Heb je het boek van Tim Krabbé gelezen?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:51 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb laatst voor het eerst zo`n reconstructie filmpje van Columbine teruggezien, waar je die 2 jochies een uur lang volgde hoe ze alles deden en hoe ze iedereen vermoorde. Echt bizar.
Lachend en als een spelletje, ik vraag me echt af hoe je denkbeeld langzaam veranderd om zoiets te kunnen doen en er echt van te kunnen genieten als een prestatie die je bereikt ofzo
Welk boek?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb je het boek van Tim Krabbé gelezen?
lekkerquote:
kijk je vaak op fok voor nieuws?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ook op fok trouwens, Fokkie.
NWS / Man steekt mensen neer met machete in Reutlingen (DE)
Wist niet dat hij er een boek over heeft geschreven.quote:
Nooit.quote:
hoef je niet meer te douchen vanavondquote:Op zondag 24 juli 2016 18:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik lees nu nieuws meestal eerst op FOK!
Aardig boekie welquote:Op zondag 24 juli 2016 18:53 schreef Fok-it het volgende:
Wist niet dat hij er een boek over heeft geschreven.
Ja, dat boek is echt een aanrader.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wist niet dat hij er een boek over heeft geschreven.
Was wel tijdje geleden in We need to talk about Kevin begonnen maar weer weggelegd, ook soortgelijk iets
Wij zijn maar wij zijn niet geschiftquote:
ga lekker bij mijn ouders douchen morgen.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
hoef je niet meer te douchen vanavond
heb je geen lekkere douche waar je woont?quote:Op zondag 24 juli 2016 18:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ga lekker bij mijn ouders douchen morgen.
Dat plus een paar docu's geeft je wel het idee dat je er vrijwel alles van af weet.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij zijn maar wij zijn niet geschift
Hm, even kijken
Kan ook gewoon aangeboren zijn.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:51 schreef Fok-it het volgende:
Lachend en als een spelletje, ik vraag me echt af hoe je denkbeeld langzaam veranderd om zoiets te kunnen doen en er echt van te kunnen genieten als een prestatie die je bereikt ofzo
Ja, maar dan komt dat toch eerder tot uiting?quote:
Kan, maar niet op grote schaal.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dan komt dat toch eerder tot uiting?
Meh, daar beter.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:56 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je geen lekkere douche waar je woont?
heb een mooie dure, maar wil even een goedkope voor erbij. ook omdat ik weinig geld heb nu lolquote:
Dylan was de psychopaat, Eric was meer extreem gefrustreerd en had adhd etc.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dan komt dat toch eerder tot uiting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |