Nee, maar op moment gaat het redelijk goed door weer gewoon gezond eetpatroon te krijgen.quote:
Ja, ik snap je helemaalquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, maar op moment gaat het redelijk goed door weer gewoon gezond eetpatroon te krijgen.
Maar ben bang dat als ik mijn streefgewicht heb bereikt dat ik weer totaal ga doorslaan en het net zoals vroeger allesoverheersend gaat worden, als het niet zo makkelijk meer gaat.
als je snapt
Rationeel weet ik dat dat gaat gebeuren.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik snap je helemaal
Maar, nu weet je dat je 0,7 gemiddeld aankomt in de week. Wat als dat nu minder wordt?
Klopt hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft bij hem dan ook andere redenen. Als het je om uiterlijke tevredenheid gaat is het lastiger om dat stabiel te houden
Nope, maar indd probeer rationeel te denkenquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rationeel weet ik dat dat gaat gebeuren.
Dus moet dan zorgen dat ik dan gewoon normaal blifjt doen.
maar zo werken de hersenen niet altijd helaas
ja zou mooi zijnquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als ik 2 keer per dag blijf wegen en voor de rest het op de achtergrond blijft vind ik het helemaal prima.
Haha gvdquote:
Gewoon Telkens naar hogere gewichtsklassequote:Op donderdag 21 juli 2016 20:11 schreef Insomnia_ het volgende:
maar mijn broertje moet dus onder 79.4 blijven voor elk gevecht.
Die sport is hierom al niets voor mij.
dat kan nietquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon Telkens naar hogere gewichtsklasse
Wat betreft obsessie met uiterlijk had je vorige week toch beter naar Neon Demon dan naar Tarzan kunnen gaanquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Al zou ik wel die zwaargewicht kunnen vechten.
Ga misschien nog wel als ie als ik terug ben in UK nog draaitquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat betreft obsessie met uiterlijk had je vorige week toch beter naar Neon Demon dan naar Tarzan kunnen gaan
Wie?quote:
Alvies lang niet meer geweestquote:
Echt slechtquote:
je hebt toch wel airco in gymquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt slecht
Misschien in het weekend weer ff, als het stuk koeler is dan vandaag dan
Dat is waarquote:
quote:
Heb daar nooit zon probleem mee.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vies broeierig man
Helpt je niet om uberhaupt wat te ondernemen
Die is gekquote:
40-45 graden buiten manquote:
Gewoon aircoquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
40-45 graden buiten man
Ik kon m`n t-shirt na 5 min al uitwringen, gaat tie sporten
Ja, n dan heb je gesport moet je naar buiten. Gadver, zou daar zo geen zin in hebbenquote:
Ik vind Gym een van de leukste dingen die je kan doenquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, n dan heb je gesport moet je naar buiten. Gadver, zou daar zo geen zin in hebben
Ging je gewoon gym zoeken daar dan? Of in hotel ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |