abonnement Unibet Coolblue
pi_164018725
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 12:16 schreef schaakkipje het volgende:

[..]

Met zo weinig mounts mis je toch vast ook pets toys en achievements? Genoeg te doen lijkt me zo. Doe anders wat je in legion niet meer kan doen. Misschien proving grounds brawlers cm.
Zo weinig :(
Ik speel pas sinds februari, van te voren nooit wow gespeeld, dus ik vind het best veel.
Misschien wel wat achievements doen. Is er ook nog iets wat werkelijk echt leuk is en niet zo zeer grindy?
pi_164018833
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 12:30 schreef Fluppert het volgende:

[..]

Zo weinig :(
Ik speel pas sinds februari, van te voren nooit wow gespeeld, dus ik vind het best veel.
Misschien wel wat achievements doen. Is er ook nog iets wat werkelijk echt leuk is en niet zo zeer grindy?
Sry 😶

Doe de glorys van raid en dungeon
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
  Moderator dinsdag 26 juli 2016 @ 12:46:03 #178
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_164019111
Fury Warrior is nu wel genot moet ik zeggen _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_164019158
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 12:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fury Warrior is nu wel genot moet ik zeggen _O_
_O_ Echt wel, die whirlwind zo OP _O_
  Moderator dinsdag 26 juli 2016 @ 12:48:11 #180
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_164019174
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 12:47 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

_O_ Echt wel, die whirlwind zo OP _O_
Echt fucking grof geweld, die spec _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 26 juli 2016 @ 12:58:12 #181
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_164019444
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 12:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fury Warrior is nu wel genot moet ik zeggen _O_
Héérlijke animaties :D
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_164019975
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 12:30 schreef Fluppert het volgende:

[..]

Zo weinig :(
Ik speel pas sinds februari, van te voren nooit wow gespeeld, dus ik vind het best veel.
Misschien wel wat achievements doen. Is er ook nog iets wat werkelijk echt leuk is en niet zo zeer grindy?
134 mounts voor een half jaartje is inderdaad best netjes :)

Ik vind zelf (zoals al genoemd) de oudere Glory of the... achievements wel tof; ondanks dat er veel best makkelijk zijn doordat je de boss zo snel omlegt dat t niet uitmaakt. Maar sowieso, beetje oude dungeons enzo doen is leuk :)

En als je dan toch de wereld over gaat voor die dungeons.. werk wat aan "To all the squirrels..." achievements want die zijn gewoon grappig.

Andere achievements die grappig zijn en in principe niet veel tijd zouden moeten kosten:
Ready, set, goat!
Minesweeper
Stormbreaker (Isle of thunder achievements, en ik vind het nog steeds een supertoffe zone)
Ring of Blood quests
From Hell's heart I stab at thee! (gewoon omdat het kan.. lekker zinloze achievement)
Azeroth's top 20 tunes (al moet ik die zelf ook nog eens afmaken..)
  Moderator dinsdag 26 juli 2016 @ 14:06:38 #183
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_164020978
Ready, set, goat! is leuk :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 26 juli 2016 @ 14:48:49 #184
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_164021692
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 12:30 schreef Fluppert het volgende:

[..]

Zo weinig :(
Ik speel pas sinds februari, van te voren nooit wow gespeeld, dus ik vind het best veel.
Misschien wel wat achievements doen. Is er ook nog iets wat werkelijk echt leuk is en niet zo zeer grindy?
Pet battles! Ik kom ik er nu - na 12 jaar spelen :') - achter hoe tof dat is!

Heb echt amper pets, maar blijkbaar kan je via je Garrison heel snel zo'n instant level 25 stone krijgen zodat je een mooi teampje kan maken om flink wat pets te collecten en questjes mee te doen.

Voorlopig ben ik wel even zoet :D

edit: Zie alleen door de bomen het bos niet meer :') Ik ga denk ik maar gewoon in Azeroth alle zones af en collecten wat ik nog niet heb.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Moderator dinsdag 26 juli 2016 @ 15:03:36 #185
9859 crew  Karina
Woman
pi_164022025
Ik heb net gewoon weer even gevist in een raidgroup, die mounts heb ik al maar ik vind het leuk :') Plus je krijgt wat gold voor de trashitems en af en toe coins, waarmee ik ondertussen de fishinghat heb gekocht.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_164023510
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 14:48 schreef Blistering het volgende:

[..]

Pet battles! Ik kom ik er nu - na 12 jaar spelen :') - achter hoe tof dat is!

Heb echt amper pets, maar blijkbaar kan je via je Garrison heel snel zo'n instant level 25 stone krijgen zodat je een mooi teampje kan maken om flink wat pets te collecten en questjes mee te doen.

Voorlopig ben ik wel even zoet :D

edit: Zie alleen door de bomen het bos niet meer :') Ik ga denk ik maar gewoon in Azeroth alle zones af en collecten wat ik nog niet heb.
Mocht je de 25 stone nog niet hebben gebruikt, die erg handig voor beginners om te gebruiken op de Molten Corgi (van 10 jaar blizz event) of de Terrible Turnip. Beide hebben een aanval die de enemy pet naar 1 hp brengt en niet kunnen killen, dus erg handig om er pets mee te vangen.
pi_164023586
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 12:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fury Warrior is nu wel genot moet ik zeggen _O_
Inderdaad! Zou zo maar kunnen dat ik daar m'n main van ga maken ipv Ret.
Comfortably numb
  dinsdag 26 juli 2016 @ 16:31:47 #188
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_164023934
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 16:16 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Mocht je de 25 stone nog niet hebben gebruikt, die erg handig voor beginners om te gebruiken op de Molten Corgi (van 10 jaar blizz event) of de Terrible Turnip. Beide hebben een aanval die de enemy pet naar 1 hp brengt en niet kunnen killen, dus erg handig om er pets mee te vangen.
Geniale tip, thanks!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 26 juli 2016 @ 16:38:39 #189
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_164024104
Is het het beste om een team met allemaal lvl 25's te hebben als je pets collect? Ik doe nu dus alles met die Corgi naar 1% hitten en zo collecten. Maar dan krijg je verder geen xp ofzo.

Daarnaast doe ik ook even alle pet battle questjes in de (lage) zones, maar daar geldt hetzelfde verhaal -O-
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 26 juli 2016 @ 16:46:17 #190
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_164024330
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 12:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fury Warrior is nu wel genot moet ik zeggen _O_
Wat is de juiste rotatie en talents?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 26 juli 2016 @ 16:47:49 #191
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_164024374
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 16:46 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Wat is de juiste rotatie en talents?
http://www.icy-veins.com/wow/fury-warrior-pve-dps-guide
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_164024505
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 16:38 schreef Blistering het volgende:
Is het het beste om een team met allemaal lvl 25's te hebben als je pets collect? Ik doe nu dus alles met die Corgi naar 1% hitten en zo collecten. Maar dan krijg je verder geen xp ofzo.

Daarnaast doe ik ook even alle pet battle questjes in de (lage) zones, maar daar geldt hetzelfde verhaal -O-
Het is best veel gedoe om tijdens een normale petbattle xp te krijgen, want je moet die lowbie laten hitten en hij mag niet doodgaan. Tenminste zo was het vroeger. Ik denk dat je beter af bent met collecten en dan met de petmasters levelen. In principe kan je die met 2 pets af. Die in de garrison geeft weinig xp, maar die ene in dat gebiedje vlakbij (ff naam vergeten) daar kan je gelijk tot lvl 11 levelen. Ik gebruik zelf een dragon en een mech voor die master. Toen ik bezig was met die achiev voor zoveel pets tot level 25 deed ik alles in outland, maar toen was deze expansion er nog niet. Dus die kan je ook doen. Al die masters in outland en een paar uit mop is 1 tot 25.
In levelen gaat best veel tijd zitten. Ga je ook pvp doen? Ik zag dat graves generfed was. Ben blij dat ik met pvp klaar ben nu.

Ik weet niet of het nu nog zo is maar ik deed lowbie eerst hitten. dan change naar lvl 25. die dood laten gaan en en killen met de lowbie. Daar kreeg ik de meeste xp van. Het truukje zat in de lvl 25 dood laten gaan destijds
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
  dinsdag 26 juli 2016 @ 17:02:51 #193
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_164024722
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 16:52 schreef schaakkipje het volgende:

[..]

Het is best veel gedoe om tijdens een normale petbattle xp te krijgen, want je moet die lowbie laten hitten en hij mag niet doodgaan. Tenminste zo was het vroeger. Ik denk dat je beter af bent met collecten en dan met de petmasters levelen. In principe kan je die met 2 pets af. Die in de garrison geeft weinig xp, maar die ene in dat gebiedje vlakbij (ff naam vergeten) daar kan je gelijk tot lvl 11 levelen. Ik gebruik zelf een dragon en een mech voor die master. Toen ik bezig was met die achiev voor zoveel pets tot level 25 deed ik alles in outland, maar toen was deze expansion er nog niet. Dus die kan je ook doen. Al die masters in outland en een paar uit mop is 1 tot 25.
In levelen gaat best veel tijd zitten. Ga je ook pvp doen? Ik zag dat graves generfed was. Ben blij dat ik met pvp klaar ben nu.

Ik weet niet of het nu nog zo is maar ik deed lowbie eerst hitten. dan change naar lvl 25. die dood laten gaan en en killen met de lowbie. Daar kreeg ik de meeste xp van. Het truukje zat in de lvl 25 dood laten gaan destijds
Pvp heb ik geen interesse in.

Het gaat mij voornamelijk om het collecten van pets.

Ik ga nu gewoon iedere zone af (begonnen bij lowbie zones als Barrens & Ashenvale) en daar alles te collecten wat ik nog moet. Daarbij gebruik ik zo'n Pettracker addon.

Daarnaast doe ik dan ook in iedere zone die pet battle quest waarbij je zo'n trainer moet verslaan.

Maar goed, alles dus met die Molten Corgi :D Werkt wel goed overigens.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_164024832
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 16:38 schreef Blistering het volgende:
Is het het beste om een team met allemaal lvl 25's te hebben als je pets collect? Ik doe nu dus alles met die Corgi naar 1% hitten en zo collecten. Maar dan krijg je verder geen xp ofzo.

Daarnaast doe ik ook even alle pet battle questjes in de (lage) zones, maar daar geldt hetzelfde verhaal -O-
Ter aanvulling op de post van Schaakkipje:
Om een pet xp te laten krijgen moet hij minstens een volle ronde hebben meegedaan, dus zolang je pet 1 klap van de tegenstander kan overleven is het np. Dus beginnen met de lage pet, dan switchen en killen is de gemakkelijkste manier om te levelen.

Het scheelt dat je een hoop van de lage trainers in Kalimdor en EK kan doen met een 25 pet dus de overige 2 spots kan je gebruiken om te boosten. Ook de trainer in Draenor SMV kan je doen met 1 pet, maar dan wel een specifiek type, Sprite Dragon hatchling (Andere magic zou ook kunnen maar niet geprobeerd verder). Die heeft een elekk pet die niet kan aanvallen dus daar kan je gemakkelijk 2 lvl 1 pets per dag naar lvl 11 boosten.

De high level trainers kan je ook allemaal met twee pets doen, maar dan heb je een specifieke pet nodig doorgaans. In het begin is het alle belangrijkst om gewoon zoveel mogelijk pets te verzamelen omdat de meeste legendary trainers een specifieke setup nodig hebben.

Als laatste zou ik er werk van maken zo spoedig mogelijk naar Northrend te gaan en daar de Unborn Valkyr te vangen. Daar is er normaal maar 1 tegelijk van in heel Northrend, maar die schijnt momenteel bugged te zijn waardoor die een veel snellere spawntimer heeft.
  dinsdag 26 juli 2016 @ 17:11:16 #195
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_164024893
Duidelijk! Dank voor de uitgebreide posts.

Nog 1 ding: klopt het dat het zinloos is om grey/poor pets te vangen? Veel pets die ik nu vang zijn namelijk grey/poor. Soms forfeit ik wel in de hoop later een uncommon/rare tegen te komen, maar bij sommige lijkt het maar niet te lukken.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_164024937
oh ik wist niet dat je solo kon met die sprite
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_164024985
Ik zou voor rare gaan. Je kan dat wel met stones upgraden maar dat is ook een gedoe. Je hebt ook nog verschillende specs en dat kan wel schelen. Een langzaam konijn is zinloos bijvoorbeeld
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_164025081
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 17:11 schreef Blistering het volgende:
Duidelijk! Dank voor de uitgebreide posts.

Nog 1 ding: klopt het dat het zinloos is om uncommon pets te vangen? Veel pets die ik nu vang zijn namelijk uncommon. Soms forfeit ik wel in de hoop later een common/rare tegen te komen, maar bij sommige lijkt het maar niet te lukken.
Als je echt hardcore wilt collecten kan je doorgaan en Rares vangen voor elke wild pets. Er zijn echter enkele wild pet spawns die zo 'zeldzaam' zijn dat ik die zou vangen ongeacht de quality dat zijn (die ik uit mn hoofd weet):

Minfernal (Felwood - erg kleine spawn plek, zelden 1 aanwezig)
Unborn Valkyr (want maar 1 van up tegelijk in heel northrend)
Emerald Proto-Whelp (Scholazar - erg kleine spawn plek dus is zelden 1 aanwezig)
Shadow Sporebat (Talador - erg kleine spawn plek)
Crimsonwing Morth (Talador - Kan maar 1 tegelijk zijn in de hele zone)
Sapphire Firefly (Spires of Arak - Kan maar 1 tegelijk zijn in de hele zone)

Zeker als je alles rare wilt hebben zou ik me zoveel mogelijk richten op het vangen van alleen rares, van alle vendor bought/achievement/profession pets zijn er namelijk een hoop die uncommon zijn als baseline en die moet je dus sowieso upgraden via stones en daar ben je heel lang mee bezig.
pi_164025367
Ik vang pest van allerlei kleuren. ik heb nog genoeg van pet charms om rare stones te kopen en ze blauw te maken :Y
Misschien een goed idee om inderdaad de ontbrekende pets te gaan vangen. Ik verzamel die.
Pets levelen doe ik eigenlijk als de pet double xp bezig is. Dan gaat het sneller.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  dinsdag 26 juli 2016 @ 17:40:32 #200
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_164025371
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 17:22 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Als je echt hardcore wilt collecten kan je doorgaan en Rares vangen voor elke wild pets. Er zijn echter enkele wild pet spawns die zo 'zeldzaam' zijn dat ik die zou vangen ongeacht de quality dat zijn (die ik uit mn hoofd weet):

Minfernal (Felwood - erg kleine spawn plek, zelden 1 aanwezig)
Unborn Valkyr (want maar 1 van up tegelijk in heel northrend)
Emerald Proto-Whelp (Scholazar - erg kleine spawn plek dus is zelden 1 aanwezig)
Shadow Sporebat (Talador - erg kleine spawn plek)
Crimsonwing Morth (Talador - Kan maar 1 tegelijk zijn in de hele zone)
Sapphire Firefly (Spires of Arak - Kan maar 1 tegelijk zijn in de hele zone)

Zeker als je alles rare wilt hebben zou ik me zoveel mogelijk richten op het vangen van alleen rares, van alle vendor bought/achievement/profession pets zijn er namelijk een hoop die uncommon zijn als baseline en die moet je dus sowieso upgraden via stones en daar ben je heel lang mee bezig.
Ja precies, maar dat vind ik bij die rare pets ook wel logisch.

Sommige pets rare krijgen is echt klote overigens. Dan zijn er al weinig van in een area en diegene die je krijgt zijn allemaal grey/uncommon of common :{
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')