abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_463403
Sorry voor deze ietwat lompe aanhef , maar ik wil je vragen of je mij ff een mailtje zou kunnen sturen (ik zie nl geen mail-adres in jouw profiel...). Het heeft te maken met Big Brother (en de rol van het Internet). Misschien wat geheimzinnig allemaal, maar ik zal je snel duidelijk maken waar het over gaat
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  zondag 12 november 2000 @ 15:22:26 #2
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_463432
Nogal lomp en geheimzinnig ja...
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_463436
tssss en je dan maar weer tot art richten bah
uit
  zondag 12 november 2000 @ 18:04:37 #4
1464 ART
FOK!member
pi_463752
Ben er!

Wil je mailen, maar zie ook in jouw profiel geen mailadres. Ik zal effe kijken of ik mijn profiel snel krijg aangepast.

edit: ik begrijp het al. Volgens mij zijn alle e-mailadressen op blanco gezet, na de spam-actie van een tijdje geleden.

Mail me maar effe naar Zeuxis10@hotmail.nl

[Dit bericht is gewijzigd door ART op 12-11-2000 18:08]

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_463810
Wordt er wel nieuwsgierig van!
't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_463884
quote:
Op 12 november 2000 18:31 schreef Simba het volgende:
Wordt er wel nieuwsgierig van!
Zal wel over die scriptie gaan die steeds maar niet afkomt
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_463907
Harry, maak je niet druk. Catelijne probeert wel vaker in raadsels te spreken. Is vast te druk bezig met haar scriptie om de zaken helder te formuleren
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_463909
quote:
Op 12 november 2000 19:00 schreef Hunter het volgende:
Zal wel over die scriptie gaan die steeds maar niet afkomt
Jij snapt 'm alleen er lijkt iets heel bijzonders te gebeuren....hij lijkt daadwerkelijk af te zijn....bijna
Een tip: hou de BB site in de gaten Ik weet, daar zullen jullie niet blij mee zijn, maar het loont de moeite
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  zondag 12 november 2000 @ 19:09:23 #9
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_463913
Goed contact is gelegd tussen Cathelijne en Art. Dat was ook de enige reden waarom dit topic openbleef. Nu dit contact gerealiseerd is gaat dit topic toch echt dicht :)
I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')