abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juli 2016 @ 20:25:02 #26
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_164072806
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 17:26 schreef aloa het volgende:

[..]

Turkije ook bloedheet.

De 50 graden is volgens mij nooit gehaald in Europa...

-edit- Europa: 48,0°C, Athene, Griekenland of 48,5°C, Catenanuova, Italië (niet gevalideerd)
In grote steden is het dacht ik 2 tot 3 graden warmer door asfalt en doordat gebouwen warmte vasthouden. (maar dat wordt officieel niet meegerekend). Ik was in Sevilla in 2004 (het bosbranden rampjaar) en verschillende digitale borden gaven toen 49 graden aan. Echt, we liepen een kwartiertje buiten en het enige wat ik zag bewegen was een oude krant die over de straat rolde. Werkelijk geen hond. Alles dicht ook. Na 15 minuten maar weer naar het hotel gegaan en airco op max gezet :')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_164074533
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juli 2016 20:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

In grote steden is het dacht ik 2 tot 3 graden warmer door asfalt en doordat gebouwen warmte vasthouden. (maar dat wordt officieel niet meegerekend). Ik was in Sevilla in 2004 (het bosbranden rampjaar) en verschillende digitale borden gaven toen 49 graden aan. Echt, we liepen een kwartiertje buiten en het enige wat ik zag bewegen was een oude krant die over de straat rolde. Werkelijk geen hond. Alles dicht ook. Na 15 minuten maar weer naar het hotel gegaan en airco op max gezet :')
dat is waar ja.

Ze hebben er wel metingen naar gedaan. In de stad is het altijd warmer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')