Steakhouses is nog wel te doenquote:Op zondag 24 juli 2016 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga eigenlijk wel redelijk afwisselend.
Alleen geen steakhouses en italiaans
Wut, Italiaans eten is de shit man.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
valt wel mee
het is gewoon vreselijk overschat door de meeste mensen. En heel matig voedsel
En je kan al van te voren weten welke muziek er gedraaid wordt.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb er weinig mee.
Al is het maar omdat het vaak zo vol zit met matig volk en slecht intereieur.
Ja, doe maar leuk.quote:
Dat is dus allemaal echt heel kut vaak.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je kan beter naar goede Argentijn, of Turks/Grieks restaurant
met of zonder bechamelsaus?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:03 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind lasagne wel een van de betere maaltijden
Vraag ff of ze voor mij wil koken.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:03 schreef supersof het volgende:
love italiaans eten
mijn moeder kan dat echt goed maken
en ik hoop dat nieuwe huisgenootje (die Italiaanse) goed kan koken
Ben daar niet geweest in Amsterdam.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is dus allemaal echt heel kut vaak.
Vooral die Argentijnen in Amsterdam
lol wow, ben je boos om die opmerking?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:04 schreef Fok-it het volgende:
ben je weer ongesteld ofzo Sof? of aan het janken dat je al een maand niet geneukt hebt
Gewoon een steak jaquote:Op zondag 24 juli 2016 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben daar niet geweest in Amsterdam.
Maar heb je wel vaak goed vlees gewoon. Vleesgod
Die Argentijnse restaurants op de toeristischere plekken van Amsterdam.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben daar niet geweest in Amsterdam.
Maar heb je wel vaak goed vlees gewoon. Vleesgod
he bah neequote:
Nee, ik vraag alleen wat en dan ben ik irritant?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
lol wow, ben je boos om die opmerking?
Nee ben niet ongesteld hoor, overmorgen pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |