Dit dus.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het is wel grappig (of eigenlijk triest) hoe dat soort volk de Nederlandse wet alleen respecteert als het hen uitkomt. Rechters niet accepteren, maar wel een advocaat die de Nederlandse wet voor hen uitpluist en die hen zegt wat ze moeten zeggen en doen. Echt kansloos.
juist..maar daar hebben wel meer mensen en groepen last vanquote:Op zondag 24 juli 2016 15:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het is wel grappig (of eigenlijk triest) hoe dat soort volk de Nederlandse wet alleen respecteert als het hen uitkomt. Rechters niet accepteren, maar wel een advocaat die de Nederlandse wet voor hen uitpluist en die hen zegt wat ze moeten zeggen en doen. Echt kansloos.
Van het niet accepteren van rechters?quote:Op zondag 24 juli 2016 15:44 schreef Droopie het volgende:
juist..maar daar hebben wel meer mensen en groepen last van
ja, van die mensen die eerwraak plegen en tegen de rechter zeggen mijn eer van de familie is belangerijker dan uw wet.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Van het niet accepteren van rechters?
Hallo, Geert.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:47 schreef Droopie het volgende:
ja, van die mensen die eerwraak plegen en tegen de rechter zeggen mijn eer van de familie is belangerijker dan uw wet.
of die niet willen opstaan voor een rechter
Helemaal niet bij stilgestaan, maar dit is echt zo'n typisch gevalletje Vitali Feiten inderdaadquote:Op zondag 24 juli 2016 15:24 schreef Pielemenneke het volgende:
Is TS een ''Souverein mens" ?
Daar zijn er namelijk ook een hoop van die op bepaalde vlakken van mening zijn dat de staat en alle daaraan gelieerde organisaties niet deugen. Rijden b.v. zonder wegenbelasting te betalen, onverzekerd rond in een auto met een zelfgemaakte kentekenplaat, en zijn dan verontwaardigd als ze aangehouden worden.
Ook wonen ze in huurhuizen zonder te betalen en sturen een briefje naar de woningverhuurder met de mededeling dat ze de huur niet betalen vanwege bepaalde omstandigheden. Zij zijn van mening dat dit rechtsgeldig is omdat ??? Youtube staat er vol mee en het is echt fascinerend om te zien hoe die mensen volharden in hun mening en denkwijze.
Beetje off-topic, maar TS doet mij met zijn uitspraken denken aan dat soort mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |