wat bedoel je daar mee?quote:Op donderdag 21 juli 2016 00:05 schreef Enix het volgende:
Gelukkig heeft je moeder airco achter de ramen.
Snap ik, de aarde is koud, koud is de aardequote:Op donderdag 21 juli 2016 00:22 schreef Enix het volgende:
[..]
Dat ik het niet warm heb wanneer ik mijn zaad loos.
Saffraan dat is pas duur en kwaliteit mag geld kosten, mijn sok heeft bv nog nooit doorgelekt.quote:
Niet gewoon je fapsok eerst een half uurtje in de vriezer laten koelen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:55 schreef CarltonBanks het volgende:
[ afbeelding ]
Het is godverdomme te warm om die sok over mijn zwans te trekken en het heerlijk tintelende gevoel los te laten op mijn piemol. en ik wil niet anders dan fappen met mijn fapsok.
Waarom is het zo warm? wat heb ik de wereld aangedaan?
klacht: niet kunnen fappen
ijs om je lul willenquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:40 schreef Basutei het volgende:
[..]
Niet gewoon je fapsok eerst een half uurtje in de vriezer laten koelen.amateur
jij snapt er ook niet veel van he..quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:40 schreef Basutei het volgende:
[..]
Niet gewoon je fapsok eerst een half uurtje in de vriezer laten koelen.amateur
Ja je moet hem er wel uithalen voordat ie bevroren is natuurlijk.quote:Op donderdag 21 juli 2016 10:43 schreef Thezappa het volgende:
[..]
jij snapt er ook niet veel van he..
je lul in een ijsje stoppen
man man man
Je kan hem na gebruik ook in de vriezer leggen en je zaad invriezenquote:Op donderdag 21 juli 2016 10:54 schreef Basutei het volgende:
[..]
Ja je moet hem er wel uithalen voordat ie bevroren is natuurlijk.
U bent reeds bekend met dit fenomeen?quote:Op donderdag 21 juli 2016 00:30 schreef Fatoeman het volgende:
Een fapsok, ik vind dat nou echt zo'n goor fenomeen
Old skool fappen!!!quote:Op donderdag 21 juli 2016 00:47 schreef HexHunter het volgende:
Wie gebruikt nou nog sokken in een tijd waarin je high-tech fleshlights met vibratiefunctie en zelfs koeling kan krijgen.
Jaquote:Op donderdag 21 juli 2016 12:25 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
U bent reeds bekend met dit fenomeen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |