Ik ben met die van China terug naar Nl gekomen, viel toch wel erg tegen jaquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:55 schreef Insomnia_ het volgende:
maar mn vriendin vliegt alleen west-europees, arabier of aziaat (niet chinees)
Als je hebt gewogen en je bent zwaarder geworden, moet je erkennen dat het tijd is beter op te gaan letten, terwijl als je niet weegt je in zaligmakende onwetendheid verkeert.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan deze angst niet goed begrijpen
Ik moet nog steeds een batterij kopen voor de weegschaal. Maar op dit moment boeit me dat niet zo. Maar ik snap het wel, ja. Vooral als ik het gevoel had veel te zijn aangekomen. Maar uiteindelijk viel dat altijd mee en was het alleen een gevoel.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
Hebben jullie ook dat als het lang geleden is dat je gewogen hebt, je niet echt meer durft? :$
Dus het word wss emirates business.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben met die van China terug naar Nl gekomen, viel toch wel erg tegen ja
Ja eens. maar dan kan je beter geen weegschaal in huis n emenquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je hebt gewogen en je bent zwaarder geworden, moet je erkennen dat het tijd is beter op te gaan letten, terwijl als je niet weegt je in zaligmakende onwetendheid verkeert.
Hoe vliegen de meeste ook alweer vanaf India terug naar Europa dan?quote:
geen ideequote:Op donderdag 21 juli 2016 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe vliegen de meeste ook alweer vanaf India terug naar Europa dan?
Nee ik bedoel welke vluchtroutequote:Op donderdag 21 juli 2016 20:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen idee
denk die indiase maatschappij of een arabier
Maar nee, Oekraine zou ik ook niet meer over willen vliegen neequote:
Het gaat me meer om de airlinequote:Op donderdag 21 juli 2016 21:02 schreef Fok-it het volgende:
M
[..]
Maar nee, Oekraine zou ik ook niet meer over willen vliegen nee
Dat ook.quote:
En terecht zolang die oekrainers daar huishoudenquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar meeste ontwijken Oekraine ook nog steeds geloof ik dus
Dacht dat jij nazi's wel een warm hart toe zou dragenquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En terecht zolang die oekrainers daar huishouden
Heb nooit nazis een warm hart toegedragenquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dacht dat jij nazi's wel een warm hart toe zou dragen
Wel sociaal conservatiefquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb nooit nazis een warm hart toegedragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |