abonnement Unibet Coolblue
pi_164105823
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 10:04 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Volgens mij zie ik toch regelmatig coureurs met vier wielen over die lijn gaan.
Maar ja, de F1 en track limits :')
Ik zeg ook als. Volgens mij is het namelijk niet zo en is het onderdeel van de baan. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zaterdag 30 juli 2016 @ 22:46:27 #152
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_164120538
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 08:01 schreef MakkieR het volgende:
Een vraag van een leek, gisteren in de tweede training reed Hamilton uit de pitsstraat het race circuit op. ongeveer in de laatste 10 minuten. Daar maakte volgens Hamilton, Ricciardo een gevaarlijke manoeuvre die dicht langs langs zijn auto schoot, omdat hij Wehrlein inhaalde. Maar heeft Ricciardo niet gewoon voorrang op het race circuit net als je voorrang hebt op een snelweg met een invoegstrook of gelden er op een race circuit andere regels.
Openbare weg moet je vergeten, een track is geen openbare weg en heeft andere regels. Het is ook geen invoegstrook.

Ik heb net het fragment even terug gekeken.
1. Hamilton overdrijft schromelijk. Zo dicht reed RIC niet langs hem. HAM zelf leek het niet te verwachten en te schrikken en zal daarom zich misschien wat verongelijkt voelen. Hij maakt nog een twitch stuurbeweging, maar deze is duidelijk een stuk na dat RIC hem voorbij is. HAM hoefde dus niemand te ontwijken om een ongeluk te voorkomen.
2. Ook die strook hoort bij de racebaan en mag dus gebruikt worden door eenieder. Alleen degene die de pit uit gaat moet er binnen blijven.
3. Voorrang geven is geen optie. Op deze baan, zoals vast wel meerdere, is de baan daar erg smal. HAM kan ook nergens heen. Of hij moet het gras op rijden (wat dat doet zagen we in spanje) of hij zou moeten remmen, maar dan krijg je kop-staartbotsingen als iemand achter jou de pits uit komt.

Al met al was er geen issue en zijn er ook geen bijzondere voorrangsregels (nodig). HAM blijft op zijn stukje, niks aan de hand. RIC mag inhalen, niks aan de hand. RIC weet ook dat de pitlane out daar zit. Mocht hij daar HAM aanrijden dan gok ik zo dat hij onderzocht zou worden voor causing an avoidable collission.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zaterdag 30 juli 2016 @ 23:18:03 #153
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_164121234
Hamilton moest inderdaad binnen de lijn blijven vanuit de pitstraat. En Ricciardo ging zelf pas over de lijn heen toen hij er al voorbij was. Kortom, nothing to see here, move along!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_164124145
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:18 schreef Wolve000 het volgende:
Hamilton moest inderdaad binnen de lijn blijven vanuit de pitstraat. En Ricciardo ging zelf pas over de lijn heen toen hij er al voorbij was. Kortom, nothing to see here, move along!
Het zou mij niks verbazen, dat Hamilton dacht dat de redbull auto niet van Ricciardo was, maar van Verstappen. Mede omdat hij het niet had over Ricciardo had, maar over de Red Bulls, Hij had ook al zijn mening klaar over het verdedigen van Verstappen tegen Raikkonen in Hongarije, waar de beste man niet eens de race heeft terug gezien op de film. Daar krijg ik ook wel een beetje het gevoel dat Hamilton een hekel heeft aan Verstappen, al zal hij dat openlijk nooit toegeven.
pi_164124191
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 02:34 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Het zou mij niks verbazen, dat Hamilton dacht dat de redbull auto niet van Ricciardo was, maar van Verstappen. Mede omdat hij het niet had over Ricciardo, maar over de Red Bulls, Hij had ook al zijn mening klaar over het verdedigen van Verstappen tegen Raikkonen in Hongarije, waar de beste man niet eens de race heeft terug gezien op de film. Daar krijg ik ook wel een beetje het gevoel dat Hamilton een hekel heeft aan Verstappen, al zal hij dat openlijk nooit toegeven.
Elke coureur in F1 heeft hekel aan gozer die net komt kijken en lastig is om in te halen met snellere auto.
pi_164124243
De inhaalacties van Max zullen we weinig meer zien sinds zijn plek in RedBull helaas, Mercedes is te snel, het is nu vooral verdedigen tegen Ferrari.
pi_164125610
Dat gezeur over elkaar is erger dan ooit. Wordt een soort Diva groepje. Zoals als Max zegt: 'let's fight!'
pi_164125719
quote:
3s.gif Op zondag 31 juli 2016 02:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
De inhaalacties van Max zullen we weinig meer zien sinds zijn plek in RedBull helaas, Mercedes is te snel, het is nu vooral verdedigen tegen Ferrari.
Kan altijd nog iets verder naar achtere staan door een gridpenalty of een vroegere pitstop t.o.v anderen
  zondag 31 juli 2016 @ 10:23:36 #159
369251 Geralt
of Rivia
pi_164125734
Het is gewoon de gevestigde orde die dondersgoed in de gaten heeft dat Max the real deal is.
Ze weten dondersgoed dat als volgend jaar RB de zaken goed voor elkaar heeft dat ze allemaal kunnen fluiten naar de titel.

Max zal alleen maar beter worden; ook dat weten ze allemaal.

Dus daar zijn ze verbolgen over en dan krijg je dit soort ongein over hem allemaal.

Gelukkig zal het Max aan zn ballen jeuken wat iedereen van hem vindt; die knaker heeft maar 1 missie en dat is meervoudig wereldkampioen worden. 8-)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 31 juli 2016 @ 10:24:59 #160
369251 Geralt
of Rivia
pi_164125752
Overigens hoop ik wel dat die scherpe randjes die Max nog heeft niet zullen afvlakken; dat zie je vaak toch als men meerdere jaren in de F1 rijdt. Max heeft nu nog altijd ogenschijnlijk een kart onder zn kont. Hopelijk blijft ie die rijstijl behouden _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_164126269
quote:
7s.gif Op zondag 31 juli 2016 10:24 schreef Geralt het volgende:
Overigens hoop ik wel dat die scherpe randjes die Max nog heeft niet zullen afvlakken; dat zie je vaak toch als men meerdere jaren in de F1 rijdt. Max heeft nu nog altijd ogenschijnlijk een kart onder zn kont. Hopelijk blijft ie die rijstijl behouden _O_
Ik hoop vooral dat Max de hele Formule 1 wereld over de hoop haalt door te doen waar hij goed in is en dat is vechten voor je plaats. Wij willen geen theekransje zien, maar gladiatoren op de weg >:)
  zondag 31 juli 2016 @ 11:16:05 #162
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_164126457
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 11:02 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Ik hoop vooral dat Max de hele Formule 1 wereld over de hoop haalt door te doen waar hij goed in is en dat is vechten voor je plaats. Wij willen geen theekransje zien, maar gladiatoren op de weg >:)
Dat gaat dan alleen op wanneer er dus intrinsiek snellere autos zijn dan een RBR. Zo niet, dan zou het toch mooi zijn wanneer blijkt dat Max de beste stuurman is en dat soort moves op het randje niet nodig heeft. Want met Schumacher achtige vuile spelletjes win je buiten Nederland echt geen sympathie bij het raceminnend volk. Afgezien nog van het feit of sponsoren er zo blij mee zouden zijn wanneer er een nieuw contract getekend moet worden.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_164126520
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 11:16 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Dat gaat dan alleen op wanneer er dus intrinsiek snellere autos zijn dan een RBR. Zo niet, dan zou het toch mooi zijn wanneer blijkt dat Max de beste stuurman is en dat soort moves op het randje niet nodig heeft. Want met Schumacher achtige vuile spelletjes win je buiten Nederland echt geen sympathie bij het raceminnend volk. Afgezien nog van het feit of sponsoren er zo blij mee zouden zijn wanneer er een nieuw contract getekend moet worden.
Ik heb bij Max nog geen Schumacher-achtige vuile spelletjes gezien. Zoals Whiting het al zei, het was hard maar fair en zo willen we het graag zien.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 31 juli 2016 @ 11:37:19 #164
369251 Geralt
of Rivia
pi_164126774
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 11:20 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ik heb bij Max nog geen Schumacher-achtige vuile spelletjes gezien. Zoals Whiting het al zei, het was hard maar fair en zo willen we het graag zien.
Die vuile spelletjes komen vroeg of laat toch wel waarschijnlijk. Nagenoeg elke WC was er niet vies van. Ook de huidige (m.u.v. Button) niet. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_164126863
quote:
7s.gif Op zondag 31 juli 2016 11:37 schreef Geralt het volgende:

[..]

Die vuile spelletjes komen vroeg of laat toch wel waarschijnlijk. Nagenoeg elke WC was er niet vies van. Ook de huidige (m.u.v. Button) niet. :)
En Räikkönen niet, Alonso ook niet, Häkkinen ook niet.
  zondag 31 juli 2016 @ 11:44:44 #166
369251 Geralt
of Rivia
pi_164126877
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 11:44 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En Räikkönen niet, Alonso ook niet, Häkkinen ook niet.
Alonso niet? Pitstop-incidentje vergeten waar hij Lewis een flink oor aannaaide? :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_164126894
quote:
7s.gif Op zondag 31 juli 2016 11:44 schreef Geralt het volgende:

[..]

Alonso niet? Pitstop-incidentje vergeten waar hij Lewis een flink oor aannaaide? :')
Ja. Wat was dat ook alweer?
  zondag 31 juli 2016 @ 11:46:59 #168
369251 Geralt
of Rivia
pi_164126913
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 11:45 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja. Wat was dat ook alweer?

:P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Redactie Frontpage / Sport zondag 31 juli 2016 @ 11:48:17 #169
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_164126933
quote:
strakke actie was dat _O_
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 31 juli 2016 @ 11:49:55 #170
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_164126959
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
Het gaat om het racen, punt.
Wat luchtige vraagjes hier en daar over wat gesport en vrijetijdsbesteding daargelaten is het totaal niet van invloed op de rijders om in het fucking privéleven van henzelf of derden te gaan lopen kloten en dat extra te etaleren. Zouden meer mensen moeten doen, gewoon concentreren op waar het om draait bij bepaalde zaken, in dit geval de raceprestaties.
Jawohl frau Führer.

Jij hebt recht op jouw mening maar dat betekent niet dat de rest van de wereld zich daar aan moet conformeren, hoe vervelend je dat ook vind.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_164126983
quote:
10s.gif Op zondag 31 juli 2016 11:49 schreef fathank het volgende:

[..]

Jawohl frau Führer.

Jij hebt recht op jouw mening maar dat betekent niet dat de rest van de wereld zich daar aan moet conformeren, hoe vervelend je dat ook vind.
Je post en roddelt maar hoe je wilt, ik zeg daar wat van, daar hoef je verder niets mee te doen hoor.
Ja doei.
pi_164126985
quote:
Die was ik inderdaad echt vergeten. Thanks.
  zondag 31 juli 2016 @ 11:51:41 #173
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_164126989
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 11:44 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En Räikkönen niet, Alonso ook niet, Häkkinen ook niet.
Damon Hill volgens mij ook niet, maar dat was de tijd dat ik nog iedere wedstrijd keek en er de tering in had wanneer die Duitser met zijn uitgestreken smoelwerk weer eens een vuil spel speelde.

Ja hier absolute antipathie tegen Sjoemagger :r
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zondag 31 juli 2016 @ 11:52:38 #174
369251 Geralt
of Rivia
pi_164127003
Ik had het over de huidige wereldkampioenen he, ik ben alleen even vergeten welke vuile truukjes Kimi wel eens uitgehaald heeft. Die zullen er ongetwijfeld ook wel zijn. Denk ik :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_164127026
quote:
7s.gif Op zondag 31 juli 2016 11:52 schreef Geralt het volgende:
Ik had het over de huidige wereldkampioenen he, ik ben alleen even vergeten welke vuile truukjes Kimi wel eens uitgehaald heeft. Die zullen er ongetwijfeld ook wel zijn. Denk ik :@
Het laatste ijsje uit de vriezer pakken.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')