Er is natuurlijk wel zoiets als te jong.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:15 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind van ouders de leeftijd niet belangrijk, wel hoe ze met hun kind(eren) omgaan, en dat is niet echt leeftijdgerelateerd
Ook daar is het van belang hoe ze met het kind omgaan. Te jong, zoals een vroege tiener, inderdaad, maar 16 is op zich erg jong, maar ook daar zitten echt wel goede ouders tussen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel zoiets als te jong.
Ja, maar daar doelde ik ook op.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ook daar is het van belang hoe ze met het kind omgaan. Te jong, zoals een vroege tiener, inderdaad, maar 16 is op zich erg jong, maar ook daar zitten echt wel goede ouders tussen.
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
25 jaar en 3 kinderen.. mijn god zeg![]()
tokkie alert.
TS heeft een huurwoning, tribal tattoe, draagt trainingsbroeken en sportschoenen, zat vandaag in de voortuin met andere buren die niet hoeven te werken, kinderen hebben een naam zoals: Joey, Miky, Giovanni, Ricky,Jeffry, Deborah, Rebecca, Priscilla, Jayden, Delano, Melissa, Devano, Kevin, Samantha, jamy etceteraquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
25 jaar en 3 kinderen.. mijn god zeg![]()
tokkie alert.
Zal wel in Polen zitten.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:40 schreef Tja..1986 het volgende:
Waar ga je op vakantie? Wat goedkoper gok ik? Daar zit je antwoord.
Turkije is goedkoop nuquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:40 schreef Tja..1986 het volgende:
Waar ga je op vakantie? Wat goedkoper gok ik? Daar zit je antwoord.
Voor wie het nóg niet snapt, 40+, halverwege de 50, ik ben dus 45quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:43 schreef LoganMCV het volgende:
Ben net jarig geweest..valt nu toch moeilijk te ontkennen nu ik halverwege de 50 ben..tenzij ik dat als 25 uiteg natuurlijk....
ja dat is het![]()
Ik ontken weer !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
31 is best jongquote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:42 schreef Apekoek het volgende:
Op jouw leeftijd stond ik nog elke week te bier te tanken in de kroeg of door midden te gaan op feesten, ben nu 31 en ga er nu aan geloven. tzt kind op komst, had niet eerder gewild.
Inderdaad, maar wel mee te leven. Heb teminste tot mijn 30e volledig van het studenten leven genoten. Heb nu een eigen huis en baan waar ik onwijs happy mee ben (en waar ik veel voor moet reizen rond de wereld, dus blijf niet thuis hangen als een huis pappa), dus kom maar.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |