Maar geen GBA, bovendien sta ik vaker ergens anders omdat permanente bewoning niet is toegestaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:21 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Die camping heeft toch een adres?
Nog zo'n onderdanig overheidsslaafje die de realiteit uit ogen heeft verloren. Kuddevolk.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:22 schreef spiritusbus het volgende:
Terecht is een aansteller die alles en iedereen de schuld geeft behalve zichzelf.
gepost vanuit een huis
In tegenstelling tot jou heb ik geen bergen subsidie van diezelfde overheid nodig om mijn broek op te houden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:25 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Nog zo'n onderdanig overheidsslaafje die de realiteit uit ogen heeft verloren. Kuddevolk.
Stug vasthouden.. en af en toe met racisme en ptss strooien...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:21 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon bij de feiten, en het feit is dat ik met drie instanties een afspraak had en zij zich niet aan de afspraken hielden terwijl ik dat wel deed. Alle andere instanties kunnen niets voor mij doen. Ik ben ook ten alle tijden netjes en beleefd gebleven, zelfs toen die valse beschuldigingen per ongeluk uitlekten.
Nee, drie instanties die niets voor mij willen betekenen. Zo zit de vork in de steel, maar dat kunnen slaven ook niet geloven, zij vertrouwen er blind op dat de overheid altijd gelijk heeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:28 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Stug vasthouden.. en af en toe met racisme en ptss strooien...
DRIE instanties die iets voor je kunnen betekenen maar weledele hoogheid houd zich aan de feiten..
Ah nee oke..
Soberso schrijven is anders ook best fout...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:30 schreef spiritusbus het volgende:
Ts is soberso minder dan het vuil onder mijn schoenen
Dat zeg ik.. het gaat je om het gelijk... dat is alles waar het voor jou om gaat...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:31 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Nee, drie instanties die niets voor mij willen betekenen. Zo zit de vork in de steel, maar dat kunnen slaven ook niet geloven, zij vertrouwen er blind op dat de overheid altijd gelijk heeft.
Tja, dan zal ik uiteindelijk andere wegen gaan zoeken, ik kan ook met behoud van uitkering naar Spanje verhuizen om daar op jullie kosten de hele dag aan het strand te liggen. Echt welkom voel ik me in Nederland namelijk niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:33 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat zeg ik.. het gaat je om het gelijk... dat is alles waar het voor jou om gaat...
Jippie je hebt gelijk... en wat ga je dan doen..?
Slaven moeten naar de gemeente en die stuurt de aanvraag naar de RDW.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Sinds wanneer verlengt RDW je rijbewijs??
Ah nog verder weg van de problemen die je zelf maakt...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:38 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Tja, dan zal ik uiteindelijk andere wegen gaan zoeken, ik kan ook met behoud van uitkering naar Spanje verhuizen om daar op jullie kosten de hele dag aan het strand te liggen. Echt welkom voel ik me in Nederland namelijk niet.
Natuurlijk kan dat, rugzakje om en..ja..klaar eigenlijk he? Verhuizen kun je het niet echt noemen. In jouw geval is het dan verlanden of verstraten.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:38 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Tja, dan zal ik uiteindelijk andere wegen gaan zoeken, ik kan ook met behoud van uitkering naar Spanje verhuizen om daar op jullie kosten de hele dag aan het strand te liggen. Echt welkom voel ik me in Nederland namelijk niet.
Zoals ik al zei, gelukkige slaven zijn de ergste vijand van de vrijheid.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:40 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ah nog verder weg van de problemen die je zelf maakt...
Dat zal je helpen inderdaad..![]()
En guttegut dat kan ik niet hebben hoor..
Daarmee dus ook PTSS, dat zegt meer over jou als over mij.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:19 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee ik bagatelliseer jou... Met je gepiep..
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:44 schreef RolandArthur het volgende:
Je kunt je toch gewoon aanmelden, in laten schrijven en daarna lekker op de camping blijven? Het lijkt me niet dat die opvang daar moeilijk over gaat doen, ze hebben er alleen maar minder werk aan.
quote:Woonruimte is het probleem toch niet als ik TS goed begrijp?
Niets liever, maar dat snappen de meeste niet.quote:
Sorry, met alle respect, dan ben je toch behoorlijk blind, ik zie het namelijk wel degelijk gebagatelliseerd worden als mensen vinden dat ik maar moet gaan werken of dat ik mijn hulphond maar weg moet doen. Je pakt een blinde ook niet zijn stok af!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:22 schreef jitzzzze het volgende:
Ik lees anders geen enkele ontkenning voor het bestaan van PTSS of dat het allemaal wel mee zou vallen.
Ik lees wel dat TS een hoop "schuld" bij anderen neerlegt zonder de hand in eigen boezem te steken. De "iedereen is gek behalve ik" redenatie is meerdere keren gebezigd door TS.
Ik ga vast iets heel doms zeggen nu; maar nu schuif je weer alles af op je PTSS en de maatschappij. Je blijft hangen in zelfmedelijden en de "iedereen is gek behalve ik" modus.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:27 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Sorry, met alle respect, dan ben je toch behoorlijk blind, ik zie het namelijk wel degelijk gebagatelliseerd worden als mensen vinden dat ik maar moet gaan werken of dat ik mijn hulphond maar weg moet doen. Je pakt een blinde ook niet zijn stok af!
Je kunt er momenteel alleen niet heen rijden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:38 schreef FokdeKoning het volgende:
[..]
Ik vind jou een toffe mod.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga vast iets heel doms zeggen nu; maar nu schuif je weer alles af op je PTSS en de maatschappij. Je blijft hangen in zelfmedelijden en de "iedereen is gek behalve ik" modus.
Als je leest zonder al die emoties dan lees je dat mensen eigenlijk bedoelen "Get your shit together". En gaan werken of opofferingen maken om dat voor elkaar te krijgen hoort bij dat proces.
Als je dat niet wilt ook prima, maar dan is het je eigen keuze en niet die van de maatschappij, overheid, de "slaven" of je PTSS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |