een onderdeeltje uitgevallen net tijdens het prutsen. Ik weet namelijk niet hoe ik nou bruin en blauw in dat plastic dingetje in het midden moet krijgen en heb geprobeerd dat plastic dingetje open te krijgen; volgens mij was dat niet de bedoeling. Toen ik aan het peuren was met m'n schroevendraaier viel dit eruit:

Aangezien ik ervan uitga dat alle onderdelen in principe nut hebben in dit ding zou ik hem graag terugstoppen, maar waar komt het vandaan?
En klopt het dat ik het plastic geval niet open hoef te maken om de draden aan te sluiten?
  woensdag 27 juli 2016 @ 12:53:28 #2
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_164042871
Kan niemand in je omgeving je hiermee helpen? Blijft elektriciteit hé.
  woensdag 27 juli 2016 @ 12:53:34 #3
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_164042873
Dat is een moertje en hoort achter een schroefje.. dus ff kijken welk schroefje los zit, ik denk die boven de gele kabel, maar ja dat kan ik niet zien/voelen..
Hij borgt zichzelf, vandaar dat ie vierkant is..

Je kan nu alle aansluiting maken die je wilt toch? dus het plastic kapje hoeft er niet af..

Let je wel op de je de spanning in de groepenkast eraf hebt tijdens het klussen? :P
pi_164042966
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2016 12:53 schreef Zolderkamer het volgende:
Dat is een moertje en hoort achter een schroefje.. dus ff kijken welk schroefje los zit, ik denk die boven de gele kabel, maar ja dat kan ik niet zien/voelen..
Hij borgt zichzelf, vandaar dat ie vierkant is..

Je kan nu alle aansluiting maken die je wilt toch? dus het plastic kapje hoeft er niet af..

Let je wel op de je de spanning in de groepenkast eraf hebt tijdens het klussen? :P
Haha ja die is eraf hoor, maar goeie tip ;) Ik ga even op zoek naar het losse schroefje en probeer hem daar weer achter te krijgen. Ik kan hem inderdaad gewoon losmaken zonder kapje, maar had niet gezien dat er gewoon schroeven inzitten waarmee ik de draden los kan halen. Genius 8)7
  woensdag 27 juli 2016 @ 12:59:31 #5
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_164043007
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 12:57 schreef Eerin het volgende:

[..]

Haha ja die is eraf hoor, maar goeie tip ;) Ik ga even op zoek naar het losse schroefje en probeer hem daar weer achter te krijgen. Ik kan hem inderdaad gewoon losmaken zonder kapje, maar had niet gezien dat er gewoon schroeven inzitten waarmee ik de draden los kan halen. Genius 8)7
Hij zou evt ook nog van de trekontlasting (beugeltje over de kabel) kunnen komen.. Maar dat wijst zichzelf wel als je de schroefjes weer vast wilt draaien..

Succes!
pi_164044558
Het is gelukt, wasmachine draait. Bedankt!
  woensdag 27 juli 2016 @ 14:23:00 #7
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_164044828
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 14:10 schreef Eerin het volgende:
Het is gelukt, wasmachine draait. Bedankt!
*O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')