quote:Op zondag 24 juli 2016 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was even abng dat je Rachel Hazes bedoelde
Zolang de rest op rolletjes gaat zou ik niet inzien waarom niet nee.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon lekker niet luisteren naar wat anderen te zeggen hebben zodat je in je eigen sprookje kan blijven geloven.
wel milfquote:Op zondag 24 juli 2016 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker als atheist is daar niet om heen te draaien neequote:Op zondag 24 juli 2016 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gewoon niemand serieus nemen
het leven gaat toch nergens over
Ja, alles gaat zoals het moet gaan.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker als atheist is daar niet om heen te draaien nee
Een erg geruststellende gedachte ook wel verder.
Inso, de kebabchips smaakt niet echt naar kebab.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zolang de rest op rolletjes gaat zou ik niet inzien waarom niet nee.
Klopt.quote:
Wij hebben geen Turken, mijn beste.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inso, de kebabchips smaakt niet echt naar kebab.
Ik denk dat jullie in Polen rare kebab hebben.
zodat ze dit land niet verneuken.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Ik zou ook niet inzien waarom je iemand anders zou moeten willen overtuigen trouwens.
Roxeannequote:Op zondag 24 juli 2016 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je probeert je tijd een beetje in te vullen met wat vermaakquote:Op zondag 24 juli 2016 18:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker als atheist is daar niet om heen te draaien nee
Een erg geruststellende gedachte ook wel verder.
Ah, vandaar.quote:
Meh, ik wil wel kinderen die een beetje een goed leven hebben.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou me daar niet zo druk over maken.
Zoeter zeker.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, vandaar.
Begrijpelijke trade-off.
De fanta van de Pool is wel tantoe lekker.
ach dat is ook niet vanzelfsprekend als alles in het land op rolletjes looptquote:Op zondag 24 juli 2016 18:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Meh, ik wil wel kinderen die een beetje een goed leven hebben.
Dan zou ik vooral zorgen dat je zelf een bak geld verdient.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als ik op het punt ben gekomen dat kinderen een deel uit zouden kunnen maken van mijn leven zou ik me serieus afvragen of ik ze op dit moment wel ter wereld zou willen brengenquote:Op zondag 24 juli 2016 18:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dan moet ik toch maar bij de mafia.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou ik vooral zorgen dat je zelf een bak geld verdient.
Dan hoef je met bijzonder weinig mensen rekening te houden namelijk.
Ligt eraan wat je je kinderen kan biedenquote:Op zondag 24 juli 2016 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik op het punt ben gekomen dat kinderen een deel uit zouden kunnen maken van mijn leven zou ik me serieus afvragen of ik ze op dit moment wel ter wereld zou willen brengen
daar zou ik mij totaal niet druk om makenquote:Op zondag 24 juli 2016 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik op het punt ben gekomen dat kinderen een deel uit zouden kunnen maken van mijn leven zou ik me serieus afvragen of ik ze op dit moment wel ter wereld zou willen brengen
Ja ik ook.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |