Goh, het is Pokemonquote:
Nou om 2 uur in de trein te zitten voor een fiets vind ik ook zo watquote:
Je mot er wa voor over hebbe ehquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou om 2 uur in de trein te zitten voor een fiets vind ik ook zo wat
fiets kost ook geld in trinnaquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ja kak. Geld dat je aan retourtje Amsterdam besteedt, kan je ook aan fiets besteden ofc
interesseert me niksquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:09 schreef Flippiee het volgende:
In ander nieuws. AZ speelt zo oefenpotje tegen Hertha Berlin
Je had hier een betere kosten/baten analyse over moeten loslatenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oke oke oke Inso.
Ik neem mijn woorden al terug
Ach vind het wel leuk dat het weer eens wat anders is dan een Telstar oid op de 'fandag'.quote:
feyenoord speelt tegen een spaanse club als je je nog wil ergeren aan voetbal vanavondquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach vind het wel leuk dat het weer eens wat anders is dan een Telstar oid op de 'fandag'.
Niet dat ik zelf kan kijken maar hey.
4/5 augustisquote:
Ik heb maar 3 u geslapen vannacht. Laat me pls.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je had hier een betere kosten/baten analyse over moeten loslaten
Spannende avond gehad?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
4/5 augustis
[..]
Ik heb maar 3 u geslapen vannacht. Laat me pls.
Kan ik ook niet zien. Heb zo nog een drukke dag terwijl ik eigenlijk alleen maar wil slapen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
feyenoord speelt tegen een spaanse club als je je nog wil ergeren aan voetbal vanavond
ik ookquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:12 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb maar 3 u geslapen vannacht. Laat me pls.
meer drinken ben je het de dag erna weer kwijtquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit hoor ik wel vaker van vrouwen.
lekker fototjequote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
meer drinken ben je het de dag erna weer kwijt
Combi. 2 uur naar bed en daarna zeer slecht geslapen. Zeer vervelend aangezien dag begon met rijles in de ochtend en ik zo mag gaan werkenquote:
Lekker bezig zo.quote:
mn ouders zijn weekend weg, en zowel mn broertje en zusje waren aan het spokenquote:
Doe je je ook wel eens aftrekken op Christiano?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
bedankt
na het ek toch de onbetwiste beste speler ooit he
Wie?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe je je ook wel eens aftrekken op Christiano?
beetje gek welquote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
kan het me niet herinneren, maar zou het niet erg vinden om te doen
Aiiiii. Soms zeer vervelend kleine kinderen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 13:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mn ouders zijn weekend weg, en zowel mn broertje en zusje waren aan het spoken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |