abonnement Unibet Coolblue
pi_164241760
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 20:35 schreef Candaasje het volgende:
Oef, klinkt pittig Indaha! :*

f_r: ik wilde zeggen dat ik morgen gebeld wordt........ maar ik ben zojuist al gebeld..... IK HEB DE BAAN! *O* *O* *O* (En nu stuiter ik als een debiel in het rond... ik ben zo blij! )
Gefeliciteerd *O* *O* *O*

Pagan, een heel mooie tekst :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zijn er nog rimpelige puppy foto's O-) :@
+1 :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 13:42:00 #102
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_164243607
Rimpels te over. Meneer is dol op kersen, zijn tong is nu paars waar hij normaal blauw is.


Ernstig versleten atalanta streek neer op mijn hand. Snel een foto gemaakt.


Dank jullie wel voor de complimenten over de tekst. :@
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_164245331
Puppy O+
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 15:48:15 #104
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_164246231
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 13:42 schreef Pagan het volgende:
Rimpels te over. Meneer is dol op kersen, zijn tong is nu paars waar hij normaal blauw is.
[ afbeelding ]

Ernstig versleten atalanta streek neer op mijn hand. Snel een foto gemaakt.
[ afbeelding ]

Dank jullie wel voor de complimenten over de tekst. :@
Aww. Rimpelhondje.

Hoe gaat het nu Pagan?

Ik was naar Zoo Antwerpen. Visjes gezien O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 16:22:47 #105
386633 Adnap
I love Life !
pi_164246923
Sluit me aan bij de rest prachtige tekst O+

En jou rimpelpuppie O+ O+ O+
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 augustus 2016 @ 18:18:40 #106
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_164248632
Awww wat een heerlijk beestje O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 20:26:01 #107
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_164250828
Hier gaat het naar omstandigheden wel. Goede dagen wisselen slechte dagen af.
Sommige dagen is van;
-eat
-drink
-sleep
-repeat

Andere dagen rommel en klus ik een beetje om en in het huis, niks groots, niks ingrijpends. Beetje snoeien, schoonmaken, opruimen of klussen.

Of papieren invullen, veel papieren invullen. Ik moet een formulier hebben van de SVB, het betreffende kantoor is niet te bereiken per telefoon. Zal ik het dan ff zelf ophalen? Nee, daarvoor moet je eerst telefonisch een afspraak maken. Terwijl ze niet bereikbaar zijn. Catch .22. |:(

Vodafone bellen over haar abo. Duur abo met dito telefoon, hoef ik niet, maar haar nummer wil ik zelf houden. Het is een erg mooi nummer, heb ik voor mezelf versierd toen ik bij KPN Mobile zat. Toen ik er eentje van de zaak kreeg heeft zij mijn nummer overgenomen.
Als ik opzeg kost het me niets maar ben ik het nummer kwijt, neem ik het contract over dan is het nummer van mij, maar de verplichtingen ook. Daarover wil ik even overleggen. Met een mens.

Vandaag een extra plank bij de PC gemaakt voor de gamecontrollers. Tashi hield toezicht en Bowie ruimde alle zaagrestjes weg...

Ik denk dat ik eens ga kijken of er een soort praatgroep voor mensen die hun partner verloren hebben is, WA (widowers anonimous) ofzo.

Verder zijn er de meest onbenullige, niet dringende vragen die mij 's nachts soms plagen. Wat moet ik met haar...(vul maar in).

Vanaf maandag mag ik haar as ophalen.
-Wat ik met de as wil? Legio mogelijkheden.
-Geef maar mee, ik red mij wel.
-Wilt u een urn of een strooibus?
-Een strooibus. Ze hield van koken, grap ik er nog achteraan.
Enig onbegrip was mijn deel.

Natuurlijk mis ik haar verschrikkelijk, maar niet meer 24/7 beschikbaar moeten zijn om zorg te verlenen heeft ook zijn voordelen. Graag had ik nog 10-20 jaar die zorg geleverd, heel graag.

Garage vraagt of woensdag 10:15 schikt voor een grote beurt+APK. Geen probleem,ik kan zomaar over mijn eigen tijd beschikken. Ik ga wel zitten lezen of de jongens op hun vingers kijken. Doen alsof ik verstand van autos heb. :P
Niet meer altijd angstvallig je GSM bij de hand hebben omdat er altijd wat kan zijn.

Ook heel raar; 'onze' serie alleen afkijken, nooit zal ze da afloop van bijvoorbeeld Game of Thrones, Outlander, Wayward Pines of Hemlock Grove kennen.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_164251213
Het is allemaal zo herkenbaar Pagan... Ik heb overigens nooit meer GOT gekeken..
Zo zijn er wel meer dingen waar ik heel lang de concentratie voor miste.
ik ben momenteel de muur aan het verven omdat ik eindelijk toe ben aan meer kleur in het leven.
Ik ga niet zeggen dat tijd alle wonden heelt, dat vind ik zelf zo'n kut opmerking. Ip daarvan gewoon een knuffel :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Laysa op 05-08-2016 20:51:22 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 augustus 2016 @ 20:47:57 #109
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_164251279
Het voelt vast heel dubbel, Pagan. Tijd voor jezelf hebben maar o wat zou je die graag weer inleveren... Voel je er niet schuldig over. Het is ook fijn om weer meer aan jezelf toe te komen. Dat heb je ook nodig om alles te verwerken.

Die rompslomp is hartstikke vervelend. Instanties waarvan de linkerhand niet weet wat de rechter doet :{w (het ABP heeft nog altijd het nabestaandenpensioen - na het overlijden van mijn stiefvader in maart - voor mijn moeder niet geregeld, daar moet de rechtsbijstand nu maar achteraan :') )

Strooibus :D Geen humor, die mensen ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 21:47:06 #110
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_164252553
Knuffie voor Pagan :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_164264103
Oooh puppy! O+ O+

Ik ga maandag misschien een kitten ophalen :o :D
pi_164264912
Pagan, het lijkt me heel moeilijk om alles wat je zo gewend was om samen te doen en te bespreken ineens allemaal zelf te moeten doen, je klankbord is weg en aaan de andere kant de verzorging die wegvalt.
Je zult er vast je weg in gaan vinden na verloop van tijd en hopelijk werken de instanties ook een keertje mee :*
Mooie foto van Bowie wat een poepie is het O+ en zeker ook van de vlinder met de gerafelde vleugels O+

Laysa fijn dat je toe bent aan wat meer kleur in je leven :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 10:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
Oooh puppy! O+ O+

Ik ga maandag misschien een kitten ophalen :o :D
wat leuk en ook voor jou geldt : Foto's O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_164264927
Deze O+

Een poesje
pi_164264948
Nu nog even opzoeken wat ik allemaal nodig heb. Ik weet geeneens wat voor eten ik moet geven. Brokjes, nat? _O- Ik ben duidelijk een hondenmens :+
pi_164265005
Wat een beauty O+

Hier krijgen ze allebei, maar ik weet niet waar ze vandaan komt maar wij zijn altijd begonnen met het voer wat ze kreeg op haar oude adres en dan langzaam overschakelen naar het voer wat je zelf wil kopen.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 11:42:56 #116
386633 Adnap
I love Life !
pi_164265025
Pagan je bent onwijs dapper. T is raar om nu je eigen gang te kunnen gaan . Je vind er je weg in.
Ik hoop dat de instanties mee gaan werken...

Lief poesje multi

Laysa wat fijn je hier te zien!!
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_164265186
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 11:42 schreef indaha het volgende:
Wat een beauty O+

Hier krijgen ze allebei, maar ik weet niet waar ze vandaan komt maar wij zijn altijd begonnen met het voer wat ze kreeg op haar oude adres en dan langzaam overschakelen naar het voer wat je zelf wil kopen.
Oh ja, dat zal ik eens vragen wat ze nu krijgen.
Ze komt gewoon bij iemand thuis vandaan. In het asiel en bij de stichting hier hadden ze geen leuke kleurtjes :@ :+
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 11:54:51 #118
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_164265223
GoT is de enige serie die ik doorgekeken heb terwijl ze in het zkh lag, al het andere heb ik opgepot voor als ze weer thuis kwam. Volgens mij heb ik de helft niet meegekregen.
Goed dat je aan het verven bent.

Kittens altijd +1 O+
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 12:00:05 #119
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_164265316
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 11:42 schreef indaha het volgende:
Wat een beauty O+

Hier krijgen ze allebei, maar ik weet niet waar ze vandaan komt maar wij zijn altijd begonnen met het voer wat ze kreeg op haar oude adres en dan langzaam overschakelen naar het voer wat je zelf wil kopen.
Zo gaat dat hier ook als er een pup of kitten bijkomt. Hier staan altijd droge brokken, de katten krijgen 's ochtends natvoer, Bowie twee keer per dag natvoer en Tashi alleen 's avonds natvoer.

Wat een mooie meid om te zien. Zit er Maine Coon voor?
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_164266330
Wat een dotje ❤
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 6 augustus 2016 @ 13:34:56 #121
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_164266833
Wat een schatje, Multi O+

Hier sinds deze week een tuintijger :D Het begon met gemauw vanuit de struiken maar binnen een dag liet hij zich aanhalen en de brokjes worden zeer op prijs gesteld :Y)

Vanmorgen was het aanhalen zelfs belangrijker dan het eten. Pas na enkele minuten aaien wilde hij aan de brokjes beginnen.



Onslow is het er niet erg mee eens dus die zit dan achter de tuindeur met dikke staart te mopperen :+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_164268173
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 12:00 schreef Pagan het volgende:

[..]

Zo gaat dat hier ook als er een pup of kitten bijkomt. Hier staan altijd droge brokken, de katten krijgen 's ochtends natvoer, Bowie twee keer per dag natvoer en Tashi alleen 's avonds natvoer.

Wat een mooie meid om te zien. Zit er Maine Coon voor?
Dat weet ik niet wat erin zit. Alle 4 de kittens hadden een ander kleurtje maar vond deze de leukste.
En wilde graag een poes;)
Nu nog een naam bedenken!
pi_164268256
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 13:34 schreef Rewimo het volgende:
Wat een schatje, Multi O+

Hier sinds deze week een tuintijger :D Het begon met gemauw vanuit de struiken maar binnen een dag liet hij zich aanhalen en de brokjes worden zeer op prijs gesteld :Y)

Vanmorgen was het aanhalen zelfs belangrijker dan het eten. Pas na enkele minuten aaien wilde hij aan de brokjes beginnen.

[ afbeelding ]

Onslow is het er niet erg mee eens dus die zit dan achter de tuindeur met dikke staart te mopperen :+
Haha gezellig. Hier komt er ook eentje op bezoek, Jules was helemaal verliefd dus dacht neem er zelf wel eentje.
Kan die straks buiten spelen met de andere, die zijn ook nog jong. Slapen altijd in de hal van het gebouw hier.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 6 augustus 2016 @ 19:22:29 #124
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_164276105
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 14:35 schreef _Multiply86_ het volgende:

Dat weet ik niet wat erin zit. Alle 4 de kittens hadden een ander kleurtje maar vond deze de leukste.
En wilde graag een poes;)
Nu nog een naam bedenken!
Ze ziet er wel uit als een Noortje O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_164276235
Ik dacht aan Dottie;p had nog andere leuke gezien, maar vind haar vacht mooi. Meer fluffy, andere waren meer gladharig. Zou dat zo blijven?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')