Ja dat kon je wel zien ja.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dylan was de psychopaat, Eric was meer extreem gefrustreerd en had adhd etc.
En er op het laatst spijt van.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, makkelijk meegetrokken, impulsief etc
Weet niet, op het oog lijkt het alsof Eric meer een leidende rol had. Eric was ook nog populairder op school etc.quote:
waar gaat dit filmpje overquote:Op zondag 24 juli 2016 18:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat plus een paar docu's geeft je wel het idee dat je er vrijwel alles van af weet.
Kende je deze filmpjes al trouwens?
Ook vrij bizar om te zien.
Dat boek heb ik echt jaren geleden gelezen.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dacht ik ook voordat ik de analyse van Krabbé gelezen had.
Dit filmpje is niet zo boeiendquote:
ja laat maar zittenquote:Op zondag 24 juli 2016 19:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit filmpje is niet zo boeiendKan je dat filmpje wel geven, maar vind je wel eng om te zien denk ik
Ik vind dit eerlijk gezegd fascinerender dan het de reconstructie of de beelden van de schietpartij (voor zover die vrijgegeven zijn)quote:Op zondag 24 juli 2016 19:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit filmpje is niet zo boeiendKan je dat filmpje wel geven, maar vind je wel eng om te zien denk ik
Ja, maar niet voor iemand die niet eens weet waar het over gaatquote:Op zondag 24 juli 2016 19:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind dit eerlijk gezegd fascinerender dan het de reconstructie of de beelden van de schietpartij (voor zover die vrijgegeven zijn)
veel plezierquote:Op zondag 24 juli 2016 19:03 schreef Insomnia_ het volgende:
oke, omkleden voor eten
doei heren en dame
Hfquote:Op zondag 24 juli 2016 19:03 schreef Insomnia_ het volgende:
oke, omkleden voor eten
doei heren en dame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het sociologische aspect is altijd interessant ja. Maar wil dat boekje daarvoor wel lezen, lijkt me goeiequote:Op zondag 24 juli 2016 19:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind dit eerlijk gezegd fascinerender dan het de reconstructie of de beelden van de schietpartij (voor zover die vrijgegeven zijn)
Dat is geen reconstructiequote:Op zondag 24 juli 2016 19:04 schreef Fok-it het volgende:
Moet je maar kijken of je hem anklikt SofOpzich niet veel te zien qua bloed ofzo hoor
quote:Op zondag 24 juli 2016 19:04 schreef JimmyDean het volgende:
En zo eindig je dan:
(niet klikken Sof)Ja dit is gewoon walgelijk inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Nou ja, zel aten het zien hoe het hoogsrwaarschijnlijk is gebeurtquote:Op zondag 24 juli 2016 19:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is geen reconstructielol, dat is een film die op Columbine is gebaseerd.
Nee.quote:Op zondag 24 juli 2016 19:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, zel aten het zien hoe het hoogsrwaarschijnlijk is gebeurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |