Ik dacht dat jullie alleen op scooters reden.quote:Op maandag 25 juli 2016 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nog geen 20 minuten geleden heb ik mijn auto gewassen. voor mijn huis is er een stuk veld met aardappelen. Aardappelen waren gisteren geoogst. Nu besluit de boer om het veld te bemesten. Door het rijden komt er allemaal stof
Auto helemaal terug onder de stof
Ik dacht ik de boer ging uitschelden maar heb me toch maar ingehouden omdat hij gewoon maar zijn werk doet.
Maar tochuurtje werk voor niets
Gelukkig hebben de mods hier goed werk verricht!quote:
Onzin, bemesten doen ze juist op het moment dat de piepers nog in de grond zitten vanwege potentieel kaliumgebrek bij de aardappelen.quote:Op maandag 25 juli 2016 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aardappelen waren gisteren geoogst. Nu besluit de boer om het veld te bemesten.
Kan ander middel ook zijn. ik ken niets van landbouwenquote:Op maandag 25 juli 2016 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Onzin, bemesten doen ze juist op het moment dat de piepers nog in de grond zitten vanwege potentieel kaliumgebrek bij de aardappelen.
Als je mest niet kan onderscheiden van chemische middelen is er wat mis met je reukvermogen.quote:Op maandag 25 juli 2016 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan ander middel ook zijn. ik ken niets van landbouwen
het is inderdaad geen mestquote:Op maandag 25 juli 2016 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je mest niet kan onderscheiden van chemische middelen is er wat mis met je reukvermogen.
Het is toch mestquote:Op maandag 25 juli 2016 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je mest niet kan onderscheiden van chemische middelen is er wat mis met je reukvermogen.
Nice. Dat wist je (of je ouders, waarschijnlijk) toen je besloot om naast een boerderij te gaan wonenquote:Op maandag 25 juli 2016 21:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het is toch mest![]()
Ik ruik het nu keihard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |