Mooiste is als je niet hoeft af te knijpen en het allemaal vanzelf, gladjes en soepeltjes naar buiten glijdt, zonder dat je daarna nog 10 minuten moet vegenquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:39 schreef Rozevla het volgende:
Schijten
En veel ook, zo'n lange die je tijdens het afknijpen nog even langs je reet je voelt aanraken en dan denk AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:57 schreef BrandX het volgende:
Dat mijn zus helemaal happy werd van mijn voorstel via langsgaan bij haar (ze woont >2u rijden bij me vandaan) door te reizen naar mijn vakantie (Oostenrijk). En daar werd ik weer helemaal happy van![]()
Eens, heb vanmiddag een TR geplaatst met excuus en verzoek de posts weg te halen, maar er is nog geen modje geweest blijkbaarquote:Op donderdag 8 september 2016 19:59 schreef girlnextdoor. het volgende:
BrandX en Pensylvania, houden we het wel gezellig? Als jullie willen bekvechten doen jullie dat maar ergens anders. Iig niet in het POS-gedeelte op dit forum.
quote:Op donderdag 8 september 2016 19:59 schreef girlnextdoor. het volgende:
BrandX en Pensylvania, houden we het wel gezellig? Als jullie willen bekvechten doen jullie dat maar ergens anders. Iig niet in het POS-gedeelte op dit forum.
quote:Op donderdag 8 september 2016 20:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
Eens, heb vanmiddag een TR geplaatst met excuus en verzoek de posts weg te halen, maar er is nog geen modje geweest blijkbaar.
Thanksquote:Op donderdag 8 september 2016 20:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Think positive
ontopic, vandaag lekker met moeders even wezen shoppen. Omdat het kan. Erg goede handeling vond ik zelf
Bij mij was het het plegen van een fapje.quote:Op maandag 25 juli 2016 20:29 schreef girlnextdoor. het volgende:
Titel spreekt voor zich, het kan vanalles zijn
Bij mij was dat paragliden afgelopen weekend.
Eigenlijk nietquote:Op zondag 11 september 2016 08:52 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Bij mij was het het plegen van een fapje.
Verder is dit waarschijnlijk de reactie die je zocht toen je dit topic maakte: WOW HEB JE GEPARAGLIDED? WAT SUPER COOL ZEG ECHT JALOERS !!! Bij dezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |