iedereen heeft schimmels in zijn lichaam hoorquote:
lukt me toch nietquote:
mehquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]
iedereen heeft schimmels in zijn lichaam hoor
welkequote:
Ah, dat is weer heel wat anders natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze zeiden maandag dat het een schimmel was
waarom is dat niet zo goed?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah, dat is weer heel wat anders natuurlijk.
Als de zalven niet helpen zou je om een antischimmel pillenkuur kunnen vragen.
Maar dat is niet zo goed voor je.
M'n handen onder een heet wordende kraan houden en zodra het te warm werd, gelijk koud water erover, was wel heeeeel erg lekker om een behoorlijke tijd van de jeuk af te zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar elk eczeem is anders he.
Bij mij was het watercontacteczeem, wie weet heb jij wel heel iets anders
Ik had zo'n kuur (terbinafinetabletten) en het werkte echt heel goed maar je moest elke paar weken je leverwaarden laten checken omdat de medicijnen dus je lever kunnen beschadigenquote:
Hoe checken ze die waarden?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had zo'n kuur (terbinafinetabletten) en het werkte echt heel goed maar je moest elke paar weken je leverwaarden laten checken omdat de medicijnen dus je lever kunnen beschadigen
Honing erop werkte bij mij wel goed tegen de jeuk.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n handen onder een heet wordende kraan houden en zodra het te warm werd, gelijk koud water erover, was wel heeeeel erg lekker om een behoorlijke tijd van de jeuk af te zijn
Bloedprikkenquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Honing erop werkte bij mij wel goed tegen de jeuk.
[..]
Bloedprikken
The Readerquote:
Ik zou dan continu m'n handen aflikkenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Honing erop werkte bij mij wel goed tegen de jeuk.
[..]
Bloedprikken
Ja ik mocht mijn handen niet onder de kraan, dan moet je toch wat.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou dan continu m'n handen aflikken
Succes in elk geval.quote:
Thanksquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik mocht mijn handen niet onder de kraan, dan moet je toch wat.
[..]
Succes in elk geval.
Suikerarm eten schijnt ook te kunnen helpen als je schimmelinfectie hebt.
Dat suikerdieet schijnt lastig te zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik mocht mijn handen niet onder de kraan, dan moet je toch wat.
[..]
Succes in elk geval.
Suikerarm eten schijnt ook te kunnen helpen als je schimmelinfectie hebt.
Ja geen fruit zou ik echt niet te doen vinden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat suikerdieet schijnt lastig te zijn
Ik had dishydrotisch eczeem trouwens.
Misschien groei jij nog wel over je schimmel heen danquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:04 schreef supersof het volgende:
Ergens overheen groeien klinkt echt als iets voor pubers
geloof niet dat het een schimmel isquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien groei jij nog wel over je schimmel heen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |